Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten utopisk tanke slo meg nettop: Tenk om samtlige av de som pleier å få et svar av meg i BK hadde prestert å gjengjelde tjenesten i ny og ne. Det hadde vært kos, det. Er jeg den eneste som tenker den tanken fra tid til annen?

Nei.

 

Men jeg har gode og dårlige dager på det å gi kritikk selv; så jeg går litt stille i dørene.

 

Tom

Lenke til kommentar
Win98se var veldig bra, ME var crapware, XP var bra, Vista var crapware, 7 ser så langt bra ut... Do I see a trend?

Du gjør det. Og heldigvis ble Windows 2000 lansert før ME, ellers så hadde trenden vært:

 

..., Crap (ME), Bra (2000), Bra (XP), Crap (Vista), Bra(7), Crap (?), Crap (?), Crap (?)

 

Tom

Same shit da alle er basert på forgjengeren :p

Lenke til kommentar
Selve bildet i headeren fungerer greit, men logoen og typografien er ikke helt på topp. Logoen er jeg som sagt ikke helt fortrivelig med. Og hvorfor bindestrek? Eller plusstegnet for den saks skyld...

 

Og slagordet er litt cheesy...

Hva synes du om det nye designet mitt da, icy?

 

www.djupvikfoto.com/nysport

Jeg liker det bedre enn forrige. Kanskje litt vel simpelt, men brukervennlig og stilrent.

 

Selv om det ikke akkurat er orginalt da. Har jo sett den på titalls andre fotoporteføljer. ;)

Lenke til kommentar

Godtfolk - jeg fikk et dokument fra jobben i docx-format (jeg vet hva det er), som jeg åpnet og gjorde noen endringer i med OOo3 - men hvilket format bør jeg bruke for å lagre, slik at stakkarene i departementet kan åpne det igjen? Rulle dem tilbake til doc, eller kan Office 2000-og-noe åpne .odt fra OOo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...