henkeZ Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Nå er D700 _litt_ bedre enn D2x på høy iso da >.> Ja, forskjellen er som natt og dag Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Selve bildet i headeren fungerer greit, men logoen og typografien er ikke helt på topp. Logoen er jeg som sagt ikke helt fortrivelig med. Og hvorfor bindestrek? Eller plusstegnet for den saks skyld... Og slagordet er litt cheesy... Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Selve bildet i headeren fungerer greit, men logoen og typografien er ikke helt på topp. Logoen er jeg som sagt ikke helt fortrivelig med. Og hvorfor bindestrek? Eller plusstegnet for den saks skyld... Og slagordet er litt cheesy... Hva synes du om det nye designet mitt da, icy? www.djupvikfoto.com/nysport Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Hva synes du om det nye designet mitt da, icy? www.djupvikfoto.com/nysport Jeg er ikke icy, men jeg kan mene noe for det. Jeg synes var jævla mye blå drakter der da Bondeviken må vel være blod-fan. Men ellers, så ser det jo greit ut. Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 En liten utopisk tanke slo meg nettop: Tenk om samtlige av de som pleier å få et svar av meg i BK hadde prestert å gjengjelde tjenesten i ny og ne. Det hadde vært kos, det. Er jeg den eneste som tenker den tanken fra tid til annen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 En liten utopisk tanke slo meg nettop: Tenk om samtlige av de som pleier å få et svar av meg i BK hadde prestert å gjengjelde tjenesten i ny og ne. Det hadde vært kos, det. Er jeg den eneste som tenker den tanken fra tid til annen? Nei. Men jeg har gode og dårlige dager på det å gi kritikk selv; så jeg går litt stille i dørene. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Win98se var veldig bra, ME var crapware, XP var bra, Vista var crapware, 7 ser så langt bra ut... Do I see a trend? Du gjør det. Og heldigvis ble Windows 2000 lansert før ME, ellers så hadde trenden vært: ..., Crap (ME), Bra (2000), Bra (XP), Crap (Vista), Bra(7), Crap (?), Crap (?), Crap (?) Tom Same shit da alle er basert på forgjengeren Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Nå er D700 _litt_ bedre enn D2x på høy iso da >.> nei, virkelig, der kom en overraskelse....poenget var heller vitterlig at noe etterarbeid faktisk kunne fjerne en del av støyen. Dermed så tror ikke jeg at d2xs ville slite særlig..men, kanskje jeg er noe positiv av meg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Selve bildet i headeren fungerer greit, men logoen og typografien er ikke helt på topp. Logoen er jeg som sagt ikke helt fortrivelig med. Og hvorfor bindestrek? Eller plusstegnet for den saks skyld... Og slagordet er litt cheesy... Hva synes du om det nye designet mitt da, icy? www.djupvikfoto.com/nysport Jeg liker det bedre enn forrige. Kanskje litt vel simpelt, men brukervennlig og stilrent. Selv om det ikke akkurat er orginalt da. Har jo sett den på titalls andre fotoporteføljer. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Damn! Såååå nære semifinaleplass! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 hvorfor skyte så tidlig... mange sekunder igjen.... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Lols, de bæsja på leggen. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Ja, veldig kjiipt Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) ... igjen... men gode har de vært.... Uansett: god tv-underholdning Endret 27. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Nikon D3 delt i to;D http://designzen.wordpress.com/2009/01/27/...d3-cut-in-half/ Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Nikon D3 delt i to;Dhttp://designzen.wordpress.com/2009/01/27/...d3-cut-in-half/ dæven steike, er det ikke 14-24 også? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Godtfolk - jeg fikk et dokument fra jobben i docx-format (jeg vet hva det er), som jeg åpnet og gjorde noen endringer i med OOo3 - men hvilket format bør jeg bruke for å lagre, slik at stakkarene i departementet kan åpne det igjen? Rulle dem tilbake til doc, eller kan Office 2000-og-noe åpne .odt fra OOo? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 hva er de tre rundingen ? ah, batterie ja Lenke til kommentar
ET! Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Stakkars D3, tårer i øynene Kunne de ikke bare gitt det til meg hvis de absolutt ikke skulle ha det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå