Simon Aldra Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Masse lys på Helgeland også. Det fine lyset. Masse er en overdrivelse. Litt mer enn før er bedre. Gleder meg til våren. Hvor holder du til igjen? Sandnessjøen. Men hva faen! Hva heter du? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) I came, TWICE! http://vimeo.com/2879089 Endret 26. januar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I came, TWICE! http://vimeo.com/2879089 Wow! Mye bra materiale der, ja! Litt usikker på hvorvidt jeg likte natur/tricke-sammenknyttingen. Tror særlig naturdelen vil blitt presentert alene. Kule effekter han hadde på trickingen, men ble kanskje litt ensformig etterhvert... Uansett. Dyktig fyr. Og creds hva gjelder fotografi og etterarbeid. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 I came, TWICE! http://vimeo.com/2879089 Wow! Mye bra materiale der, ja! Litt usikker på hvorvidt jeg likte natur/tricke-sammenknyttingen. Tror særlig naturdelen vil blitt presentert alene. Kule effekter han hadde på trickingen, men ble kanskje litt ensformig etterhvert... Uansett. Dyktig fyr. Og creds hva gjelder fotografi og etterarbeid. Jeg leser ikke det negativet du skrev om den samplern! Den er GROM! Faen meg hørt på sangen syyyyykt mye i det siste også. Får den ikke ut av huet Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Dårlig ferdighet å ikke kunne skille mellom negativ og konstruktiv kritikk.. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Men hva faen! Hva heter du? Fornavnet er Simen. Hadde det vært Simon hadde det vært virkelig skummelt Endret 26. januar 2009 av Me sjøl Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Småkomisk dokumentar om gaupejakt på tv2 istad. Både fint valg av bygdetulling og faktafremstilling. Alt gikk langt over hodet på stakkaren som ble brukt som ett middel mot det han mener er meningen med livet. Det er faktisk gøy å gjennomskue dokumentarer. Statlig sponset kritikk av rovdyr og jaktpolitikk, fint ikkesant? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men hva faen! Hva heter du? Fornavnet er Simen. Hadde det vært Simon hadde det vært virkelig skummelt Gammel? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sikkert rundt 30-åra, i likhet med deg. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 30år er en finfin alder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sikkert rundt 30-åra, i likhet med deg. Tyst, barnerumpe. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skal prøve meg litt på handball-foto idag.. Tror dere jeg blir halshugd om jeg bruker blits? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Urk, bestilte Eee på ons/tors forrige uke og denne uken er den som ukens tilbud. Uting. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det ikke sånt man har angreretten til? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Urk, bestilte Eee på ons/tors forrige uke og denne uken er den som ukens tilbud.Uting. Ukens tilbud hvor, og hvor mye er den satt ned? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skal prøve meg litt på handball-foto idag.. Tror dere jeg blir halshugd om jeg bruker blits? Det spørs. Men du klarer deg trolig med ISO2000 og f/2.8. Det pleier å holde her. Hvor skal du fotografere? Det er nemlig slik at enkelte haller er lyssatt for å kunne dekkes av NRK, er det en slik hall burde f/2.8 og ISO2000 holde. Dersom det er hallen til Moelven i Hedmark, da sliter du mer, da er det bare å forvente ISO1600, f/2.8 og 1/125s.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det ikke sånt man har angreretten til? Men da må vel jeg betale porto på retur, og deretter betale ny porto hit igjen. Og da blir det vel mer styr enn det er verdt. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Eee pakket opp og prøvd. Søt liten sak ja! Så er det bare å vente på arbeidsdagens slutt slik at man kan tafse litt mer på den. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skal prøve meg litt på handball-foto idag.. Tror dere jeg blir halshugd om jeg bruker blits? Min erfaring; basketballspillere er lite glad i det, i hvert fall. For min del ville jeg heller satset på iso. Skal prøve meg litt på handball-foto idag.. Tror dere jeg blir halshugd om jeg bruker blits? Det spørs. Men du klarer deg trolig med ISO2000 og f/2.8. Det pleier å holde her. Hvor skal du fotografere? Det er nemlig slik at enkelte haller er lyssatt for å kunne dekkes av NRK, er det en slik hall burde f/2.8 og ISO2000 holde. Dersom det er hallen til Moelven i Hedmark, da sliter du mer, da er det bare å forvente ISO1600, f/2.8 og 1/125s.. De gangene jeg har vært i vollenhallen eller rykkinnhallen, så har jeg brukt ISo 2500-3200, F2,8 og 1/640...etter en tur i noisenija, så er det ganske fine resultater som kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå