Trondster Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg må vente et par uker omtrent, før jeg virkelig ser den. Men så den nesten i dag. Gleder meg som en hund til å riste vinterdepresjoen av meg. Deilig å bo i syden (Køben) - her er det masser av lys. ..Og i år falt vinteren på en onsdag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Masse lys på Helgeland også. Det fine lyset. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Og det har begynt å bli litt lysere når man drar hjem fra jobb. Gleder meg vilt til våren. Endret 26. januar 2009 av stoners Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sola kom til Alta i dag. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Heldig dere! Har ikke sett så mye til den her på Bardufoss, men er ikke langt ifra den popper over fjelltoppene. Her kan dere se meg sånn 7 sekunder ut i videoen - han med svart sekk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Deilig å bo i syden (Køben) - her er det masser av lys. ..Og i år falt vinteren på en onsdag. Men det hindrer ikke puben i kjelleren til Peder Okse å ha after-ski Tom Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har noen uker på rævva i CV-90 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe. Er veldig glad for at jeg stod over tjeneste i Panserbataljonen. Hadde ikke taklet lange kjøreturer i den saken der. Gode nok seter, men altfor trangt og jeg blir fort bil/sjøsyk om jeg ikke ser fastlandet. Dere ser også AF-lyset litt ut i filmen inni vognen. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ett døgn sammenhengende, stappet inn sammen med 7 andre meget godt påkledde menn setter psyken på prøve.. Kan ikke si at jeg savner akkurat den biten Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sola er også i tilbake i Lofoten. Lyser opp fjellene på en utrolig fin måte. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Høres ut som det er behaglig fotolys over mesteparten av landen.. Og vi sitter her å løker Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ett døgn sammenhengende, stappet inn sammen med 7 andre meget godt påkledde menn setter psyken på prøve.. Kan ikke si at jeg savner akkurat den biten Ingen klaging nå. Det kunne vært verre Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ha ha. Jeg har tjenestegjort på Setermoen og bodde i panserbataljonen sin leir i 11 mnd. Når alarmen gikk var det bare å nyte synet av panserfolket som tressa avgårde for å komme seg ut av leiren på 1-2-3. Har aldri sett maken. Så ut som en maurtue. Selv var jeg sjåfør i garnisonskompaniet, og eneste stresset mitt var å gjemme meg for eget befal når alarmen gikk (så jeg ikke ble leirvakt). Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ett døgn sammenhengende, stappet inn sammen med 7 andre meget godt påkledde menn setter psyken på prøve.. Kan ikke si at jeg savner akkurat den biten Ingen klaging nå. Det kunne vært verre Aner jeg et snev av homofobi her? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Beklager at jeg maser om mitt, men nå har vi fått på plass økonomien for BK - Boka. Eller, vi har et forslag. Har du motforestillinger, så kom med de. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Latsabben vil anføre følgende: Mulig jeg uttrykte meg litt diffust i den posten der jeg tillot meg å mene at det er ok med utstyrsliste i sig. Selvsagt sier ikke dette noe om den enkeltes dyktighet eller kunnskapsnivå, men det er veldig greit å se hva andre pusler med. For eksempel vil jeg tro at folket her tar mye mer kvalifiserte valg enn det en vikarekspeditør i en fotosjappe kan komme til å anbefale. Greit å se om andre har utstyr en selv har problemer med eller lurer på å skafe. Så kan man jo anmode om litt veiledning eller få en anbefaling, evt. det motsatte. Eksempelvis lurer jeg på med tiden å skaffe en "normal" til min D300 og konas D60. Altså er det lurt med AF-S eller HSM eller hva de nå kaller sine motoriserte objektiver. Finner ikke mye 35mm av det slaget, men jeg ser at saturnia har en 30mm HSM i sigen sin. Her er det kanskje mulig å få en kvalifisert mening om dette er gode greier og om det kan funke som normalobjektiv. Eller er den litt for vid? Sånne ting, altså. En god fotograf kan nok ta gode bilder med det meste, men det er ikke til å komme unna at foto er en miks av kunst og teknikk, og for mange er nettopp teknikken noe av fasinasjonen. Ser ikke noe galt i det. Å kalle utstyrsliste i sig for skryteliste synes jeg blir litt tullete. Det virker jo som de aller fleste her inne har rimelig godt med utstyr, så sånn sett tror jeg ikke noen skal føle seg spesielt under- eller overlegne. Tror også alle her er såpass oppegående at de vet det kreves mer enn fancy glass og dyrt kamera. For eksempel kunnskap, og da også om utstyr. -Lazy Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Masse lys på Helgeland også. Det fine lyset. Masse er en overdrivelse. Litt mer enn før er bedre. Gleder meg til våren. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Utstyr er irrelevant, man kan ha peiling selv om man kun bruker engangskamera. Man kan være blank om man sitter der med bag full av assortert L-optikk. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Utstyr er irrelevant, man kan ha peiling selv om man kun bruker engangskamera. Man kan være blank om man sitter der med bag full av assortert L-optikk. Ikke enig i at utstyr er irrelevant, enig i resten. -Lazy Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 sitter og undres om jeg skal selge deler av myntsamlingen....syns det begynner å bli særdeles kjedelig, og det er jeg som har betalt for den.Verdien kunne brukes til noen turer, stativ osv....dårlig ide? snakk om ca 20-25 k egentlig Serr?! Nørd ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå