Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer.

Høres ut som en skreddersydd jobb for meg. Kan mye om øl, en del om foto, er ikke helt borte på pølser heller.

 

Nå kommer JP nær Bærum til å søke ansatte snart :whistle:

Kommer? Vi e r i Bærum...? Kan du begynner på mandag kl. 10:00?

Vis jeg får dekka helikopter regninga fra Stavanger til Bærum av JP, så ja gjerne :)

 

Men tenkte på siden Tomsi sa at noen i JP butikken nær han ikke kunne foto, så blir de sparka på Mandag :p

 

Jentene og guttene i JP kan jobben sin; det var nok Expert eller Elkjøp jeg siktet til.

 

Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det...

 

(Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?)

Vanskelig? Vær ærlig nå - umulig!!!

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
De har det ja... mulig det heter objektivdeksel ;)

 

Ser man det, ser man det. Men altså ingen for canonobjektiver... Jeg finner i hvert fall ikke.no

This is really strange. We have all deksel in stock and they are also listed in our system like this:

 

Canon Objektivdeksel E-58

 

But when I try the search function, it does not show up. We`ll take care for that on monday, thanks a lot for the hint!

Lenke til kommentar
Har du årntli Canon-optikk, så er solblendaren stor nok til å få neven inni. ;D
Det har årntli Pentax-optikk og, altså * optikk, som tilsvare din L-optikk. Der er det plass i massevis :)

 

Men på den mer halvårntlie, så blir det litt trangt. Det går, men det er lett å tro du har festa dekslet, og så løsner det etterpå. Derfor, har jeg bytta ut en del med Tamron.

Jeg er nemlig ikke så fryktelig opptatt av hvilken logo som står på objektivdekslene mine. Hva som er praktisk teller mer for meg.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Hama-dekselet jeg har til 18-70'en min (mistet det originale) er det mest udugelige dekselet jeg har vært borti. Det er så pinglete at det faller av bare jeg ser litt hardt på det.

Det jeg hadde var av bedre kvalitet. Men dumme meg hadde det på en Sigma 18-125mm som jeg leverte til service. Den fikk jeg som kjent aldri tilbake - fikk en snasen 17-70mm istedet. Så jeg kan leve uten det dekslet :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...