Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har du ikke TV? Vet modern hopper i taket den dagen TV'n vår går til helvette! Men det kommer nok ikek til å ta lang tid før det da enten blir flyttet opp den fra kjelleren, eller før 42" kommer innomhus. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 All work and no TV makes Anew a dull boy. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 All work and no TV makes Anew a dull boy. Heeeere's Anew!!!! Det er nok best du låser inn øksa til TV'en i hus igjen Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Har da forumet Kanskje det blir litt mer aktivitet her inne på forumet da, syns det er lite å ta tak i om dagene! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva heter den geniale siden som inneholder tester av nærmest alle objektiver? Det er en engelsk side, jeg husker den hadde en skala for skarphet og alt mulig.. http://www.slrgear.com Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du ikke TV?Niks, og har konkrete planer om å ikke anskaffe også... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen spesiell grunn?Nei, ikke annet enn at det ikke interesserer meg. Og ser ingen grunn til å skaffe noe som 1) koster penger å eie, 2) koster penger å anskaffe) og 3) bruker enda mer av tid jeg egentlig ikke har til overs... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, har man lite tid til slike ting er det greit, men jeg sitter så mye inne at en TV/pc hadde jeg ikke klart meg uten. Hadde blitt sinnsyk av kjedsomhetn da! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, har man lite tid til slike ting er det greit, men jeg sitter så mye inne at en TV/pc hadde jeg ikke klart meg uten. Hadde blitt sinnsyk av kjedsomhetn da!PC er noe annet... Klarer meg selvfølgelig uten, men har ikke det minste problem å klare meg uten TV. Film kan man jo se på PC også... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Sitter ikke så my på TV'n for tiden faktisk. Spilte mye på dne før, men nå sitter jeg her som ei forumhore... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) EDIT: Gal tråd Endret 15. januar 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg er så drittlei de bowlingbildene! Les teksten, ikke bare se på bildene Tekst? Åpna ikke sia Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe, har man lite tid til slike ting er det greit, men jeg sitter så mye inne at en TV/pc hadde jeg ikke klart meg uten. Hadde blitt sinnsyk av kjedsomhetn da!PC er noe annet... Klarer meg selvfølgelig uten, men har ikke det minste problem å klare meg uten TV. Film kan man jo se på PC også... For min del er problemet at jeg har så mye å gjøre at jeg ikke får med meg noe om jeg ikke har en "avtale" med TV'n. Serier og film ellers er uaktuelt. Om jeg ikke får med meg Dagsrevyen, The Wire, Heroes og Battlestar Galactica, så bør nok kona gjemme øksen ja... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hva er det med folk og Canon D400, D350 og D300? De to første er forsåvid ok, vi forstår hva de mener, men det må da være mulig å klare å skrive d'n til slutt? Man skriver ikke "nniko", "ncano" eller "xpenta" så det burde være enkel affære å skrive Nikon D300 og Canon 300D! Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tja... Teori og praksis. Enkelte kan ramse opp så og si alt som finnes av bilmerker og modeller, andre kan ramse opp alt av hardware i PC-en osv. Det kommer stort sett an på hvor ny man er, usikker på hva man snakker om og kunnskapsnivået man ligger på. Det er lett egentlig å bytte rundt på den D'en når man faktisk ser D'en foran hos Nikon og bak hos Canon. Når alt det var sagt, så må jeg til en viss grad si meg enig at det er irriterende, og ikke minst uheldig mtp. at andre som kommer inn på forumet og leser her som er ute etter et kamera gjerne blir forvirret av det. For å ikke si i værste fall vranglært. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som vet hva ordet "fremkalle" er på engelsk? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Noen som vet hva ordet "fremkalle" er på engelsk? develop edit: fremkaller (dvs. fremkallingsveske) kalles developer Tom Endret 15. januar 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hva er det med folk og Canon D400, D350 og D300? De to første er forsåvid ok, vi forstår hva de mener, men det må da være mulig å klare å skrive d'n til slutt? Man skriver ikke "nniko", "ncano" eller "xpenta" så det burde være enkel affære å skrive Nikon D300 og Canon 300D! det blir vel litt av det samme som objektiv/linse. Jeg synes det beste er å la folk finne ut av det på egen hånd. Best å skrive det korrekte selv, så lærer andre av det etterhvert :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå