Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Etter å ha ekspedert noen tusen sms fra telefonen siden jeg fikk den, skrevet innlegg på forumet osv, så må det ha fungert ganske fint :)

vel, grunnen til at jeg ikke liker den, er fordi kalde vintre = kald fingre, som igjen gir skrivevansker da skjermen er varmestyrt ;) hansker f.eks er ikke noe særlig å skrive med...

Ellers er det også lett å treffe feil tast :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Keen på ny telefon!

 

HTC Touch Pro eller Touch HD.

 

Noen som har erfaringer med dem?

 

Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe :)

Nå sender jeg ikke ekstremt mye SMS eller mail med telefonen, men er nok til at jeg sikkert kommer til å irritere meg over HD-tastaturet. Skulle gjerne brukt den litt i skolesammenheng også, til notater og slik. Derfor tenker jeg at Pro sikkert er en bedre allroundtelefon, som ikke har like god underholdningsdel som HD, men veier opp med tastatur.

 

Men når jeg ser den ufattelig digge skjermen på HD blir jeg i tvil. :p Og den er dyrere da...

 

Sett på experia da? eller I8510 fra Samsung...fra ebay.co.uk så koster sistnevnte rundt 3200 faktisk, mot 6000 i Norge, og den har en del moro.

Jeg ville vel egentlig ikke brukt noen av de til noe skole, hadde heller brukt en min pc da altså....se på finn.no, Touchpro burde gå for 3000 der.

 

Etter å ha ekspedert noen tusen sms fra telefonen siden jeg fikk den, skrevet innlegg på forumet osv, så må det ha fungert ganske fint :)

vel, grunnen til at jeg ikke liker den, er fordi kalde vintre = kald fingre, som igjen gir skrivevansker da skjermen er varmestyrt ;) hansker f.eks er ikke noe særlig å skrive med...

Ellers er det også lett å treffe feil tast :p

 

Daah...hvem skriver sms i minusgrader, når de bare kan gå inn i nærmeste butikk, og samdtig få varme :p

Lenke til kommentar
De som er på fototur, Christian! ;)

 

Aldri hatt behovet :p

De jeg sender sms med kan vente før de får svar :)

 

Men noen med noe tanker om lysspørsmålet? :)

 

Christian: jeg er nordmann... jeg går langrenn, står slalåm (egentlig ikke men skriver det likevell). I slike situasjoner er det greit med fysiske taster ;)

 

EDIT: takk thomas :)

 

Skal jeg ta dette personlig, siden jeg er 50% bergenser og polakk? :p

Greit..touchscreen fungerer altså ikke for deg, men jeg skal uansett ha 8800 arte :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde virkelig planer om å kjøpe meg en kurant stativ i dag, i det jeg telte opp fem-ere, kronestykker og femtiøringer i sparebøssa. Mest sannsynlig et Benro A-157 m/ BH-0-kulehode. ... Men de planene snødde bort og jeg ble stittende inne med Aass Fatøl og fryde meg over å ikke ha tatt steget utenfor døren. Fanden for et vær. Prøver igjen neste uke.

Lenke til kommentar

Jeg hadde gitt faen i det. Å forlange at den man deler rom med skal sove ute på grunn av ung kåthet er bare himmelråbende idiotisk. Kan de ikke bare knulle fra seg, og så gå hver til sitt? Latterlig dumt problem. Gi beskjed til duden at han får se til å bli voksen. Det er et av poengene med å sende barna på folkehøyskole.

Lenke til kommentar
Jeg hadde gitt faen i det. Å forlange at den man deler rom med skal sove ute på grunn av ung kåthet er bare himmelråbende idiotisk. Kan de ikke bare knulle fra seg, og så gå hver til sitt? Latterlig dumt problem. Gi beskjed til duden at han får se til å bli voksen. Det er et av poengene med å sende barna på folkehøyskole.

Hahahahah! AKKURAT dette tenkte jeg også. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...