ok67 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er best, bestille fra Amazon (som henter varer fra forskjellige butikker) eller alt fra én butikk som B&H? Amazon sender vel kun bøker til Norge? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 For de som ikke har fått det med seg er første godkjente bilde tatt med Lens in a Cap ute, Normalografi no.01. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Å? Det var nytt for meg. Har uansett lagt til i handlekurven hos B&H nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 W.T. Duck Funker som bare det Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hva er forskjellen på ebay sin "om to 4/3" adapter og japanphoto sin til 1000,-? De koster jo ingenting.. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 http://www.canonrumors.com/2009/01/video-w...iew-eos-camera/ Alle EOS-kamera med liveview kan tydeligvis hackes til å brukes til video når det er koblet til en PC. Testet nettopp programmet, fungerte bra (med 40D var det ikke noe problem å bruke AF-on mens programmet styrte, heller) selv om videoen den encodet ikke var all verden å skryte av (kvalitet, fungerte dårlig i VLC og bare litt halvveis i WMP). Men morsomt! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Wow... har endelig fått installert Win 7 betaen... den snart 6 år gamle PCen min er kjapp igjen! Hvordan er hastigheten hvis du skal sammenligne med gode gamle win98se? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 http://www.canonrumors.com/2009/01/video-w...iew-eos-camera/ Alle EOS-kamera med liveview kan tydeligvis hackes til å brukes til video når det er koblet til en PC. Testet nettopp programmet, fungerte bra (med 40D var det ikke noe problem å bruke AF-on mens programmet styrte, heller) selv om videoen den encodet ikke var all verden å skryte av (kvalitet, fungerte dårlig i VLC og bare litt halvveis i WMP). Men morsomt! Ja, er jo ren softwareoppdatering som skal til for at videofunksjonen skal funke hvis kameraet har live view. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Da var endelig Spotify å finne hos meg og! Fantastisk program, anbefaler alle å prøve å skaffe det! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Keen på ny telefon! HTC Touch Pro eller Touch HD. Noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kompisen min har en Touch Diamond, eneste problemet med den er at den er ganske treig. Dersom HD eller Pro er raskere så er det vel lite å utsette på dem. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Kompisen min har en Touch Diamond, eneste problemet med den er at den er ganske treig. Har også Touch Diamond - var treg i begynnelsen, men så fikk jeg oppgradert programvare. Etter det funker den som en drøm. Vil tippe at de to nye Touch'ene er utstyrt med denne programvaren fra butikk. Endret 24. januar 2009 av ThorEH Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, Touch Pro er en del raskere enn Diamond 1.0. Mulig de bruker samme programvare nå. Men er litt keen på fulltastatur, så der er jo Pro overlegen. Men skjermen på HD er også helt klart fristende. Men så må jeg jo tenke på økonomien. Men får 8k denne måneden, så er litt lysten på å brenne penger. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Wow... har endelig fått installert Win 7 betaen... den snart 6 år gamle PCen min er kjapp igjen! Hvordan er hastigheten hvis du skal sammenligne med gode gamle win98se? Win98se? Errugæærnmann. Jeg husker ikke så langt tilbake. La oss si at det føles responsivt, der hvor Vista føltes som om man plaget det ved å be det om å gjøre noe. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Keen på ny telefon! HTC Touch Pro eller Touch HD. Noen som har erfaringer med dem? Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Keen på ny telefon! HTC Touch Pro eller Touch HD. Noen som har erfaringer med dem? Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe Selv syntes jeg iphone er dritt og skrive tekst på! men det var min mening... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Etter å ha ekspedert noen tusen sms fra telefonen siden jeg fikk den, skrevet innlegg på forumet osv, så må det ha fungert ganske fint Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Forresten; Hva angår reflektor og softboks, er det noe forskjell i det en kan finne? Noe som anbefales mer enn annet? gav opp lysideen...så sitter og tenker en softboks + reflektor, og et stativ burde gjøre susen...eller? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Keen på ny telefon! HTC Touch Pro eller Touch HD. Noen som har erfaringer med dem? Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe Nå sender jeg ikke ekstremt mye SMS eller mail med telefonen, men er nok til at jeg sikkert kommer til å irritere meg over HD-tastaturet. Skulle gjerne brukt den litt i skolesammenheng også, til notater og slik. Derfor tenker jeg at Pro sikkert er en bedre allroundtelefon, som ikke har like god underholdningsdel som HD, men veier opp med tastatur. Men når jeg ser den ufattelig digge skjermen på HD blir jeg i tvil. Og den er dyrere da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå