Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.canonrumors.com/2009/01/video-w...iew-eos-camera/

 

Alle EOS-kamera med liveview kan tydeligvis hackes til å brukes til video når det er koblet til en PC. Testet nettopp programmet, fungerte bra (med 40D var det ikke noe problem å bruke AF-on mens programmet styrte, heller) selv om videoen den encodet ikke var all verden å skryte av (kvalitet, fungerte dårlig i VLC og bare litt halvveis i WMP). Men morsomt!

Lenke til kommentar
http://www.canonrumors.com/2009/01/video-w...iew-eos-camera/

 

Alle EOS-kamera med liveview kan tydeligvis hackes til å brukes til video når det er koblet til en PC. Testet nettopp programmet, fungerte bra (med 40D var det ikke noe problem å bruke AF-on mens programmet styrte, heller) selv om videoen den encodet ikke var all verden å skryte av (kvalitet, fungerte dårlig i VLC og bare litt halvveis i WMP). Men morsomt!

Ja, er jo ren softwareoppdatering som skal til for at videofunksjonen skal funke hvis kameraet har live view. ;)

Lenke til kommentar

Ja, Touch Pro er en del raskere enn Diamond 1.0.

 

Mulig de bruker samme programvare nå. Men er litt keen på fulltastatur, så der er jo Pro overlegen. Men skjermen på HD er også helt klart fristende. Men så må jeg jo tenke på økonomien.

 

Men får 8k denne måneden, så er litt lysten på å brenne penger. :D

Lenke til kommentar
Wow... har endelig fått installert Win 7 betaen... den snart 6 år gamle PCen min er kjapp igjen!

Hvordan er hastigheten hvis du skal sammenligne med gode gamle win98se?

Win98se? Errugæærnmann. Jeg husker ikke så langt tilbake. La oss si at det føles responsivt, der hvor Vista føltes som om man plaget det ved å be det om å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Keen på ny telefon!

 

HTC Touch Pro eller Touch HD.

 

Noen som har erfaringer med dem?

 

Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe :)

Lenke til kommentar
Keen på ny telefon!

 

HTC Touch Pro eller Touch HD.

 

Noen som har erfaringer med dem?

 

Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe :)

Selv syntes jeg iphone er dritt og skrive tekst på! men det var min mening...

Lenke til kommentar
Keen på ny telefon!

 

HTC Touch Pro eller Touch HD.

 

Noen som har erfaringer med dem?

 

Spørs hva du trenger...er det bare underholdning så er jo HD veldig fin, er det sms,epost osv kanskje, så ville jeg likt Touch pro bedre....dog; tastaturet på iphone funker jo fint dte, så kanskje det på HD ikke er fult så ille, om de har lært noe :)

Nå sender jeg ikke ekstremt mye SMS eller mail med telefonen, men er nok til at jeg sikkert kommer til å irritere meg over HD-tastaturet. Skulle gjerne brukt den litt i skolesammenheng også, til notater og slik. Derfor tenker jeg at Pro sikkert er en bedre allroundtelefon, som ikke har like god underholdningsdel som HD, men veier opp med tastatur.

 

Men når jeg ser den ufattelig digge skjermen på HD blir jeg i tvil. :p Og den er dyrere da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...