Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Da tror jeg det første noenlunde interessante resultatet med Lens In A Cap er klart. Dvs det er fremdeles på minnekortet, men etter en halv uke med litt prøving og feiling har jeg funnet noe som fungerer. Kjipt vær for eksperimentering med den snodige dingsen.

Lens in a cap er for viderekomne. Er ikke noe jeg ville anbefalte førsteganskjøperene her ...

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da tror jeg det første noenlunde interessante resultatet med Lens In A Cap er klart. Dvs det er fremdeles på minnekortet, men etter en halv uke med litt prøving og feiling har jeg funnet noe som fungerer. Kjipt vær for eksperimentering med den snodige dingsen.

Lens in a cap er for viderekomne. Er ikke noe jeg ville anbefalte førsteganskjøperene her ...

Tom

Ja, det er ikke mye teknisk dette her. Man jobber med ren estetikk, ingenting som står mellom. Sett bort fra mye blur, eller syke lukkertider. Til nå har jeg konsentrert meg om sorthvitt, for lyset har fordret veldig høy iso.

Til nå er det kontraster som har fungert best. Kanskje jeg bidrar med et bilde i BK.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Til nå er det kontraster som har fungert best. Kanskje jeg bidrar med et bilde i BK.

Det hadde vært morsomt å sett hva du hadde fått til med noe slikt.

Det tøft med bredbånd på hytta, men det er vel på tide å være sosial og besøke noen bekjente på en hytte i nærheten istedet ;)

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...