Jann - Ove Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Grei pris det ja 18-55 er ikke fult så kjapp som de offisielle D80-kitobjektivene, men det duger alikevel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Studer denne og kom med innspill. Men ikke her. I den andre tråden. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 En motlysblender som står skjevt, er det noe å bry seg om? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 En motlysblender som står skjevt, er det noe å bry seg om? Det er normalt et tegn på at den er satt på feil. Og det kan igjen skape bry. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) En motlysblender som står skjevt, er det noe å bry seg om? Det er normalt et tegn på at den er satt på feil. Og det kan igjen skape bry. Tom neppe... skal klare å feste en motlysblender... står til og med i instruksene problemet er at den stopper før den når midten EDIT: dersom jeg hørtes litt arogant ut der, mente jeg at det ser ut som at alt er gjort riktig Endret 22. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Da får du ta i litt. Det er gjerne et knepp du må komme over. Det er for å hindre at dekselet skal ramel av. Når det står skjevt, så kan du få mørke hjørne på de videste vinklene (hvis solblenderen er blomsterformet og det er til en zoom). Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 er til sigma 50mm 1.4 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Da får du ta i litt. Tom jammen sa du smør takker... bare jeg som måtte bli litt mann og trykke til Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 "Det sa brura å" Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 BK Boka - 2008 Kom med ideer, eller fortell meg at det er urealistisk, dumt osv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) BK Boka - 2008 Kom med ideer, eller fortell meg at det er urealistisk, dumt osv. Kan vi si at du er dum? Når dere er ferdige med å skryte fototims bilde ide opp i himmelen (eller slakte det helt), så kan dere forberede dere til februars store utfordring. Tom Endret 22. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan du, men Simon Aldra har allerede sagt at jeg er lur i dag, så jeg tror ikke du får noe gjennomslagskraft. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan du, men Simon Aldra har allerede sagt at jeg er lur i dag, så jeg tror ikke du får noe gjennomslagskraft. Og som vi alle vet er jeg klok. Du får gjøre som en kollega sa forrige fredag klokka 13.56: "Noen ganger må man legge godviljen til. Men nå er det faenmeg tid for å legge vrangviljen til!" Det ble ikke skrevet ut noen flere saker den dagen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det kan du, men Simon Aldra har allerede sagt at jeg er lur i dag, så jeg tror ikke du får noe gjennomslagskraft. I beg to differ Tom er en klok mann... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Tull og ball. Han er sikkert whiskyfull. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Tull og ball. Han er sikkert whiskyfull. Tro det, eller ei. Men jeg er faktisk edru... Og nå er det sengetid, så jeg får gjøre noe med det på fredagskvelden istedet. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Litt OT kanskje, men er det noen andre enn meg fra Akam forumet som har planer om å dra på Bruce Springsteen den 9 eller 10. juni, i Bergen? Billetter blir lagt ut neste mandag klokken 09:00 på billettservice.net. Endret 22. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 Til sommeren blir det Metallicakonsert. Gleder meg som en hund. Var på metallica når de spilte på valle hovin og det var episk. (Når man er vant med DDE på bryggedans så er man heller ikke så storforlangende) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Til sommeren blir det Metallicakonsert. Gleder meg som en hund.Var på metallica når de spilte på valle hovin og det var episk. (Når man er vant med DDE på bryggedans så er man heller ikke så storforlangende) Gleder meg noe jævlig til deg jeg også! EDIT: Det... Endret 23. januar 2009 av IceFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå