ET! Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Trykk på vimeo-linken. Youtube og kraftig komprimering har drept kvaliteten totalt. Btw. dette var langt bedre opptakskvalitet en det jeg i hvertfall hadde ventet meg. Domke f-2, er det noen norske forhandlere som fører denne til en noenlunde fornuftig pris? Evnt. internasjonale nettbutikker som er villige til å sende den som "gift" eller nedjustere verdien? MVA frister lite. Endret 21. januar 2009 av ET-media Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Trykk på vimeo-linken. Youtube og kraftig komprimering har drept kvaliteten totalt. Btw. dette var langt bedre opptakskvalitet en det jeg i hvertfall hadde ventet meg. Domke f-2, er det noen norske forhandlere som fører denne til en noenlunde fornuftig pris? Evnt. internasjonale nettbutikker som er villige til å sende den som "gift" eller nedjustere verdien? MVA frister lite. Du har vel huska å trykke på Watch in High Definition? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Dagens spørsmål: Kan en 50mm være et dugende fugleobjektiv? Ja! 50/1.2L (vi sier f/1.0 for enkelhetens skyld). En 2x telekonverter = 100/2.0 Enda en 2x telekonverter = 200/4.0 Enda en 2x telekonverter = 400/8.0 Hoho! Hadde vært villt morsomt å prøve. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 haha... ..og kanskje 24mp slik at man enklere kan croppe litt også Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Og på Olympus har du plutselig en 800 f/8. Det er brukbart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Og på Olympus har du plutselig en 800 f/8. Det er brukbart. Brukbart og brukbart fru blom. Blir vel såpass uskarpt at man like gjerne kunne brukt en 70-300mm + 1.4x TC ... Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Dagens spørsmål: Kan en 50mm være et dugende fugleobjektiv? Ja! 50/1.2L (vi sier f/1.0 for enkelhetens skyld). En 2x telekonverter = 100/2.0 Enda en 2x telekonverter = 200/4.0 Enda en 2x telekonverter = 400/8.0 Hoho! Hadde vært villt morsomt å prøve. Den skulle jeg like å se... 70-300 tamron https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1064642&hl= Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) hahaah 50mm kan brukes til mye. men det negative er kanskje at noe slikt vil kreve ekstremt godt med naturlig lys, eller gode ISO egenskaper? Endret 21. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hvorfor all strømmen min gikk 45 min etter jeg skrudde på den nye pcen? Etter jeg skifta sikring prøvde jeg å sette i kontakten igjen (skjøtekontakt, om det har noen betydning) så gikk igjen strømmen, bare at den nå gikk det millisekundet jeg putta kontaken i støpselet. Etter dette prøvde jeg å koble ut alt annet i rommet, men det samme skjedde igjen. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 NYHET: PC har ikke bare internett-allergi nå tåler de ikke strøm heller. Dagens tørre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet hvorfor all strømmen min gikk 45 min etter jeg skrudde på den nye pcen? Etter jeg skifta sikring prøvde jeg å sette i kontakten igjen (skjøtekontakt, om det har noen betydning) så gikk igjen strømmen, bare at den nå gikk det millisekundet jeg putta kontaken i støpselet. Etter dette prøvde jeg å koble ut alt annet i rommet, men det samme skjedde igjen. Ta det opp i "Datamaskinen min virker ikke", men jeg regner med at det er strømforsyningen som ikke er god. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som har testet Google Chrome? Jeg bruker det for første gang nå, og det virker rimelig raskt. Nytt fotoutstyr her også. Håper å poste et resultat i BK innen ikke altfor lang tid. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Chrome er fint, men jeg takler ikke tekstrendringen til webkit-motoren p' windows. At hver tab/vindu kj\rer som egen prosess er utrolig kjekt noen ganger. Ellers savner jeg muligheten til ' blokkere reklame. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg prøvde Chrome da den kom. Likte det godt. Men det hadde uforståelige krasjer og dataen begynte henge så jeg fjerna det etter en stund. Men om det er mer stabilt går jeg gjerne over dit igjen. ---- Er det noen som vet forskjellen mellom Hama Cleaning fluid "optic" og "Profi"? Begge fulgte med i rensesett med linsepapir og blåsebelg o.l. "optic" har et sånt advarselsmerke med et kryss. (Over krysset står det Xi og under står det "Reizend".) Endret 22. januar 2009 av pybalto Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Enig. Det var ekstremt sært. Og så å legge det inn på et offentlig forum?! På Bilderkritikk?! Hva forventer han? "Du er en ekstremt sær person, som liker å flå rever. Lykke til videre." ?! Såpass må dere da tåle. Å kverke hverandre i voldelige spill er OK. Å se splatter-zombie-motorsag-blod-og-gørr filmer er greit. Men en hodeskalle fra en revmed litt kjøttrester på, så er det helt fælt? Tom Død Snø er en genial film! Måtte bare få det ut, beklager. I morgen skal jeg ta noen bilder for Finnmark Dagblad, gleder meg. I går var jeg sammen med noen kollegaer på Yrkes Orienteringsmessen for se hva bedriftene/skolene hadde å tilby ungdommen i fremtiden. Samtidig fotograferte jeg litt for Finnmark Dagblad, og bildene kom på trykk. Dvs. ikke i avisen da jeg 'krmt' glemte å skrive ned navnene på personene. En lærepenge, med andre ord. Bildene ble publisert i en bildeserie på nett, se 6 - 9. Endret 22. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 må få ut litt nerdeglede.. Eee 1000H Bestilt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 må få ut litt nerdeglede.. Eee 1000H Bestilt Gled deg. Har en eee 900 og Aspire 1 selv. Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 må få ut litt nerdeglede.. Eee 1000H Bestilt Gled deg. Har en eee 900 og Aspire 1 selv. Tom Hvordan er den til å vise bilder? Feks 12megabytes jpgfiler fra eosen? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Da må jeg sende inn PSUen igjen, sa da blir det vel ikke noe spilling i helga allikvel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå