Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Trykk på vimeo-linken. Youtube og kraftig komprimering har drept kvaliteten totalt. Btw. dette var langt bedre opptakskvalitet en det jeg i hvertfall hadde ventet meg.

Domke f-2, er det noen norske forhandlere som fører denne til en noenlunde fornuftig pris?

Evnt. internasjonale nettbutikker som er villige til å sende den som "gift" eller nedjustere verdien? MVA frister lite.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trykk på vimeo-linken. Youtube og kraftig komprimering har drept kvaliteten totalt. Btw. dette var langt bedre opptakskvalitet en det jeg i hvertfall hadde ventet meg.

Domke f-2, er det noen norske forhandlere som fører denne til en noenlunde fornuftig pris?

Evnt. internasjonale nettbutikker som er villige til å sende den som "gift" eller nedjustere verdien? MVA frister lite.

Du har vel huska å trykke på Watch in High Definition?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor all strømmen min gikk 45 min etter jeg skrudde på den nye pcen? Etter jeg skifta sikring prøvde jeg å sette i kontakten igjen (skjøtekontakt, om det har noen betydning) så gikk igjen strømmen, bare at den nå gikk det millisekundet jeg putta kontaken i støpselet. Etter dette prøvde jeg å koble ut alt annet i rommet, men det samme skjedde igjen.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor all strømmen min gikk 45 min etter jeg skrudde på den nye pcen? Etter jeg skifta sikring prøvde jeg å sette i kontakten igjen (skjøtekontakt, om det har noen betydning) så gikk igjen strømmen, bare at den nå gikk det millisekundet jeg putta kontaken i støpselet. Etter dette prøvde jeg å koble ut alt annet i rommet, men det samme skjedde igjen.

Ta det opp i "Datamaskinen min virker ikke", men jeg regner med at det er strømforsyningen som ikke er god.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Chrome da den kom. Likte det godt. Men det hadde uforståelige krasjer og dataen begynte henge så jeg fjerna det etter en stund. Men om det er mer stabilt går jeg gjerne over dit igjen.

----

Er det noen som vet forskjellen mellom Hama Cleaning fluid "optic" og "Profi"? Begge fulgte med i rensesett med linsepapir og blåsebelg o.l. "optic" har et sånt advarselsmerke med et kryss. (Over krysset står det Xi og under står det "Reizend".)

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Enig. Det var ekstremt sært. Og så å legge det inn på et offentlig forum?! På Bilderkritikk?! Hva forventer han? "Du er en ekstremt sær person, som liker å flå rever. Lykke til videre." ?!

Såpass må dere da tåle. Å kverke hverandre i voldelige spill er OK. Å se splatter-zombie-motorsag-blod-og-gørr filmer er greit. Men en hodeskalle fra en revmed litt kjøttrester på, så er det helt fælt?

Tom

Død Snø er en genial film! :D Måtte bare få det ut, beklager. I morgen skal jeg ta noen bilder for Finnmark Dagblad, gleder meg.

I går var jeg sammen med noen kollegaer på Yrkes Orienteringsmessen for se hva bedriftene/skolene hadde å tilby ungdommen i fremtiden. Samtidig fotograferte jeg litt for Finnmark Dagblad, og bildene kom på trykk. Dvs. ikke i avisen da jeg 'krmt' glemte å skrive ned navnene på personene. En lærepenge, med andre ord. Bildene ble publisert i en bildeserie på nett, se 6 - 9. :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...