sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Etter hva jeg har hørt så er prisene priset så lavt uansett, at selv om man får dte til innkjøpsspris, så er det ikke store summer å spare, tar jeg feil? Hei Marius, du ødelegger hele min personalrekruteringsversøk! Beklagelighvis har du helt rett i dette... Men tenk okså på tilbehør, da er situasjon ikke såååå ille... Tror ikke han ødelegger noe som helst Men vet ikke helt hvor lurt det er for oss her på forumet å jobbe i fotobutikker... Hele lønna forsvinner jo i fotoutstyr når man går rundt i butikken og blir fristet hver dag (Snakker ihvertfall for meg selv) Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..! Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle... Tromsø nu!, Tror vi må starte underskriftskamanje, Er vi mange nok så gjør kansje JP det samme som IKEA og spanderer flybilett til Trondheim. 100 underskriftene fra Foto-Tromsø og vi gir opdraget til en megler for a finde en butikk for nyåpning før slutten av året :-) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 It's called payback Haha, ja dere har loppet meg for 400 spenn for 2 linsedeksel, så anser en liten vinning der ja... Skrivefeila dine skal jeg ikke legge meg borti, er selv ti ganger værre i engelsk. 400,- for 2 linselokk? Sykt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ja, eller er vel kanskje nermere 350, men jeg regner med bussbiletten nedover... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 It's called payback Haha, ja dere har loppet meg for 400 spenn for 2 linsedeksel, så anser en liten vinning der ja... Skrivefeila dine skal jeg ikke legge meg borti, er selv ti ganger værre i engelsk. "i" engelsk eller "på" engelsk? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg er ti ganger verre i engelsk, enn du er i norsk. If it make sence Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..! Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle... Tromsø nu!, Tror vi må starte underskriftskamanje, Er vi mange nok så gjør kansje JP det samme som IKEA og spanderer flybilett til Trondheim. 100 underskriftene fra Foto-Tromsø og vi gir opdraget til en megler for a finde en butikk for nyåpning før slutten av året :-) Meg, ART, Simen1,K-ryeng(han jobber i en fotobutikk så han er ikke sikker) da trenger vi 96-97 skapniger til. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hehe, dere holder på... Jeg for min del har fått dagens dose dritt, og trekker meg tilbake... Er jobb i morgen, og skal prøve å få mer ut av dagen... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Har JP linselokk i sin nettbutikk? La nettopp inn en bestilling der og fant ikke noe linsesaker.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 De har det ja... mulig det heter objektivdeksel Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Vært litt snakk om D300, frister meg å ta turen innom JP og bare prøve det Selvom jeg er Canon-eier, så er jeg så trofast at jeg aaaaaaldri går over til nikon Endret 26. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tror du du er klar for et systembytte? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Ikke for det kommende året, er bare en liten gutt, og har ikke så mye penger til at jeg kan bytte system. Får ikke så mye for det utstyret jeg har nå, og da vil jeg akkuratt ha råd til et hus, så må jeg spare opp til nye objektiver.... Men får se når jeg har litt mer penger å rutte med. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Har JP linselokk i sin nettbutikk? La nettopp inn en bestilling der og fant ikke noe linsesaker.... http://www.japanphoto.no/advanced_search_r...keywords=deksel til nikon, fant ikke canon deksler. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det... (Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det... (Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?) Yep, og det er pain in the ass. Canon og Tamron har forsatt slike, mens Sigma og Nikon har de "nymoderne" som er bedre. tho er de canon lokkene letter å ta på når du ikke har solblender på synes jeg. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 De har det ja... mulig det heter objektivdeksel Ser man det, ser man det. Men altså ingen for canonobjektiver... Jeg finner i hvert fall ikke.no Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 FWIW, så har begge mine Sigma-objektiver "gammeldagse" lokk, mens Nikon og Tokina har "moderne". Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det... (Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?) Yep, og det er pain in the ass. Canon og Tamron har forsatt slike, mens Sigma og Nikon har de "nymoderne" som er bedre. tho er de canon lokkene letter å ta på når du ikke har solblender på synes jeg. Ikke alle sigma objektiver... 30mm F/1.4 og 70-300 APO har idiot deksel Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Heftig aktivitet det har vært her de siste timene da. Sendt søknad nå snodig? Og ja, er stor fare for at enda mer av lønna går med til fotoutstyr når man har ting så lett tilgjengelig, og til innkjøpspris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå