Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg har hørt så er prisene priset så lavt uansett, at selv om man får dte til innkjøpsspris, så er det ikke store summer å spare, tar jeg feil?

Hei Marius,

du ødelegger hele min personalrekruteringsversøk!

Beklagelighvis har du helt rett i dette...

Men tenk okså på tilbehør, da er situasjon ikke såååå ille...

Tror ikke han ødelegger noe som helst :p

Men vet ikke helt hvor lurt det er for oss her på forumet å jobbe i fotobutikker... Hele lønna forsvinner jo i fotoutstyr når man går rundt i butikken og blir fristet hver dag :p

(Snakker ihvertfall for meg selv) :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..!

Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle...

 

Tromsø nu!,

Tror vi må starte underskriftskamanje,

Er vi mange nok så gjør kansje JP det samme som IKEA og spanderer flybilett til Trondheim.

100 underskriftene fra Foto-Tromsø og vi gir opdraget til en megler for a finde en butikk for nyåpning før slutten av året :-)

Lenke til kommentar
Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..!

Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle...

 

Tromsø nu!,

Tror vi må starte underskriftskamanje,

Er vi mange nok så gjør kansje JP det samme som IKEA og spanderer flybilett til Trondheim.

100 underskriftene fra Foto-Tromsø og vi gir opdraget til en megler for a finde en butikk for nyåpning før slutten av året :-)

Meg, ART, Simen1,K-ryeng(han jobber i en fotobutikk så han er ikke sikker)

da trenger vi 96-97 skapniger til.

Lenke til kommentar

Ikke for det kommende året, er bare en liten gutt, og har ikke så mye penger til at jeg kan bytte system. Får ikke så mye for det utstyret jeg har nå, og da vil jeg akkuratt ha råd til et hus, så må jeg spare opp til nye objektiver....

 

Men får se når jeg har litt mer penger å rutte med.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det...

 

(Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?)

Yep, og det er pain in the ass. Canon og Tamron har forsatt slike, mens Sigma og Nikon har de "nymoderne" som er bedre. tho er de canon lokkene letter å ta på når du ikke har solblender på synes jeg.

Lenke til kommentar
Tar jeg ikke mye feil, så er Nikons deksler mye bedre enn Canon, og siden Nikons passer på Canon-glasset, så er det jo bare å bruke det...

 

(Canon har vel sånne gammeldagse deksler, som kan være vanskelige å få av og på med solblender på?)

Yep, og det er pain in the ass. Canon og Tamron har forsatt slike, mens Sigma og Nikon har de "nymoderne" som er bedre. tho er de canon lokkene letter å ta på når du ikke har solblender på synes jeg.

 

Ikke alle sigma objektiver... 30mm F/1.4 og 70-300 APO har idiot deksel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...