Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ojda. Da var visst Canon EF 70-200 F/4L USM solgt, gitt. Så da MÅ jeg jo ut på jakt etter F/2,8-utgaven, da.

Nei, så ille. :p

Hva gir du for en 2.8-versjon da? :p

Spørs helt på standarden objektivet er i. :) Hadde mulighet på et til bare 6k nå, men det 5 år gammelt, og meget godt brukt. Ingen mekaniske eller optiske feil, men altså meget velbrukt. Så jeg må vel over 6k for det. :)

Skal du selge? :p

Lenke til kommentar

Nå gjenstår det bare å bli flinkere til å komme seg ut å ta bilder..

Ikke bare å knote inne på diverse fora,lese 20 tester av samme kamera/objektiv, drømme seg bort inne på nettbutikker om kamera og optikk som man tror/håper at man en dag i framtiden får økonomi til å kjøpe.

Lenke til kommentar

Da er det Ferrari jeg bestilte meg på mandag :p (se lenger opp i tråden om MAC vs. windows).

Noen som vet for det blir best og billigst å kjøpe Domke bag?

- Tenker f-2 utgaven (blir kanskje litt stort, men den blir nok fylt opp etter hvert)

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg gå på posten og se om pakka mi har kommet xD Da blir det blitser på meg :D

Strobist er gøy! :D

Gleder seg veit jeg.. blir snart en tur til strømstad også (poste restante). Bare jeg får bestemt meg for hva jeg skal ha hos kaffebrus.com

Er litt usikker på om jeg skal bare ha softboxer på 38x38 eller om jeg skal ta med én eller to på 60x60. Totalt ender jeg på 3 eller 4 bokser, alt etter som hvor mange blitser jeg får i pakka mi... :D

Lenke til kommentar

Fotosakene jeg har bestilt har ikke kommet ennå, så på vei hjem fra jobb kjøpte jeg National Geographic Space special i stedet. Tenkte jeg skulle se på bilder som en slags trøst for at det ikke ble noe shopping i dag likevel, men nå fikk jeg bare ENDA MER lyst på et kjempeteleskop. *sukk*

Lenke til kommentar
I morgen skal jeg gå på posten og se om pakka mi har kommet xD Da blir det blitser på meg :D

Strobist er gøy! :D

Gleder seg veit jeg.. blir snart en tur til strømstad også (poste restante). Bare jeg får bestemt meg for hva jeg skal ha hos kaffebrus.com

Er litt usikker på om jeg skal bare ha softboxer på 38x38 eller om jeg skal ta med én eller to på 60x60. Totalt ender jeg på 3 eller 4 bokser, alt etter som hvor mange blitser jeg får i pakka mi... :D

Jeg har en på 38x45 elns. Synes det er litt liten, så skal kjøpe en på 70x70 hadde jeg tenkt. Litt mykere lys og bedre egnet til portrett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...