stonhans Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Enig. Det var ekstremt sært. Og så å legge det inn på et offentlig forum?! På Bilderkritikk?! Hva forventer han? "Du er en ekstremt sær person, som liker å flå rever. Lykke til videre." ?! Såpass må dere da tåle. Å kverke hverandre i voldelige spill er OK. Å se splatter-zombie-motorsag-blod-og-gørr filmer er greit. Men en hodeskalle fra en revmed litt kjøttrester på, så er det helt fælt? Tom Død Snø er en genial film! Måtte bare få det ut, beklager. I morgen skal jeg ta noen bilder for Finnmark Dagblad, gleder meg. Endret 20. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Enig. Det var ekstremt sært. Og så å legge det inn på et offentlig forum?! På Bilderkritikk?! Hva forventer han? "Du er en ekstremt sær person, som liker å flå rever. Lykke til videre." ?! Såpass må dere da tåle. Å kverke hverandre i voldelige spill er OK. Å se splatter-zombie-motorsag-blod-og-gørr filmer er greit. Men en hodeskalle fra en revmed litt kjøttrester på, så er det helt fælt? Tom uenig... men nå spiller ikke jeg skytespill (spiller ikke spill i det hele tatt)! "Saw-filmene" skal jeg klare å se, men de er tross alt uvirkelige... Endret 20. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg syntes bildene var kjedelige, og har ingen problemer med å se bilder av døden, uansett hvor makaber den er (Joda, kan hende jeg tenker litt æsj og usj), og det som er dødt, det er dødt. I denne verden skjer det ikke noe videre med kroppen uansett, så det er da vel det samme hva som gjøres med en død kropp, for min del. Jeg synes dog det hørtes litt tvilsomt ut at en kar kommer en ulv som har blitt påkjørt, og pelsdrift har jeg alt imot. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Er det noen som har erfaring med lignende nettforbindelse?Har 10/10Mbs-fiber med Troms Kraft/Bahnhof, og det fungerer utmerket... Utrolig deilig med skikkelig opp-hastighet! Nedhastigheten varierer litt mer, men opp er det alltid *veldig* raskt... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 I morgen skal jeg ta noen bilder for Finnmark Dagblad, gleder meg. Lykke til. Hva er oppdraget? Er det noen som har erfaring med lignende nettforbindelse?Har 10/10Mbs-fiber med Troms Kraft/Bahnhof, og det fungerer utmerket... Utrolig deilig med skikkelig opp-hastighet! Nedhastigheten varierer litt mer, men opp er det alltid *veldig* raskt... Jeg tror jeg må flytte til Tromsø. Det eneste problemet er at folk snakker litt rart der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg synes dog det hørtes litt tvilsomt ut at en kar kommer en ulv som har blitt påkjørt, og pelsdrift har jeg alt imot. Nå var det en rev og ikke en ulv da. Rev er det såpass mye av, at de blir påkjørt i ny og ne må regnes som meget sannsynlig. Vi så revespor på den lille turen ut på isen vi hadde på lørdag, og det er nærheten av et område som kan regnes som storby (i norsk skal ihverfall). At gjennomføringen av de omtalte bildene kunne vært bedre - det er en annen diskusjon, og det har faktisk vært diskutert på en fornuftig måte i den aktuelle tråden. Etter at det første hylekoret hadde roet seg ... Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) I morgen skal jeg ta noen bilder for Finnmark Dagblad, gleder meg. Lykke til. Hva er oppdraget? Er det noen som har erfaring med lignende nettforbindelse?Har 10/10Mbs-fiber med Troms Kraft/Bahnhof, og det fungerer utmerket... Utrolig deilig med skikkelig opp-hastighet! Nedhastigheten varierer litt mer, men opp er det alltid *veldig* raskt... Jeg tror jeg må flytte til Tromsø. Det eneste problemet er at folk snakker litt rart der. Jeg skal til Yrkes Orienteringsmessen og fotografere ungdommen, både kvinner og menn. Dette er ikke en betalt jobb, pga. forskjellige grunner. Men det er uansett godt med erfaring. Kanskje FD liker bildene mine. Takk. Endret 20. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror jeg må flytte til Tromsø. Det eneste problemet er at folk snakker litt rart der. De har Mackøl da. Det er jo nesten grunn nok til å flytte Folk snakker rarere andre steder. Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 20. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2009 Hovedsakelig chatten jeg henger litt utenfor. Satte morgendrinken i vranga da jeg så bilder av et flått revehode på BK Tittelen på tråden er "bilder av revehode".. Hva hadde du forventet? Jeg er veldig enig med Tom angående de bildene, alle som jakter eller kommer fra gård er forholdsvis vant til slike ting. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hovedsakelig chatten jeg henger litt utenfor. Satte morgendrinken i vranga da jeg så bilder av et flått revehode på BK Tittelen på tråden er "bilder av revehode".. Hva hadde du forventet? Jeg stusser også på dette. Tittelen er jo så deskriptiv som det går an. Over på noe helt annet: jeg sendte av gårde en lenge ettertraktet bestilling i dag. Greide på halvmagisk vis å skrape sammen pengene, så nå er det bare å vente. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Enig. Det var ekstremt sært. Og så å legge det inn på et offentlig forum?! På Bilderkritikk?! Hva forventer han? "Du er en ekstremt sær person, som liker å flå rever. Lykke til videre." ?! Såpass må dere da tåle. Å kverke hverandre i voldelige spill er OK. Å se splatter-zombie-motorsag-blod-og-gørr filmer er greit. Men en hodeskalle fra en revmed litt kjøttrester på, så er det helt fælt? Tom uenig... men nå spiller ikke jeg skytespill (spiller ikke spill i det hele tatt)! "Saw-filmene" skal jeg klare å se, men de er tross alt uvirkelige... Ja, virkeligheten er sannelig skremmende :!: . enig med Tom. pingler hele bunchen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Nå er forumet over på nye Webservere,så vi får håpe at forumet er mer stabil. Har til tider vært helt umulig og komme inn,spesielt når man skal poste et innlegg er det irriterende. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 De har Mackøl da. Det er jo nesten grunn nok til å flytte Folk snakker rarere andre steder.Stemmer. Dessuten er det en veldig blanding av dialekter - så du skal jobbe litt for å finne den utpregede "Tromsø-dialekten". Selv har jeg bodd her i over fem og et halvt år, og har ikke truffet mange tromsøværinger der barn, foreldre og besteforeldre er fra byen. Noen har det blitt, selvfølgelig, men utrolig mange har flyttet hit eller har foreldre som har flyttet hit. Dessuten er det jo en del ranværinger her også - så det er jo ikke rart at noen snakker litt rart ;-) Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 De har Mackøl da. Det er jo nesten grunn nok til å flytte Folk snakker rarere andre steder.Stemmer. Dessuten er det en veldig blanding av dialekter - så du skal jobbe litt for å finne den utpregede "Tromsø-dialekten". Selv har jeg bodd her i over fem og et halvt år, og har ikke truffet mange tromsøværinger der barn, foreldre og besteforeldre er fra byen. Noen har det blitt, selvfølgelig, men utrolig mange har flyttet hit eller har foreldre som har flyttet hit. Dessuten er det jo en del ranværinger her også - så det er jo ikke rart at noen snakker litt rart ;-) Vakkert mener du vel! Trenger flere ranværinger her på akam. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Like mye som vi trenger mer finanskrise. Ranværinger er noen rare dyr. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Spretter innom og legger et elghode i din postkasse neste gang jeg drar til dønna. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Dønna. DØNNA! Pøh, det sliter du med. Men du kan gjerne gjøre det med redaktøren min. Litt, i alle fall. Urk, å skrive ut saker om morran er blæh. Og så må jeg på en til sak. Typisk. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hva er det egentlig som gjør macbook verdt prisen? Spesifikasjonene er ihvertfall i mine øyne litt vel lave i forhold til hva du betaler. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hva er det egentlig som gjør macbook verdt prisen? Spesifikasjonene er ihvertfall i mine øyne litt vel lave i forhold til hva du betaler. Følelsen av høre til en klan? Såkalt stilig design? Et bedre OS? Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 21. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2009 Hva er det egentlig som gjør macbook verdt prisen? Spesifikasjonene er ihvertfall i mine øyne litt vel lave i forhold til hva du betaler. Følelsen av høre til en klan? Såkalt stilig design? Et bedre OS? Tom Eventuelt følelsen av å høre til en fanatisk religion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå