Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttebeng som jeg HATER den komplett udugelige PVR-dekoderen til Canal Digital! Når man har hatt Get-PVR i et par år, så er dette som... som å konvertere fra Ubuntu til Win ME eller noe sånt... Den er rett og slett utrolig inkompetent, og det jævlige er at jeg har betalt nesten 3000 for skiten. Litt ekstra sinna på den nå, siden den på uforklarlig vis har klart å "glemme" å ta opp The Daily Show i går. :wallbash::realmad:

Jaja... da blir det Fur: An Imaginary Portrait of Diane Arbus i HD som lusnjunderholdning i stedet... Det kunne jo vært værre.

Lenke til kommentar
10.x.x.x dominerer bedriftsmarkeded som standardip-er, siden det ikke er utenkelig å gå tom for adresser om man kun bruker 192.168.x.x, og 10.x.x.x er mer skalerbart.

Og Telenor har gått over til å 10.x.x.x for lenge siden. Eller har de alltid brukt det ?

Tom

Min Telenor SpeedTouch 510 (som er så gammel at jeg ikke husker når jeg fikk den) har 10.0.0.138. Så det har de hatt en stund iallefall.

Er det den med de 3 lysene på toppen?

Ja, et for signal fra nett, et for strøm og et for at dataen er tilkoblet.

Lenke til kommentar
http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...icle2508571.ece

vet at mange ikke stoler helt på tv2, men test har de gjennomført :)

Jeg er ikke så negativ til DinSide egentlig, men når jeg ser en Prackard Bell på topp, så styrer jeg unna. Packard Bell er faktisk en pc-produsent som aldri burde få produsere og selge pc'er som de gjør i dag. Produktene ser OK ut på papiret, men etter litt bruk så skinner det igjennom at dette produktet er langt dårligere enn alt annet på markedet. Jeg NEKTER å tro at den der er brukbar..

Edit: Det burde vært en lov mot å selge så dårlige produkter!

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
Rart. Hama-pennen jeg har, tar alt slikt den...

Prøv å puste på glasset før du bruker linsepennen. Står bakpå som instruksjoner på esken her til Hama, i alle fall. Bare sånn for å få bittelitt fuktighet på.

Selv har jeg Hama penn.

Jeg pustet lett på linseelementet, og børstet direkte på fingermerket. Situasjonen har blitt bedre, det er nå ikke et samlet og sterkt merke. Derimot er det gnidd utover..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...