Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Håper ikke barna får lik behandling som kamera... i så fall... sakkars barn... :p

Stakkars. :)

Hurtigfareren ble permanent traumatisert i helgen etter å ha sett D200'en min falle ut av kamerabaggen og få (shock! horror!) sne på seg. Det var enda godt jeg ikke hadde på UV-filter - det hadde utvilsomt knust. ;)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer veldig bra. Har desverre mistet min, så det er fint du minte meg om å få tak i en ny.

Tom

Takk, da blir det mitt neste kjøp :)

Er vel rett og slett ikke til å unngå at noen av Julekalender gavene handler på bruktmarkedet, kjipt og teit for oss som virkelig ville ha produktene, men likevel ikke så mye å gjøre med.

Lenke til kommentar

Ja, jeg deltok bare på det jeg hadde bruk for. Svarte bla ikke på reisekofferten, den der overgangen fra pinnacle, og noe videoredigeringsprogrammvare. For å gjøre det rettferdig. Ikke vits å delta vis du ikke trenger det, når kanskje noen andre gjør det?

Lenke til kommentar
Ja, jeg deltok bare på det jeg hadde bruk for. Svarte bla ikke på reisekofferten, den der overgangen fra pinnacle, og noe videoredigeringsprogrammvare. For å gjøre det rettferdig. Ikke vits å delta vis du ikke trenger det, når kanskje noen andre gjør det?

Skjønner hva du mener, men ting man ikke evt trenger selv, kan f.eks. gis bort. Sjansene for å vinne er jo så små at jeg deltok i alle fall på det jeg gadd.

Lenke til kommentar
Ser ut som at pakkene fra akam sin julekalender har kommet frem nå...

May I ask hvorfor i helvette han deltok da?!

Deltok du i bare de du ønsket å vinne på du, da eller? Jeg deltok i alle jeg gadd å finne frem svaret til, jeg.

Jeg kjørte en blanding... Gadd ikke bruke for mye tid på uinteressante premier, men dersom jeg hadde null fore, endte det med en deltagelse allikevel... ;)

EDIT; Men selge D700 = fyfy...

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Ooog der var intarnuts tilbake.

En liten digresjon.

Hvorfor må routeren fra telewh0re ligger på 10.0.0.138? Hvorfor ikke 192.168.2.1? Og hvorfor står det ikke noe sted hvor routeren legger seg standard?

Det er klart, det er jo dyrt å skrive dette på et hvitt ark, i alle fall i forhold til billige fargesterke esker og brosjyrer.

Jeg skal tråkke i Hans Tore Bjerksaas sitt blomsterbedd.

Harumpf!

Lenke til kommentar
Ser ut som at pakkene fra akam sin julekalender har kommet frem nå...

May I ask hvorfor i helvette han deltok da?!

Hva var det jeg sa? Jeg venter i spenning på når D700 havner på bruktmarkedet, for da blir mine mørkeste spådommer verifisert.

Jeg deltok forøvrig kun når det var premier som jeg hadde bruk for. Jeg syntes ikke det var noe poeng i å vinne en premie fra noen som trenger den, kun for å legge den ut til salg. Men selvfølgelig er det få som tenker som meg, noe jeg etterhvert er vant med. Jeg missunner ingen noen som helst (som det ble antydet i en tråd), og jeg unner alle andre det som de trenger til sitt virke. Og bryr meg følgelig ikke om å konkurrere med de som trenger det selv.

Når det gjelder D700 tror jeg at vinneren nok må ta endel bilder med plagsomt mye uskarphet før det havner på Finn.no, eller et lignende sted. Det kan jo hende jeg tar feil, men sannsynligheten for at det enten støver ned på en hylle, brukes av en som kun får relativt uskarpe bilder, eller er på vei ut på bruktmarkedet, er overhengende.

Men dette er nok bare grining fra gretne, gamle gubber, som Graylady skrev i sin tid. Vi fortjener sikkert ikke bedre.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...