Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Er det noe stor forskjell fra JP sandnes og JP stavanger? større utvalg, større butikk elns?

Omsettningsmessig er Stavanger større som Sandnes, men Sandnes er større i m2.

 

Begge två har samme assortiment met untak a Sandnes er "offisiell" Leica dealer.

 

Men Stavanger har alerede nye møbler (mye gul, mindre sort) og Sandnes har fortsatt gamle møbler helt i sort. Vi skal oppgraderer Sandnes i løpet av året...

 

Men uansett hjelber begge teams hverandere, så Sandnes-japanere jobber okså i Stavanger og motsatt når det er nødvendig.

 

Jeg tror det var ganske dårlig norsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken :)

 

Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud :p

skriv mail til [email protected]

 

han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder...

Til Porsgrunn også? Det kunne vært interessant.. Jeg sender deg en mail, JPStoney, dette er ikke helt plassen for jobbspørsmål i spesifikke butikker :p

Lenke til kommentar
Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..!

Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle...

Lenke til kommentar
Ser kun 8 skrivefeil

Kun??? Jeez....

 

På andere side. som jeg skriver på engelsk har det sikker okså været 4... :-)

 

Jeg har ikke hatt et eneste time språkkurs så langt, så kanske det er på tiden nå...

 

8 er ikke så verst, ihvertfall ikke til for å ikke ha gått på språkkurs :p

Omsettningsmessig er Stavanger større som Sandnes, men Sandnes er større i m2.

 

Begge två (Svensk) har samme assortiment met (d) unntak at Sandnes er "offisiell" Leica dealer.

 

Men Stavanger har allerede nye møbler (mye gul, mindre sort) og Sandnes har fortsatt gamle møbler helt i sort. Vi skal oppgraderer Sandnes i løpet av året...

 

Men uansett hjelb(p)er begge teams hverandere, så Sandnes-japanere jobber ok(g)så i Stavanger og motsatt når det er nødvendig.

 

Jeg tror det var ganske dårlig norsk?

 

Edit:

jepp! Uten et eneste Krone i tilleg... vi kaller det netto/netto...og du kan avbetaler dette i tre månader som du jobber regelmessig...

 

:dribble:homer_drool.gif

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken :)

 

Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud :p

skriv mail til [email protected]

 

han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder...

Til Porsgrunn også? Det kunne vært interessant.. Jeg sender deg en mail, JPStoney, dette er ikke helt plassen for jobbspørsmål i spesifikke butikker :p

jepp, een av oss fulltid ansatte er gravid, så vi trenger noen ganske snart... send mailen ikke til meg, men til [email protected]

 

lykkes til!

Lenke til kommentar
Får folk som jobber hos japanphoto varer til innkjøpspris? :)

jepp! Uten et eneste Krone i tilleg... vi kaller det netto/netto...og du kan avbetaler dette i tre månader som du jobber regelmessig...

 

jeg venter nå for en moderator som utelukker meg for reklame *laugh*

 

Det er nok på kanten dette ja ;)

 

Etter hva jeg har hørt så er prisene priset så lavt uansett, at selv om man får dte til innkjøpsspris, så er det ikke store summer å spare, tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Hva planlegger dere å gjøre med butikken i Porsgrunn fremover?

oppgraderer, oppgraderer, oppgraderer.

 

Dette er den desidert stykkeste butikk som vi har i hele kjeden. Vi søker desperat for nytt lokale. Den butikk som vi leie idag er helt "rotten" og blir rivet i framtid. Men vi er i flere samtale og vi håper for en løsning self nok før sommer...

Lenke til kommentar
Hva planlegger dere å gjøre med butikken i Porsgrunn fremover?

oppgraderer, oppgraderer, oppgraderer.

 

Dette er den desidert stykkeste butikk som vi har i hele kjeden. Vi søker desperat for nytt lokale. Den butikk som vi leie idag er helt "rotten" og blir rivet i framtid. Men vi er i flere samtale og vi håper for en løsning self nok før sommer...

Haha, agreed! Den ser ikke ut i forhold til andre JP butikker jeg har sett..

 

Kan vi ikke få et par innkj. pris-eksempler? På et par Canon-objektiver, f.eks, så vi kan se hva forskjellene faktisk er?

 

Veldig, veldig dårlig forretningside for JP å legge ut innkjøpsprisene sine gitt :)

Haha, i know, ble bare veldig nysgjerrig :p

Lenke til kommentar
Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..!

Ja, både Tromsø of Bodø star rimeligt højt på listen, men det blir ikke i år. Vi har alerede (ny/igen-)øppned Manglerud, Ski, Tønsberg, Hegdehaugsveien, Byporten, i det siste, nå følger først Trondheim, Skøvde, Stockholm, Porsgrunn, Haugesund, Kolbotn og kanske 1-2 til i Sverige i de næste månader, da må vi virkeligt passe på som vi ikke tape fokus på oss andere butikker...vi vil ikke ende som een av oss konkurrenter som har vokst for fort og har tapt kontrolle...

 

Tromsø nu!,

Tror vi må starte underskriftskamanje,

Er vi mange nok så gjør kansje JP det samme som IKEA og spanderer flybilett til Trondheim.

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har hørt så er prisene priset så lavt uansett, at selv om man får dte til innkjøpsspris, så er det ikke store summer å spare, tar jeg feil?

Hei Marius,

du ødelegger hele min personalrekruteringsversøk!

Beklagelighvis har du helt rett i dette...

Men tenk okså på tilbehør, da er situasjon ikke såååå ille...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...