cruelphotography Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan linke meg til en webshop som selger en omformer til strøm? Så jeg kan plugge USA ting inn i norks strømkontakt? Id really appriciate it =D Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Mener Clas Ohlson har noe sånt. Kan se om jeg finner det. EDIT: Noe sånt du ser etter? Endret 17. januar 2009 av AasmundMo Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ting som...? Feks en Alien Bee Ringflash Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Mens vi er inne på det: Vil en amerikansk MBP funke med norsk strømadapter? Tenkte litt på om jeg skulle kjøpe en der borte dersom jeg studerer der. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Sjekk spenningsnivået. USA bruker 110V, men en del utstyr har brytere for omkobling mellom 110/230 eller de kobler om automatisk. Så sjekk hviklet spenningsnivå som står stemplet på utstyret. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Stemmer det at cokin ND og GND filtre til Cokin Z pro systemet ikke bør kjøpes? Leser at mange heller anbefaler Hitech og Lee... Bør jeg heller kjøre på de nevnte fremfor Cokins egne "grå-filtre"? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Stemmer det at cokin ND og GND filtre til Cokin Z pro systemet ikke bør kjøpes? Leser at mange heller anbefaler Hitech og Lee... Bør jeg heller kjøre på de nevnte fremfor Cokins egne "grå-filtre"? Thomas sa vel noe om at de ikke var nøytrale eller noe sånt, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan linke meg til en webshop som selger en omformer til strøm?Så jeg kan plugge USA ting inn i norks strømkontakt? Id really appriciate it =D Man må også være klar over at i USA så bruker man syklusen 60HZ men her på berget er syklusen 50HZ. Så et 110 volt produkter som er avhengig av en sinuskurve på 60 hertz kan få abstinenser på 50HZ. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Ting som...? Feks en Alien Bee Ringflash Aiai, det kan bli dyrt. Ein såpass stor transformator kostar flesk, og i tillegg kan du risikere å få veldig ustabil spenning. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Stemmer det at cokin ND og GND filtre til Cokin Z pro systemet ikke bør kjøpes? Leser at mange heller anbefaler Hitech og Lee... Bør jeg heller kjøre på de nevnte fremfor Cokins egne "grå-filtre"? Thomas sa vel noe om at de ikke var nøytrale eller noe sånt, husker ikke helt. Det jeg også har lest... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Kva er Digital Rebel XSi? Ser nokon av Canon kamera heiter dette... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan hjelpe meg? MBP? Ka æ de? Tom Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Det var visst endel støv på sensoren på 40Den min, gitt. Kan jeg bruke peis-blåsebelgen til å blåse inn i kamera og forhåpentlig fjerne støvet? Eller må jeg kjøpe en spesial-blåsebelg. Syntes ekstremt godt på f/13 og på himmel. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Kva er Digital Rebel XSi? Ser nokon av Canon kamera heiter dette... EOS 450D Det er betegnelsen som de amerikanske modellene bærer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Det var visst endel støv på sensoren på 40Den min, gitt. Kan jeg bruke peis-blåsebelgen til å blåse inn i kamera og forhåpentlig fjerne støvet? Eller må jeg kjøpe en spesial-blåsebelg. Syntes ekstremt godt på f/13 og på himmel. Peiseblåseren blir nok for grov. Kjøp en øreskyllepumpe på apoteket. De er rimelige. Tom Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Til familien... Er det bedre å ha eit av desse istaden for mi løysing med 18-55mm og 55-250mm? Sigma 18mm-250mm eller Tamron 18mm-270mm? Endret 17. januar 2009 av Bolivar Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Noen som kan hjelpe meg? MBP? Ka æ de? Tom Klikkbar link! Fant ut at M(ac)B(ook)P(ro)-ladere bare trenger en overgang, får kjøpt det på apple sine hjemmesider. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Klikkbar link! Fant ut at M(ac)B(ook)P(ro)-ladere bare trenger en overgang, får kjøpt det på apple sine hjemmesider. Slik å forstå ... Det meste er bedre enn å flippe burgere på McDonalds; så skaff deg en utdannelse som gir deg en rimelig sjanse på å få deg jobb. Hørte jeg ut som faren/moren din nå? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå