ZoDz Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Canon 5D knuser red one ute i naturlig lys Kan diskuterast. Det kom vel fram i ettertid at kameramannen hadde gjort noko feil med RED-kameraet i den testen. Men for all del. RED knuste jo 5D på alt anna. Greit nok å vere fanboy seier eg, men c'mon. Samanliknbart med RED? No fucking way. Uansett, eg ventar på Scarlet. ;--D me 2, me 2 =D sparer til en scarlet 2/3" som jeg forhåpentligvis skal ha nok penger til da jeg flytter til NYC =D Inlight me? Og da kom fisheyen. Fy faen så morro, men, er det menigna at fokusen skal bråke som ett helvete? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er det ikke lenge til jeg skal til Gautefall. Kommer til å ta en liten photoshoot og! Bygge opp hopp uttafor hytta og sette opp litt arbeidslys så blir det fint Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Nå er det ikke lenge til jeg skal til Gautefall. Kommer til å ta en liten photoshoot og! Bygge opp hopp uttafor hytta og sette opp litt arbeidslys så blir det fint Kan vi få se noen resultater på BK da eller:D? Endret 16. januar 2009 av cookie007 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Det kan godt hende. Men jeg tror ikke det blir noen høytflyvende backflips Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Det kan godt hende. Men jeg tror ikke det blir noen høytflyvende backflips Backflip er så oppskrytt uansett Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Apropo fisheye! Er det noen her som bor i Sogndal eller i nærheten av Sogndal, som kunne tenkt seg å faktisk låne vekk en fisheye? Regner ikke med noen videre positiv respons på spørsmålet, men det virker litt dyrt for min del å kjøpe en uten å ha noen erfaring med det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Ren backflip ja, men med skru og rotasjoner, samt grab, så får man mange fine shotz Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Apropo fisheye! Er det noen her som bor i Sogndal eller i nærheten av Sogndal, som kunne tenkt seg å faktisk låne vekk en fisheye? Regner ikke med noen videre positiv respons på spørsmålet, men det virker litt dyrt for min del å kjøpe en uten å ha noen erfaring med det. Kommer ikke du på TGI imorra? Jeg tar med min. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 hva er tgi? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Skal prøve å bygge en internettside v.h.a. HTML og CSS... Dette er noe jeg så vidt har lært meg... Leker litt med tittel på siden. Noen av dere som har ideer? Her er et forslag jeg lagde nettopp: EDIT: den skal selvsagt være et lite slags fotogalleri... Endret 16. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg begynte også å lage hjemmeside(template) i photoshop. Men visste aldri hvordan jeg skulle gjøre den ferdig. Kom så langt: Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Var ikke så ulik remi sin den... kodet du... eller bare en mal? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) En mal i photoshop. Ligger der til jeg får kunnskapen og lysten til å forsette. Endret 16. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Var ikke så ulik remi sin den... kodet du... eller bare en mal? Den er veldig ulik! Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Og da har jeg pakka opp Sigma 18-50 f/2.8 og 550EXen! Har et spm. angående blitsen. Er klar over at den kan brukes som både slave og master. Kan jeg f.eks kjøpe en billigblits som Vivitar 285HV, Nikon SB26/28, eller 430EZ, og bruke den som slave uten noe annet utstyr enn 550en på kamera? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Du kan bruke 550EX som master på kameraet til å trigge de andre blitsene som står som slave, ja. Vis det var det du mente. Men det krever jo at de andre blitsene kan trigges ved lysglimt, eller infrarød. Endret 16. januar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Var ikke så ulik remi sin den... kodet du... eller bare en mal? Den er veldig ulik! tenkte mest på den sorte bakgrunnen med bladene o.s.v beklager om jeg tok veldig feil.... Endret 16. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes ofte det greieste er å ha en helt clean side i en gråtone (alt fra sort til hvitt) uten noe særlige farger som tiltrekker seg for mye oppmerksomhet. Min er kanskje litt i det enkleste laget, men heller for mye enn for lite. Kommer en ny versjon nå snart uansett. Btw, noen som veit om et band som trenger bilder? Har avtale med journalist i morra som skal skrive om meg og være behind the scenes-ish på en shoot, men bandet jeg egentlig skulle fotografere avlyste for et par timer siden :/ Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Canon 5D knuser red one ute i naturlig lys Kan diskuterast. Det kom vel fram i ettertid at kameramannen hadde gjort noko feil med RED-kameraet i den testen. Men for all del. RED knuste jo 5D på alt anna. Greit nok å vere fanboy seier eg, men c'mon. Samanliknbart med RED? No fucking way. Uansett, eg ventar på Scarlet. ;--D me 2, me 2 =D sparer til en scarlet 2/3" som jeg forhåpentligvis skal ha nok penger til da jeg flytter til NYC =D Inlight me? Enlighten you, on what? =D RED eller meg i NYC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå