Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, selvfølgelig. Det er jo på ingen måte en rettferdig sammenlikning, men det er det vel ikke meningen at det skal være heller. Er jo bare for å se hvorvidt 5D duger til videoproduksjon.

Konklusjonen er vel at det er mulig, men er mye knot og mangel på instillinger som for en videofotograf er essensielle. Blir vel som for oss dSLR-brukere med kompaktkameraer. Helt brukanes, men veldig begrensende.

Men framerate og sånt burde jo kunne fikses i firmware.

Lenke til kommentar
Canon 5D knuser red one ute i naturlig lys :D

Kan diskuterast. Det kom vel fram i ettertid at kameramannen hadde gjort noko feil med RED-kameraet i den testen.

Men for all del. RED knuste jo 5D på alt anna. Greit nok å vere fanboy seier eg, men c'mon. Samanliknbart med RED? No fucking way.

Uansett, eg ventar på Scarlet. ;--D

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Er flere på flickr som er veldig fornøyde hvertfall: http://www.flickr.com/groups/strobist/disc...57606098176426/

har en kompis som har den billige utgaven av denne og den er ikke veldig bra.

btw: noen som har handlet hos kaffebrus og fått levert til svinesund eller strømstad? lurer litt på hvordan det funker se

Har ikke handlet hos Kaffebrus,men har flere ganger bestilt varer av andre levrandører og fått levert dem til postkontoret i Strømstad "poste restante"

Man kan få pakkesporing og ringe til postkontoret når varene har ankommet for en bekreftelse,så det ikke blir bomtur.

Adress 1 Poste Restante

Adress 2 Skolgatan 1

Postort STRÖMSTAD

Postnummer 45230

Land SE

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Kan diskuterast. Det kom vel fram i ettertid at kameramannen hadde gjort noko feil med RED-kameraet i den testen.

Men for all del. RED knuste jo 5D på alt anna. Greit nok å vere fanboy seier eg, men c'mon. Samanliknbart med RED? No fucking way.

Lols, vet jo at red one er en soleklar vinner men morsomt likevell. Kjipt viss det var kameramannen sin feil thou.

13k for 5D er LANGT under Canons "innkjøpspris/nettpris" det også. Hadde jeg fått det tilbudet hadde jeg kjøpt 10.

Jeg trodde først det var kun 5D han mente men han mener vist nok at det er MKII, jeg spurte om han kunne sjekke det ut imorra.

Lenke til kommentar

me 2, me 2 =D

sparer til en scarlet 2/3" som jeg forhåpentligvis skal ha nok penger til da jeg flytter til NYC =D

Lenke til kommentar
Hm. Har noen erfaringer med å motta en scanner i posten?

Det er da en relativt stor, kanskje litt skjør og tung pakke?

Har sendt og mottatt skannere i posten flere ganger. Har aldri vært noe problem. Om man bruker orginal emballasje eller pakker den godt inn, burde det ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Her snakker vi om skikkelig glass.

Tom

Litt dum kamuflasje på oppbevaringsposen da. Fort gjort å overse den hvis man er i skogen på høsten og det er nok løv på bakken :)

I de grønne dager i force'n var jeg vitne til en kom klarte å legge igjen spottekikkerten vår ved vaktposten, og den hadde samme type oppbevaringspose. Kikkerten som kostet 3-4 ganger mer enn dette glasset ble liggende der ute helt til vinden tok med seg alt løvet en uke senere :)

Hmm.. jeg ble mer imponert over glasset til Franz Beckenbauer i gårsdagens sportssending fra da Norge vant skiskytterstafetten forresten :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...