Dewil Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Fitte drit, fisheyen var levert på postkontoret idag men det tar selvfølgelig en dag å få den skiten i postkassa slik at man kan hente den, så glemte jeg selfølgelig å e om sporingsnr før postkontoret stengte ;_; Jaja, rett hjem fra jobb og leke meg med den imorra. Må huske på sporingsnummeret. Sitter og følger med som en hauk selv når jeg bestiller noe på nett. Ble som jeg håpet på noen bra bilder i dag, men uten minnekort erre mulig sier jeg bare. godt det snart er helg. I morra er det kebab til lønsj veitt jeg xD og hjemmelaget pizza på kvelden. **gledeseg** Noen som har sånne billige radiosendere btw? lurer på å kjøpe sånn se. Har sett de er ganske lette å modifisere til å få lenger rekkevidde på (opptil 90 meter ca) Genialt!! Endret 15. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ET! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lurer også på slike billige sett, men det er vel en grunn til at de er såpass billige. Hva vil være et greit bud på Nikkor 28-70? Og vil automatikk fungere skikkelig med d80? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Hmms, mulig faren til dama kan skaffe meg en 5D Mark II for 13.000 Det hadde vært rått iværtfall. Hmms, nå er det bare å skaffe de pengene Endret 15. januar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er flere på flickr som er veldig fornøyde hvertfall: http://www.flickr.com/groups/strobist/disc...57606098176426/ har en kompis som har den billige utgaven av denne og den er ikke veldig bra. btw: noen som har handlet hos kaffebrus og fått levert til svinesund eller strømstad? lurer litt på hvordan det funker se Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lurer også på slike billige sett, men det er vel en grunn til at de er såpass billige. Hva vil være et greit bud på Nikkor 28-70? Og vil automatikk fungere skikkelig med d80? Hvilken Nikon 28-70 er det snakk om? Den med AF-S? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som har sånne billige radiosendere btw? lurer på å kjøpe sånn se. Har sett de er ganske lette å modifisere til å få lenger rekkevidde på (opptil 90 meter ca) Genialt!! Har Cactus sine - they're all the same. De funker, men er ikke like pålitelig som dyrere saker - som PW. Kjøp heller fra Fotopia som er en norsk butikk og sender med gratis frakt over en viss sum. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva vil være et greit bud på Nikkor 28-70?Og vil automatikk fungere skikkelig med d80? Vi snakker om AF-S 28-70/2.8, aka. "The Beast"?? Den som var Nikons fremste pro-zoom frem til ca. august 2007? Det er et stykke fra AI-s, for å si det sånn... Alle AF-Nikkorer introdusert etter 1986, fungerer 100% med D80. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Begynner å bli sur på macen nå. Først skal den monge seg ved at airportkortet plutselig er "avinstalert", nå, nettop, tenkte jeg at jeg skulle ordne opp i problet en gang for alle ved å reinstallere Mac OSX. Satte i cd'en, dobbeltklikket på "installer OS X", ikonet, trykte på: "Restart". Hva skjer? En mappe dukker opp. En fuckings, forpult drittmappe med ett blinkende spørsmåltegn. CD'en er tatt ut, macen er rebootet, mappen er der enda, blinkende. Skal prøve å starte den i sikkerhetsmodus, men om ikke det funker kommer jeg til å sette meg inn i et hjørne og gråte. Edit: Faenskapet blinker enda. Someone, get me a klenex! Endret 15. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s. Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Læreren som tilbyr den snakket om 28-70 f2.8, så ja det er nok snakk om "the beast". Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 hei, har et problem med lightroom som jeg håper noen her har en rask løsning på. har gått igjennom masse bilder, utenfor lightroom og slettet en hel del. problemet er bare at lightroom har lagret seg et lite bilde av dette, men er ingen info, eller muligheter med disse bildene. vil ha de vekk, men blei en kjeempe jobb å slette 1 og 1 bilde, når det er nærmer 1500 stk Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s. Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. Og hadde det vært EF hadde den vel vært L. Men når du er inne på det, så blir sikkert 10-22 sykt rå og vid på 5D! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Høgreklikk på den aktuelle mappa under Library og velg "synchronize folder". Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Du har sletta filene frå maskina, og vil slette dei frå LR i tillegg? Prøv å høgreklikk på mappa og velg «Synchronize folder». Red.: Too late. Endret 15. januar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Takker og bukker kimNK Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s. Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. Men når du er inne på det, så blir sikkert 10-22 sykt rå og vid på 5D! Hihi ja. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmm. Med installerings cd'en inni, og en finger på c kbappen så starter den helt fint, men uten cd'en kommer den FORPULTE MAPPEN tilbake. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s. Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. Og hadde det vært EF hadde den vel vært L. Men når du er inne på det, så blir sikkert 10-22 sykt rå og vid på 5D! BURN.... :!: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hmms, mulig faren til dama kan skaffe meg en 5D Mark II for 13.000 Det hadde vært rått iværtfall. Hmms, nå er det bare å skaffe de pengene åssen skal det gå an? Sikkert langt under innkjøpsprisen til B&H Photo, vil jeg tro Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er under innkjøpspris i Norge iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå