Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Fitte drit, fisheyen var levert på postkontoret idag men det tar selvfølgelig en dag å få den skiten i postkassa slik at man kan hente den, så glemte jeg selfølgelig å e om sporingsnr før postkontoret stengte ;_; Jaja, rett hjem fra jobb og leke meg med den imorra.

Må huske på sporingsnummeret. Sitter og følger med som en hauk selv når jeg bestiller noe på nett.

 

Ble som jeg håpet på noen bra bilder i dag, men uten minnekort :p erre mulig sier jeg bare. godt det snart er helg. I morra er det kebab til lønsj veitt jeg xD og hjemmelaget pizza på kvelden. **gledeseg**

 

Noen som har sånne billige radiosendere btw? lurer på å kjøpe sånn se. Har sett de er ganske lette å modifisere til å få lenger rekkevidde på (opptil 90 meter ca) ;) Genialt!!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har sånne billige radiosendere btw? lurer på å kjøpe sånn se. Har sett de er ganske lette å modifisere til å få lenger rekkevidde på (opptil 90 meter ca) ;) Genialt!!

Har Cactus sine - they're all the same.

De funker, men er ikke like pålitelig som dyrere saker - som PW.

 

Kjøp heller fra Fotopia som er en norsk butikk og sender med gratis frakt over en viss sum.

Lenke til kommentar
Hva vil være et greit bud på Nikkor 28-70?

Og vil automatikk fungere skikkelig med d80?

Vi snakker om AF-S 28-70/2.8, aka. "The Beast"?? Den som var Nikons fremste pro-zoom frem til ca. august 2007?

 

Det er et stykke fra AI-s, for å si det sånn... :roll: Alle AF-Nikkorer introdusert etter 1986, fungerer 100% med D80.

Lenke til kommentar

Begynner å bli sur på macen nå. Først skal den monge seg ved at airportkortet plutselig er "avinstalert", nå, nettop, tenkte jeg at jeg skulle ordne opp i problet en gang for alle ved å reinstallere Mac OSX. Satte i cd'en, dobbeltklikket på "installer OS X", ikonet, trykte på: "Restart". Hva skjer? En mappe dukker opp. En fuckings, forpult drittmappe med ett blinkende spørsmåltegn.

 

CD'en er tatt ut, macen er rebootet, mappen er der enda, blinkende. Skal prøve å starte den i sikkerhetsmodus, men om ikke det funker kommer jeg til å sette meg inn i et hjørne og gråte.

 

Edit: Faenskapet blinker enda. Someone, get me a klenex!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

hei, har et problem med lightroom som jeg håper noen her har en rask løsning på.

har gått igjennom masse bilder, utenfor lightroom og slettet en hel del.

problemet er bare at lightroom har lagret seg et lite bilde av dette, men er ingen info, eller muligheter med disse bildene.

vil ha de vekk, men blei en kjeempe jobb å slette 1 og 1 bilde, når det er nærmer 1500 stk

Lenke til kommentar
Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s.

Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. :p

Og hadde det vært EF hadde den vel vært L.

 

Men når du er inne på det, så blir sikkert 10-22 sykt rå og vid på 5D! ;)

Lenke til kommentar
Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s.

Nå har ikke Canon så mange EF-S modeller at en Canonbruker ikke skal kunne ha kontroll på hva som er hva. :p

Men når du er inne på det, så blir sikkert 10-22 sykt rå og vid på 5D! ;)

Hihi ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...