tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 D3 Men ellers, så har du det bra Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva kan jeg få for alt Canon-utstyret i signaturen? Har du gått lei? Eller sikler du på noe annet Tom D3 Hmm. Og hva sa Thomas helt fra starten av? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hva kan jeg få for alt Canon-utstyret i signaturen? Har du gått lei? Eller sikler du på noe annet Tom D3 Hmm. Og hva sa Thomas helt fra starten av? husker ikke Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aaaah! Herlig! Idag kom Coldplay billettene til konserten 19. august! Fleire som skal? Eg har fått smuss i kameraet, på speilet... kan eg levere dette inn til butikken eg kjøpte det i for å få dette renset? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Var det fleire billettar att no nyleg? Eg fekk min før jol, men so bestilte eg dagen dei vart lagt ut. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Når blei dei lagt ut for salg? Dette var ein onsdag og eg kjøpte dei laurdag. Privatsalg... Så blei det noko styr med noko... Men fekk dei idag Så Torbjørn T. skal! Nokon andre? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dei vart lagt ut omlag midt i desember. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aaaah! Herlig! Idag kom Coldplay billettene til konserten 19. august! Fleire som skal? Neh, klarer meg fint uten den sytemusikken der. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jau, det er bedre med techno! Endret 15. januar 2009 av Bolivar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Neh, klarer meg fint uten den sytemusikken der. :rofl: :rofl: Det som spilles på radio av den gruppen holder for meg Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 jeg har alle cdene Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 en femmer på at ZoDz føler seg litt dum nå. Hold kjeft. Så bare noen strålende resultater med en 17-55 f/2.8, gadd jo fan ikke å sjekke om det var ef eller ef-s. Fitte drit, fisheyen var levert på postkontoret idag men det tar selvfølgelig en dag å få den skiten i postkassa slik at man kan hente den, så glemte jeg selfølgelig å e om sporingsnr før postkontoret stengte ;_; Jaja, rett hjem fra jobb og leke meg med den imorra. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Coldplay er, etter min mening, ganske monotont, repetivt og kjedelig, men mangfold er jo bra! Jeg klarer å slukte det meste av musikkgenre, men ikke alle band. Jeg har Canon EF 20-35mm f/3.5-4.5 USM, Canon 50mm 1.4 og Tamron SP 90mm 2.8. Hva er det neste objektivet jeg burde sikle etter, mon tro? Ikke at det skjer med det første. Må få kjøpt kjemikalier og med frakt kommer det jo på 400spenn. Ikke mye, men en krone her og en krone der, sukk Edit: Gratulerer Ustedalen! Pass godt på kameraet (jeg regner med at du kommer til å gjøre det) og lykke til! Har selv veldig lyst til å skaffe meg ett, men skal leke med noen av de lettere retarderte filmkameraene jeg har liggende først for å få feelingen. Uansett. Gratulerer! Lettere missunelig for min egen del, men glad på dine vegne. Endret 15. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) En tamron 17-50. Eneste fete sangen til Coldplay er Viva lavida. Endret 15. januar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 en femmer på at ZoDz føler seg litt dum nå. hahaha! lurte på om han faktisk hadde kjøpt den jeg nå.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 En tamron 17-50. Eneste fete sangen til Coldplay er Viva lavida. Den har jeg faktisk siklet på en stund, er ikke så veldig dyr heller. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvor lang leveranstid er det hos Japanphoto? Er det mulig den kommer til lørdag? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Eneste fete sangen til Coldplay er Viva lavida. Strawberry Swing, Death and all of his Friends, Lovers in Japan, Violet Hill er og bra, og det er bare på siste plata. De er ikke så gale som enkelte tror, selv om de er maks mainstream. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 De er ikke så gale som enkelte tror, selv om de er maks mainstream. Borte bra, hjemme best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå