JPstoney Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hei Marius, hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-) Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser? Det hadde vært noe! Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris... T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...! Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer. Blir bare Minolta "beercan" 70-210 solgt da, så vi må ansette Sony fanboys! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Foto er ikke en trygg hobby Hei Marius, hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-) Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser? Det hadde vært noe! Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris... T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...! Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer. Blir bare Minolta "beercan" 70-210 solgt da, så vi må ansette Sony fanboys! Hehe, blir vel sånn: Canon 400mm L til utrolige 2999,- Du får utrolige 1.3L øl oppi! Og kamerahusene blir askebeger. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud skriv mail til [email protected] han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 OK! ------------------------------------------------------------------- Noen som har tatt noen fine bilder? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Må si det frister litt å søke på JP sandnes, men tror ikke mine fotokunskaper strekker til det, hadde det vært canon butikk derimot :o Men tror jeg skal choppe litt fotoutstyr hos JP når jeg får lønna+bursdag i Juni, noen forslag? Skal ha Canon 500mm ihvertfall tror jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud skriv mail til [email protected] han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder... Will do Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 sn0dig, hvor i Stavanger ligger JP? Ikke si noe gateadresse, men i forhold til noe:p Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden. Neida, buss holder lenge, 10k fotoutstyr er morro Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) sn0dig, hvor i Stavanger ligger JP? Ikke si noe gateadresse, men i forhold til noe:p Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden. Husker ikke akkuratt hvilke butikker som er i samme gate, men det er ca 50 meter ifra kulturhuset/kinoen. Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der Endret 26. april 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden. Neida, buss holder lenge, 10k fotoutstyr er morro Vis du bor i byen ja, men nå bor eg i bøgdå nesten sn0dig, hvor i Stavanger ligger JP? Ikke si noe gateadresse, men i forhold til noe:p Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden. Husker ikke akkuratt hvilke butikker som er i samme gate, men det er ca 50 meter ifra kulturhuset/kinoen. Sølvbegeret? alså det er en plass i jungelen(gågadå) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg bor ikke på bygda, men går buss hvert kvarter til byen ja... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Det heter vel sølvberget, men ja. Link Går ned gaten der 7/11 ligger på hjørnet så ligger det på høyre side. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 For håpe på noen sommerjobber her og der, så jeg sitter igjen med litt cash i slutten av sommeren, kjøper vel noe studioutstyr og macro. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Jeg "trenger": Macro objektiv Blits Rensesett Batterigrep Men først og fremst; Penger Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Lykke til! Skal jobbe som en helt i mai og sommeren for å kunne kjøpe det jeg vil... Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der Er ikke Spaceworld stengt en god stund alerede? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der Er ikke Spaceworld stengt en god stund alerede? Hmm.. Kan ikke si at jeg har gått forbi der på en stund, så det er godt mulig. Blir isåfall der spaceworld var Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der Er ikke Spaceworld stengt en god stund alerede? Har fått sånn ca hvor det ligger nå. Er det noe stor forskjell fra JP sandnes og JP stavanger? større utvalg, større butikk elns? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hva med å åpne en jp i Tromsø? Skandale at vi må helt til trondheim for å finne en anstendig fotoforretning..! De har snakt om det, men de satser heller i andre storbyer der de vet det er marked, og de kan tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå