Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hei Marius,

 

hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-)

 

Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser?

 

Det hadde vært noe! :D

Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris...

 

T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...!

Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer.

Blir bare Minolta "beercan" 70-210 solgt da, så vi må ansette Sony fanboys!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foto er ikke en trygg hobby :(

 

Hei Marius,

 

hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-)

 

Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser?

 

Det hadde vært noe! :D

Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris...

 

T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...!

Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer.

Blir bare Minolta "beercan" 70-210 solgt da, så vi må ansette Sony fanboys!

Hehe, blir vel sånn: Canon 400mm L til utrolige 2999,- Du får utrolige 1.3L øl oppi! Og kamerahusene blir askebeger.

Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken :)

 

Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud :p

skriv mail til [email protected]

 

han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder...

Lenke til kommentar

Må si det frister litt å søke på JP sandnes, men tror ikke mine fotokunskaper strekker til det, hadde det vært canon butikk derimot :o

 

Men tror jeg skal choppe litt fotoutstyr hos JP når jeg får lønna+bursdag i Juni, noen forslag? Skal ha Canon 500mm ihvertfall tror jeg

Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken :)

 

Edit: Japan photo stavanger kan også gjerne ringe meg med jobbtilbud :p

skriv mail til [email protected]

 

han er ansvårlig for Porsgrunn, Kristiansand, Sandnes, Stavanger, Haugesund og trenger devenitivt folk i næsten alle butikker...mest desperat for Haugesund, men okså på andere steder...

 

Will do :)

Lenke til kommentar
sn0dig, hvor i Stavanger ligger JP? Ikke si noe gateadresse, men i forhold til noe:p

 

Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden.

 

Husker ikke akkuratt hvilke butikker som er i samme gate, men det er ca 50 meter ifra kulturhuset/kinoen.

 

Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden.

 

Neida, buss holder lenge, 10k fotoutstyr er morro :D

Vis du bor i byen ja, men nå bor eg i bøgdå nesten

 

sn0dig, hvor i Stavanger ligger JP? Ikke si noe gateadresse, men i forhold til noe:p

 

Frister meg i å drite i mopeden, og bruke 10k på fotoutstyr:P Men vet jeg vil angre, for jeg trenger mopeden.

 

Husker ikke akkuratt hvilke butikker som er i samme gate, men det er ca 50 meter ifra kulturhuset/kinoen.

Sølvbegeret? alså det er en plass i jungelen(gågadå)

Lenke til kommentar
Edit: Hvis du vet hvor spaceworld er så er det omtrent i gaten bak der

Er ikke Spaceworld stengt en god stund alerede?

Har fått sånn ca hvor det ligger nå.

Er det noe stor forskjell fra JP sandnes og JP stavanger? større utvalg, større butikk elns?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...