sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) EDIT: linket du til feil bilde... Off course i did Skal fikses om 2 strakser Edit: Og feil igjen.. Hmm.. Har jeg i det hele tatt postet det bildet her i BK? Edit: Han var visst fra New Zealand, og holder på med fullt album. Skal få det når han er ferdig med det. Endret 14. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) da har jeg også meldt meg inn i flickr ....nå er det (nesten) fritt frem for alle artister å bruke mine bilder på deres album EIDT: hvor store bilder laster dere opp på flickr? snakker vi grense på 1000 pixler på lengste siden? Endret 14. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han som brukte mitt bilde fant det ikke igjennom flickr Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han som brukte mitt bilde fant det ikke igjennom flickr Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg er ikke så veldig aktiv bruker av flickr kontoen min. For å si det mildt. Edit: Er det noen som faktisk tror at denne tråden er seriøs? Endret 14. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dagens and: Så det er det dere egentlig holder på med Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hahahahaha. Den oppdaterte versjonen av lommetennis? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg er ikke så veldig aktiv bruker av flickr kontoen min. For å si det mildt. Edit: Er det noen som faktisk tror at denne tråden er seriøs? Jeg tror ikke den er seriøs. Men jeg dropper å si det i tråden. Må ikke mate trollet så det trives. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) 3T48M remaning Så er det fri to dager. Edit: Leif. Endret 14. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ikke vært på jobb siden torsdag.. Har nattvakt idag og imorgen, så fri igjen til mandags kveld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tom: WTD er fun-fun-fun. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Sykt hvor fort varmen forsvinner fra hender og fingre når man holder i et kamera i slike temperaturer. Tror ikke det går så mye raskere ved å putte hendene ned i en bøtte med isvann. Må nok gå til innkjøp av noen hansker og modifisere disse litt hvis det trengs. Klarer å betjene kamera med polvotter, men så veldig mye filking med små knapper blir det jo ikke. Edit: Glemte hele postens poeng da.. hehe.. Hvordan er deres erfaringer med hansker og betjening av kamera? Noen håndbekledningsløsninger som er skikkelig gode? Jaktvotter. Kjøpte mine hos Wistex for noen år siden,men dem har ikke noe nettbutikk så jeg vet ikke om dem fortsatt har. En vel assortert jaktbutikk burde ha et greit utvalg av votter og hansker. Endret 14. januar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ser jo også at skiskyttere av og til biter ut avtrekkerfingeren fra hansken, så det finnes sikkert noe på sportsbutikken også. Endret 14. januar 2009 av arela Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Noen som vet hvor lang tid det tar å få tilsendt et filter fra hvstar.com? Nautica? Endret 14. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ok. Fant det ut nå (hvorfor spurte jeg?! ). Det stod vanligvis fra 10-15 hverdager, men opptil 3-4 uker i sommerferien etc., og ned til 5-10 hverdager. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Etter en dag på utdanning- og yrkesmesse er det medievitenskap som frister mest her. En måtte ha ganske greie karakterer, da... Frista også stort å ta et år i NY i samordning med Gateway colleges. Tenker jeg må ta en prat med rådgiver, jeg Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Etter en dag på utdanning- og yrkesmesse er det medievitenskap som frister mest her. En måtte ha ganske greie karakterer, da... Frista også stort å ta et år i NY i samordning med Gateway colleges. Tenker jeg må ta en prat med rådgiver, jeg Jeg skal muligens til NYC med Gateway våren '10 =) Foto og journalisitskk linja =) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 bahh.. offer erre itte noen i nærheten av meg som har et par sb-28 å gi bort xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå