Alchemist: Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 w00t!Hei. Det ble trukket penger fra ditt kort kl 23.19 alt er i orden her. MVH OHN Komplett.no, Kundesenter SÅ HVOR F... KOMMER PENGENE FRA?!?!? Jeg blir gal. Stipend? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 w00t betyr ikke "hvah?" http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woot </irritasjonsmoment> Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Satte inn noen penger til deg som jeg hadde liggende, sn0dig.. Håper det ikke gjør noe Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen av dere som har noen erfaringer med NKF? (Norges Kreative Fagskole) Fotofaget, helst Har et par kompiser som går der - både på film og foto. Fotolæreren er veldig flink, Hasselblad master, og de får en del utfordringer, men samtidig er det en del som ikke er fornøyd i forhold til pengene de betaler. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Stipend? Nei. w00t betyr ikke "hvah?" http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woot </irritasjonsmoment> w00t means whatever the fu** I want it to mean! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Meget imponerende hvis han står løpet ut. Noe man skal være utrolig disiplinert for å få til. En fuktig fredag kan for føre til en lørdag med feil millimeter... promille mente jeg. Han har tydeligvis holdt ut - prosjektet startet 1. januar 2008, og han er nå på 391mm. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Stipend? Nei. w00t betyr ikke "hvah?" http://www.urbandictionary.com/define.php?term=woot </irritasjonsmoment> w00t means whatever the fu** I want it to mean! Tsk tsk, ikke banne med damer til stede. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 w00t means whatever the fu** I want it to mean! Tsk tsk, ikke banne med damer til stede. to bokstaver etterfølgt av to stjerner = banning? o noes. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han har tydeligvis holdt ut - prosjektet startet 1. januar 2008, og han er nå på 391mm. Kan bli et dyrt eksperiment etter hvert dette. Til 500mm er det vel greit nok, men derfra og oppover blir det kostbart :-) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 "Denne kvinnen er slått ned med et balltre, og jeg står her med et blodig balltre herr politimann. Og du mistenker MEG?!" Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *frustrasjon* Etter å ha sett på flickr så fikk jeg så lyst på 14-24, men de som solgte brukt til 9000.- er ikke å finne...de var der før, men INGEN nå...og jeg vil ikke legge ut 13500 kr for objektivet *nesten like mye som D700 kostet meg jo* Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Satte inn noen penger til deg som jeg hadde liggende, sn0dig.. Håper det ikke gjør noe Hadde ikke gjort noe det Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Koster å være kar.. Synes den er litt for "spesialisert".. 14mm på FF er nesten latterlig vidt og 24 er langt ifra noe tele. Det er en 17-35 til salgs på dotten til en ikke så ille pris. kansje litt mere praktisk? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du får konvertere til Olympus, Christian. 7-14 koster 9999 nå. Og med mindre du trenger den ekstra lysstyrken, er det akkurat like bra. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Han har tydeligvis holdt ut - prosjektet startet 1. januar 2008, og han er nå på 391mm. Kan bli et dyrt eksperiment etter hvert dette. Til 500mm er det vel greit nok, men derfra og oppover blir det kostbart :-) Han skulle berre til 400mm, so det nærmer seg slutten no. This will continue every day until I reach the end of the 1mm lens adjustments at 400mm. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen av dere som har noen erfaringer med NKF? (Norges Kreative Fagskole) Fotofaget, helst Har et par kompiser som går der - både på film og foto. Fotolæreren er veldig flink, Hasselblad master, og de får en del utfordringer, men samtidig er det en del som ikke er fornøyd i forhold til pengene de betaler. Det finnes to Hasselblad Mastere i Norge. I Oslo har de Morten Krogvold. I Bergen har vi Kay Berg, og han underviser altså på NKF (i Bergen, selvfølgelig). Det er ikke mange som kan skryte av å ha en Hassie Master som lærer. NKH har også samarbeid med utenlandske universiteter, slik at du kan ta master i for eksempel London. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Koster å være kar.. Synes den er litt for "spesialisert".. 14mm på FF er nesten latterlig vidt og 24 er langt ifra noe tele. Det er en 17-35 til salgs på dotten til en ikke så ille pris. kansje litt mere praktisk? Men den er ikke like skarp, er den? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei.. Men blendet ned så er den nok ikke langt unna pallplass blandt vidvinkelzoomer.. + at du kan bruke filter. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei.. Men blendet ned så er den nok ikke langt unna pallplass blandt vidvinkelzoomer.. + at du kan bruke filter. Jess, men F2,8 er noe jeg liker godt i feriene og mørke, og jeg bruker ikke filter...enda i hvert fall. Er visst bare den *lete videre på ebay da* Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Noen av dere som har noen erfaringer med NKF? (Norges Kreative Fagskole) Fotofaget, helst Har et par kompiser som går der - både på film og foto. Fotolæreren er veldig flink, Hasselblad master, og de får en del utfordringer, men samtidig er det en del som ikke er fornøyd i forhold til pengene de betaler. Det finnes to Hasselblad Mastere i Norge. I Oslo har de Morten Krogvold. I Bergen har vi Kay Berg, og han underviser altså på NKF (i Bergen, selvfølgelig). Det er ikke mange som kan skryte av å ha en Hassie Master som lærer. NKH har også samarbeid med utenlandske universiteter, slik at du kan ta master i for eksempel London. Men kreves det mye for å komme inn på Norges Kreative Fagskole? Personlig har jeg lyst å jobbe som fotograf i media, ettersom jeg har fullført 3 årig Media & Kommunikasjon på vgs. Karakterene er desverre ikke noe å skryte av Endret 13. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå