tomsi42 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Sigma 24mm f/1.8 fokuserer muligens rett på Olympus også. Prøvde et par på Canon 30D, men ikke vikke fokusere rett. Synd egentlig, for det er et nice objektiv- Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Det er mange som skryter av 24, ja. Hadde det vært rimelig skarpt, rimelig billig og rimelig i størrelse, ville et 24/1.4 fra Sigma forsvinne svært fort fra butikkhyllene. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Finnes det en oversikt over bruksområder til forkjellige objektiver osv? Jeg er relativt ny når det gjelder foto, og objektiv-pratet er nokså gresk for meg. Så om noen vet om en form for oversikt over typer osv, hadde jeg satt stor pris på det. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis du går inn på hjemmesiden til de som har laget kameraet ditt, så har de som regel en oversikt på objektivsiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Og der var Windows 7 64 bits installert på laptop'en. Litt klabb og babb for å få inn drivere, men ikke alt for galt. Så er det å se hvor mange applikasjoner som faktisk virker Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tok en liten runde på ebay for å kikke på nikon 28mm 1.4 og 58mm 1.2.. Man kan vel si at de holder seg ekstremt godt i pris. Vet ikke hva prisen var på de ved lansering. Kunne tenkt meg å ha ett av hver, ikke pga at jeg har bruk for de, men som samleobjekt, da det mest sannsynlig ikke blir produsert noe lignende i fremtiden. Men 9000 dollar for 2 objektiver som kun skal stå å samle støv er litt drøyt Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 1mm om dagen. Kanskje litt vel restriktivt for en utfordring her på strøket :!: Uansett, imponerende. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Meget imponerende hvis han står løpet ut. Noe man skal være utrolig disiplinert for å få til. En fuktig fredag kan for føre til en lørdag med feil millimeter... promille mente jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Et vel så stort problem må være å treffe nøyaktig på brennvidden. Ihvertfall hvis det brukes zoom ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Disiplin, min kjære venn. Disiplin. Noe vi dødelige ikke aner hva betyr. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 1mm om dagen. Kanskje litt vel restriktivt for en utfordring her på strøket :!: Uansett, imponerende. Det er ikke akkurat en Herr Olsen-utfordring. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Tok en liten runde på ebay for å kikke på nikon 28mm 1.4 og 58mm 1.2..Man kan vel si at de holder seg ekstremt godt i pris. Vet ikke hva prisen var på de ved lansering. Aner ikke - men 28mm f/1.4 kostet ca 17-18000 i Norge den siste tiden den var i salg... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Noen av dere som har noen erfaringer med NKF? (Norges Kreative Fagskole) Fotofaget, helst Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Lurer på om Komplett har tulla litt. De har nå sendt pcen min, og det virker som om de har tilbakebetalt pengene i tillegg. Har nå nemlig rett over 7000 på konto, og ingen oversikt over hvem pengene kom fra.. men regner med at det var komplett. Så jeg må vel ta kontakt med de i løpet av dagen om ikke jeg får noe mer info fra nettbanken min Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Djeezes. Rett etter jeg leste posten din sn0dig, sjekka jeg mailen min. Jaggu var det ikke en mail fra komplett der også. Rakk å åpne den før jeg ble redd for noe liknende, var heldigvis bare endring av leveringsdato. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 1mm om dagen. Kanskje litt vel restriktivt for en utfordring her på strøket :!: Uansett, imponerende. Noen flere enn meg som plutselig fikk Anne Grete Preus på hjernen? Fant ikke umiddelbart noen versjon på youtube å linke til, men.. ..men av og til, av og til, er én millimeter nok? Ad windows 7 - noen som har sett xkcd-stripa om dette? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ad windows 7 - noen som har sett xkcd-stripa om dette? Den har vært postet ihvertfall en gang her i denne tråden før? Edit: Da har jeg sendt mail til komplett, samvittigheten min er klar igjen Endret 13. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Den har vært postet ihvertfall en gang her i denne tråden før? Edit: Da har jeg sendt mail til komplett, samvittigheten min er klar igjen Ærlige fotografer? Trodde alle bare jukset og photoshoppet, jeg? Ellers: Mange internetfora har lang tradisjon for å poste gjentatte xkcd-referanser, gjerne fordi man ikke sjekker om den allerede er postet.. Ellers II: Bobby Tables bør henge på veggen hos enhver datautvikler.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Den har vært postet ihvertfall en gang her i denne tråden før? Edit: Da har jeg sendt mail til komplett, samvittigheten min er klar igjen Ærlige fotografer? Trodde alle bare jukset og photoshoppet, jeg? Ja, ærlig fotograf. Jeg finnes faktisk. :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 w00t! Hei. Det ble trukket penger fra ditt kort kl 23.19 alt er i orden her. MVH OHN Komplett.no, Kundesenter SÅ HVOR F... KOMMER PENGENE FRA?!?!? Jeg blir gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå