Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig fått lastet opp en liten del av det jeg har presentert i BK gjennom årene, men fikk etterhvert problemer. Til slutt så fikk jeg av en eller annen grunn ikke lov til å laste opp flere portretter. Det kan blant annet skyldes at Picasa sensurerer mine reportasjeportretter av den italienske parlamentarikeren Vladimir Luxuria, men sannsynligvis er det kun en tilfeldighet at det stoppet med herr/frøken Luxuria. Men man vet jo aldri med disse amerikanerne, kanskje de har veldig mye imot transseksuelle parlamentarikere. Lurer på om jeg hadde klart å laste opp et bilde av min tidligere nabo, Iliona "Cicciolina" Staller?

Lenke til kommentar

Nå så jeg akkurat en reklame for en ny norsk film på Discovery. Var det noe kjent? Ja, de av oss som følger med i bildekritikken vil kjenne igjen det maritime miljøet, ølreklamen og navnet på båten.

 

Første som treffer rett, får som premie lov til å si noe negativt om Canon. En setning.

 

Tom

Lenke til kommentar

Hm.

Nå tror jeg at jeg har bestemt meg. Kanskje.

 

Det blir scanner etter neste lønning. Kan ikke utsette min analoge ekspedisjon med mitt snille Mamiya.

 

Må nok innom Stasi å kjøpe mer film ôg.

 

Er det noen som selger kjemikalier i Bergen, eller har forslag til norsk nettbutikk? =)

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
Nå så jeg akkurat en reklame for en ny norsk film på Discovery. Var det noe kjent? Ja, de av oss som følger med i bildekritikken vil kjenne igjen det maritime miljøet, ølreklamen og navnet på båten.

 

Første som treffer rett, får som premie lov til å si noe negativt om Canon. En setning.

 

Tom

Tror du de sløvingene her inne tar den, da? Jeg tror de er for søvnige til å huske slik. Ungdom, vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...