Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

Og forestill dere Olsen bak Olympus passfoto utstyr på JP når han blir utsatt for en litt kverulerende baby som må ha passfoto... Det blir ikke pent heller... :-)

...

Det kan og bli interesant når dere skal lære Mr. Olsen opp som kvalifisert Pentax Pro Dealer representant.

 

MaritimTim

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Og forestill dere Olsen bak Olympus passfoto utstyr på JP når han blir utsatt for en litt kverulerende baby som må ha passfoto... Det blir ikke pent heller... :-)

 

Jeg er flink med unger, har 3 småsøskne på 6 år :D

 

Men siden vi øppnar oss nye butikk i Trondheim i två-tre uker er vi jo desperat og ta alle som er ledig... *laugh*

 

Ja dere tar over FotoVideo's lokaler. Blir det en helt ny normal produktbutikk? Flytter dere, eller er det nyåpning?

 

 

Nåh - ved å ansette Marius så ville dere i det minste fått noen annsate som ser bakfrem på ett objektiv, vet hva ett SanDisk Extreme IV er og ser forskjell på Nikon og Canon dSLR - noe jeg dessverre ikke alltid kan si at betjeningen i min lokale JP-sjappe gjør... *sukk* !

 

Haha, takk for noen oppmuntrende ord i denne mobbefesten, til og med arbeidsgivere har hørt om meg og mitt, kan vi kalle det pågangsmot?

 

Stephan: Fortsetter du slik må du finne noen andre å selge utstyr til i framtiden... :D

Du vet, jeg vinner jo i Lotto snart ;)

Lenke til kommentar

Jeg fant ut hvordan.

If you want to install the program on a different computer, then you must first deactivate it. In the program, click Help > Deactivate, and then follow the instructions in the wizard to deactivate the program. If you have installed a suite product, you can deactivate it from any of the point products.

 

The Adobe Captivate movie below illustrates how to deactivate most products over the Internet.

 

.. Så må jeg installere det igjen da.

Lenke til kommentar
...

Og forestill dere Olsen bak Olympus passfoto utstyr på JP når han blir utsatt for en litt kverulerende baby som må ha passfoto... Det blir ikke pent heller... :-)

...

Det kan og bli interesant når dere skal lære Mr. Olsen opp som kvalifisert Pentax Pro Dealer representant.

 

MaritimTim

 

Eeeey, nok bitching nå, ok?!

Lenke til kommentar
Jeg fant ut hvordan.
If you want to install the program on a different computer, then you must first deactivate it. In the program, click Help > Deactivate, and then follow the instructions in the wizard to deactivate the program. If you have installed a suite product, you can deactivate it from any of the point products.

 

The Adobe Captivate movie below illustrates how to deactivate most products over the Internet.

 

.. Så må jeg installere det igjen da.

 

Edit: Det er ikke noe help->deactivate i Lightroom! GAH!

 

Spørsmålet mitt teller fortsatt.

Lenke til kommentar
Men siden vi øppnar oss nye butikk i Trondheim i två-tre uker er vi jo desperat og ta alle som er ledig... *laugh*

 

Ja dere tar over FotoVideo's lokaler. Blir det en helt ny normal produktbutikk? Flytter dere, eller er det nyåpning?

 

 

Stephan: Fortsetter du slik må du finne noen andre å selge utstyr til i framtiden... :D

Du vet, jeg vinner jo i Lotto snart ;)

 

Hei Marius,

 

hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-)

 

Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser?

Lenke til kommentar

Hei Stephan,

 

Gi bort? Hvorfor er sekken full og kontoen tom om jeg har fått alt? :p

Jeg har ikke vært noe annet sted enn i butikken deres, så om du har fått registrert innkjøpene min som "give away" så er det noe seriøst med underslag i sjappa di ;)

 

"Normal produktbutikk" = samme som den dere har i dronningsgata 29 (?)

 

Det er ikke noe supportlignende senter av ymse slag?

 

By the way, få inn blåsebelger og SD CF 4GB III kort, sett etter det i et par måneder nå...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Hei Marius,

 

hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-)

 

Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser?

 

Det hadde vært noe! :D

Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris...

 

T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...!

Lenke til kommentar
Hei Marius,

 

hva mener du med "selge"? Til deg må vi alltid gir alt bort... :-)

 

Og hva mener du med "normal produktbutikk"? Bør vi selge øl og pølser?

 

Det hadde vært noe! :D

Probably we would also solve the problem of having too few "japanese" then? We would get hundreds of applications just in order to get the personalkjøpspris...

 

T h a t was the idea of the day, w`ll ask for a licence first thing monday morning...!

Da blir vel "JapanPhoto" til "JapanBeer hotdog and some photo" der de ansatte vet mer om øl-typer en objektiv-typer.

Lenke til kommentar
Nå kommer JP nær Bærum til å søke ansatte snart :whistle:

Kommer? Vi e r i Bærum...? Kan du begynner på mandag kl. 10:00?

Vis jeg får dekka helikopter regninga fra Stavanger til Bærum av JP, så ja gjerne :)

 

Men tenkte på siden Tomsi sa at noen i JP butikken nær han ikke kunne foto, så blir de sparka på Mandag :p

Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke om kunnskapsnivået til de som arbeider i fotoforetninger, siden jeg vet hva jeg skal ha før jeg går inn i butikken :)

 

 

Hehe, gjør som meg, gå inn i butikken, spør om noe, de har det ikke, kjøp noe annet bare for å kjenne ny-lukta... har 3 ubrukte 2GB kort, nettopp på grunn av bomtur etter blåsebelg...

 

Neste gang tar jeg ikke med kortet for da har jeg 20k, og D300 frister som faen!

 

Rekruttering! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...