Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble basket kamp på deg Christian86 ;) Skeptisk til om jeg ville ha dratt ned til Asker for å få meg basketkamp... :p Ble det noen orginale eller nye bilder?

 

blæh, nei, syns de lagde lite show...bare på slutten fikk de interessen for å vise hva de egentlig kan. Kunne jo sendt meg en melding, jeg kjørte dit :)

Jeg koste meg uten internett hele denne helgen på hytta mi :D

Lenke til kommentar
Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. :)
Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene.

 

EDIT: Leif

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. :)
Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene.

 

EDIT: Leif

 

Hehe, er klar over det. De sidene jeg har vært igjennom i dag har ikke vært så informative at det gjør noe. Uansett så er det en egen atmosfære i denne tråden som ikke er så dum :)

Lenke til kommentar
Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. :)
Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene.

 

EDIT: Leif

 

Hehe, er klar over det. De sidene jeg har vært igjennom i dag har ikke vært så informative at det gjør noe. Uansett så er det en egen atmosfære i denne tråden som ikke er så dum :)

Inneholder den atmosfæren alkoholvarer, optikknusing, kamreahuskjending og 70`talls rock, ja da er du jaggu i riktig dimmensjon. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...