Upsaker Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jepp. Følgefokusen har ikke 1D-hastighet, men funker meget godt. Dessuten får man en langt mindre jobb i etterkant med utvelgelse. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kjeda meg i ettermiddag og skreiv en nybegynnerguide til speilreflekskameraer bare på kjedd: http://olelovold.blogg.no Objektiv og blits har enda ikke kommet, blir forhåpentligvis i morra Endret 11. januar 2009 av Lovold Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm..basket begynner å bli kjedeligere nå...bare 581 bilder å se gjennom etter dagens Aliens - Vikings kamp *møkk* Men MB-D10 gav valuta for pengene...trodde batteriene skulle dø kjappere enn dette....var ikke gått ned noe etter 500 bilder Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det ble basket kamp på deg Christian86 Skeptisk til om jeg ville ha dratt ned til Asker for å få meg basketkamp... Ble det noen orginale eller nye bilder? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det ble basket kamp på deg Christian86 Skeptisk til om jeg ville ha dratt ned til Asker for å få meg basketkamp... Ble det noen orginale eller nye bilder? blæh, nei, syns de lagde lite show...bare på slutten fikk de interessen for å vise hva de egentlig kan. Kunne jo sendt meg en melding, jeg kjørte dit Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det ble basket kamp på deg Christian86 Skeptisk til om jeg ville ha dratt ned til Asker for å få meg basketkamp... Ble det noen orginale eller nye bilder? blæh, nei, syns de lagde lite show...bare på slutten fikk de interessen for å vise hva de egentlig kan. Kunne jo sendt meg en melding, jeg kjørte dit Jeg koste meg uten internett hele denne helgen på hytta mi Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Så utrolig deilig. Det er en av tingene jeg liker med å dra til utlandet. Endret 11. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene. EDIT: Leif Endret 11. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene. EDIT: Leif Hehe, er klar over det. De sidene jeg har vært igjennom i dag har ikke vært så informative at det gjør noe. Uansett så er det en egen atmosfære i denne tråden som ikke er så dum Lenke til kommentar
Inc Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Arg, ro ned postingen litt her da.. Har jobbet meg fra side 967 til 1002 i dag.. Er mye å ta igjen når dere plaprer i vei som dette. Du går vel egentlig ikke glipp av så mye om du skummer over en side eller to. Selv har jeg vært frakobla i tre uker (lenge leve Ventelo sin kundeoppfølging), og hoppa rett inn på de dagsaktuelle sidene. EDIT: Leif Hehe, er klar over det. De sidene jeg har vært igjennom i dag har ikke vært så informative at det gjør noe. Uansett så er det en egen atmosfære i denne tråden som ikke er så dum Inneholder den atmosfæren alkoholvarer, optikknusing, kamreahuskjending og 70`talls rock, ja da er du jaggu i riktig dimmensjon. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Uansett så er det en egen atmosfære i denne tråden som ikke er så dum Enig. Det er derfor jeg henger her, den sosiale småeertinga, kombinert med litt matnyttig. Men tråden nytes best frisk. Gamle poster har svært begrensa verdi. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Men tråden nytes best frisk. Gamle poster har svært begrensa verdi. Ja det er jammen sant. Er nok ikke sikkert jeg kommer til å kjøre igjennom alle sidene men.. får se Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ha. Nå går jeg og legger meg veit jeg. Laget en sånn panorama sak av et par bilder jeg hadde liggende. http://www.dewi1.com/photo/ nå er sliten xD God natt Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 BTW Ciryaher. Du har en skrivefeil i siggen din. Det heter Petnax ikke Pentax Lenke til kommentar
fototim Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Til alle mellomformatentusiaster. Fovi starter nå ryddesalg, og har mellomformatutstyr til fantasipriser. Optikken de selger vil og gjøre seg godt på en eventuell kommende 645D. Løp og kjøp på Fovi.no Endret 11. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja, jeg ser du mener det, men jeg fikk aldri med meg den kosedyr-greia (eller hva det nå var) så jeg er litt i tvil på hva jeg skal ha Mulig jeg bare er født for sent? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har på følelsen av at den Petnax er en eldgammel greie. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 En liten eske som ramlet ned i postkassen idag.. Nice! En liten smule misunnelig .. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Til alle mellomformatentusiaster. Fovi starter nå ryddesalg, og har mellomformatutstyr til fantasipriser. Optikken de selger vil og gjøre seg godt på en eventuell kommende 645D. Løp og kjøp på Fovi.no Oh steike for noen priser! Skulle gjerne ha prøvd ut litt Pentax stash. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 På torsdag ramler det en 15mm fisheye i postkassa mi Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå