Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en 500C i årevis og brukte det med en Sekonic 308BII, med stor suksess. Nå har jeg en 203FE som har innebygget lukker og lysmåler så nå kan jeg faktisk bruke blenderprioritet om jeg skulle ha behov for det, men en brukt 500 C/M vil være gyldne greier til sitt bruk det.

 

Min 500C var forresten en såkalt transition-C fra 1969. Det vil si at den var halvveis mellom en vanlig 500C og en 500C/M, men med den gamle modellbetegnelsen. Det hadde speillåsen som 500C/M hadde men manglet noe annet som kom i 500C/M.

 

Mer info, om noen lurer på å skaffe seg en brukt "hassy", finnes i mitt gamle innlegg her.

Lenke til kommentar
Oh thats a smack on the face.

Sorry, kid. Men Antonio er like fair mot alle som kommer inn. Han nekter konsekvent å selge noe som er dritt, rett og slett fordi hans rykte er så godt. Det kan ikke besudles med substandard råd og objekter.

 

For de som er interessert har han en Canon T80 inne, og den har han hatt ganske lenge. Noe for de som samler på sære og latterlige modeller fra Canon. Be om å få se på den. Han har den innerst i glass-skapet med alle de japanske målsøkerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...