gorpium Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer! Ja, det er herlig å pakke opp teknologiske dippedutter. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mye nyanskaffelser rundt omkring ser jeg. Kos dere med det nye utstyret og husk at lyset kommmer snart tilbake. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Yey! Skal bruke mer tid til naturfoto når det blir lyst igjen. Må få utnyttet ustyret jeg har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Uheldigvis blir det lite lys i kveld. Og jeg skal fotografere reportasje tidvis utendørs i kveld/natt. Spennende.. Tror det blir en del blits. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ahh.. Gleder meg til det blir skikkelig dagslys igjen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Life on Mars er en ÜBER serie. Tidsånden og alt. Og musikken. GENIALT. Og de beskriver dårlige budsjetter i det britiske politiet på en kreativ måte. Ikke et Nikon, men Zenit! Sånn, la oss få tidsånden i gang. Endret 10. januar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Masete dag i dag. Ble oppringt i morges for en nødutrykking,10 timer tok jobben. Jævla klinete jobb,arbeid med og sanere drivlinjer og elektrisk i oljete miljø. Men fikk med meg kameraet da. For dem som lurer,så er jeg ikke brannmann. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Genial fremtidshumor i Life on mars, sesong 2 episode 4. Undercover, "I am Tony Blair, this is my wife Cherie". Edit: Og snobber som drikker Blue Nun! Endret 10. januar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Life on Mars er en ÜBER serie. Tidsånden og alt. Og musikken. GENIALT. Og de beskriver dårlige budsjetter i det britiske politiet på en kreativ måte. Ikke et Nikon, men Zenit! Sånn, la oss få tidsånden i gang. Takk for den, Simon. En god låt å tenke tilbake på min egen make Zenith, som ble stjålet for mange år siden. Det var langtfra noe mesterverk av et kamera, men jeg hadde endel skruoptikk til det av grei klasse. Og når vi først er inne på tidstypisk musikk, så kan vi bevege oss litt frem i tid, og til David Bowies høydepunkt ifølge min litt skeive musikkforståelse. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Tja. Ziggy og Mars topper for meg. Den er så levende og merkelig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Strung out in heaven's high / hitting an all time low Fantastisk låt, PM. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Better not mess with Major Tom.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Edit: Og snobber som drikker Blue Nun! Hjelp! Jeg er glad for at jeg kjenner en dyktig vinbonde i Moseldalen, slik at jeg slipper å drikke slikt søl. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg tar en tur innom neste gang jeg er i Oslo, Tom. God vin er godt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, god vin gjør godt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg tar en tur innom neste gang jeg er i Oslo, Tom. God vin er godt. Gi beskjed litt på forhånd, så skal jeg legge et par flasker på kjøling Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja, det frister faktisk å avsløre min virkelige identitet neste gang jeg er i Oslo også. Men du vet jo litt, da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det gjør vitterlig jeg også. Med litt graving finner jeg vel også navnet ditt. Men jeg foreslår en get-together av kjernesunne og rasjonelle mennesker hos Tom i sommer. Hva tenker folket? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det finnes ingen flere av den typen. I alle fall ikke kjernesunne og rasjonelle... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Vel, mer vin på oss tre da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå