Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fotoimport har vel slikt. Google it, husker ikke adressa i hodet. Evt. så holder de til i trheim om du bor i nærheten der =D

 

Tror den holder til mitt macro behov ZodZ =D

(men såklart canon 100mm ER nok bedre. men mye dyrere)

 

 

Det fungerer fint, i hvert fall så lenge du bruker det normalt, og ikke skal snike deg opp på en veps e.l.

 

*sitte og kjede seg på lørdagsvakt*

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
*sitte og kjede seg på lørdagsvakt*

Ha! da er jeg ikke aleine om å kjede meg :D Sitter her og rister, det er kjedelig det. Var vel kanskje min skyld da jeg var ganske hard på flaska i går... :fun:

 

Har betennelse i visdomstannen også, så smertestillende er ved siden av :p kan ikke bli verre^^

 

*glad tannlegen er neste på mandag, enten for antibiotika eller trekking*=D

Lenke til kommentar
Så gøy.

Det regner på Bardufoss.

Isglatt ute.

Gikk på ræva to ganger - aaaaargh!

Hellan ,det er det verste føret som finnes. Vi hadde det slik i Bergen på tirsdag, og det var livsfarlig. Men mengdene av klinke var vel ikke like stor i Vestlandets hovedstad som på Bardufoss, tipper jeg. Vi får håpe du overlever.

Lenke til kommentar
Har et lite dilemma når det gjelder å ta bilde i trekket. Er mer lysten på å kjøre å hoppe selv, enn å ta bilder hele/deler av dagen. Men har veldig lyst å prøve en dag.

 

Har samme dilemma selv. Blir vel egentlig til at jeg lar kameraet ligge, og nyter dagen på skiene. Men dagen etterpå hadde det vært kjekt med noen bilder.. og i tillegg er det egentlig litt stress å ha med kameraet til trekket, fordi jeg som oftest har med en sekk som jeg bare legger i varmestuen. Da er det også veldig lett å bli frastjelt kameraet.....

 

PS: Har overtalt mamma (med litt overdreven bruk av at prisene kanskje stiger nå etter jul og med finanskrisen) til å dra til Japan Photo og kjøpe nytt kamera, tenker det blir en Canon 450D på meg, har ikke særlig med penger, og dermed blir de pengene som jeg har brukt til objektiver senere... OG skidager i trekket:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...