Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dersom du mener at antallet aktive bråkmakere er grovt overrapportert anbefaler jeg at du rapportere det i tråden om norsk presse i Politikk og Samfunn. Du opplevde ikke demonstranter eller politi truende ved noe tidspunkt? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er vel Mr. Olsen som fortjener den æren Tom Note to self: Ikke poste før man har drukket kaffe om morgenen. Sorry - Gratulerer Mr. Olsen, var det. d'oh! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du opplevde ikke demonstranter eller politi truende ved noe tidspunkt? Nei, ikke overfor meg. Men det er klart det var en spent situasjon, mye frykt for at noe kunne skje, på begge sider. (Foran Stortinget altså, den store demonstrasjonen fra Youngtorget til Rådhuset var helt rolig). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er enda bra. Folk som møter opp i en demonstrasjon må forstå at de risikerer å bli fotografert. Få smelt ut noen bilder, da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Med 1040 sider på ett år, må den vel sies å ha en viss interesse. Nå må det vel sies at det har blitt endel sider som ikke har noe med foto å gjøre her men,men.. Det er vel litt av hensikten også, vi slipper en del OT i de andre trådene. Tom Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ny runde med sprøyt fra Kenny Boy. Ok, så er sprøyt å ta i litt. Men å sammenligne JPEG rett fra kamera på D3X og 5DMKII? Det er som å sammenligne hvilken bil du kan frakte flest kofferter med, Ferrari F40 eller Porsche 911 ... Tom Du må da skjønne at RAW er bare noe idiotisk markedsføringssprøyt som Kenny Boy har gjennomskuet for lenge siden? Rockwell slutter aldri å overraske, så du robotposten hans for en stund tilbake? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lytter ikke trøndere til Vamp, da? Æ har hønshus i hagen, det e derfor æ syng som æ gjør... Jo'a, vi lytter til Vamp, vi.. Det er vel bare det at jeg ikke tenker over at vømmøl er så "stort" som det er. Eller i det minste en gang var.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare jeg som syntes ZUIKO optikk er lekkert? ZUIKO ED 14-35mm f2 ZUIKO ED 7-14mm f4 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare jeg som syntes ZUIKO optikk er lekkert? ZUIKO ED 14-35mm f2 ZUIKO ED 7-14mm f4 Nei, du er IKKE den eneste. La oss heller ikke glemme en del andre objektiver. 35-100mm f/2.0 90-250mm f/2.8 150mm f/2.0 Kan det være slik at pene objektiver tar pene bilder? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nikon 85mm f/1.4 er uten tvil det mest sexy objektivet jeg vet om... Ikke rart at det tar bra portrettbilder, de fleste blir vel mo i knærne av å kikke inn i dette nydelige stykket glass Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er tida moden for at jeg viser bilde av min yndlingshammer, eller kanksje min beste kasserolle? EDIT: Retta smilie, glemmer stadig at akam ikke vil ha bindestrek Endret 9. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 5D is awesome. Hmms. Må skaffe en minnekort leser. Har helt glemt å kjøpe det Pcen kjenner ikke igjen kameraet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mye måtte du gi for det zodziboi? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 5D is awesome. Hmms. Må skaffe en minnekort leser. Har helt glemt å kjøpe det Pcen kjenner ikke igjen kameraet. Windows kjenner ikke igjen kameraer - heller ikke mitt 20D. Gå inn på Canons softwaresider og last ned drivere. ..Og så har du mulighet til å trekke USB-ledning til kameraet. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 har aldri vært noe fan av optikk som har den stativfeste men fine er de Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 ..Liker Zeissen min, jeg. Planar T* ZE, til EF-mount.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, over et halvt år etter blitzen ble innlevert har den endelig funnet veien tilbake! Må ta meg en god titt i manualen på nytt, er så lenge siden jeg brukte den sist. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva må man ha i tilegg hvis man kjøper et polarisasjonsfilter? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva må man ha i tilegg hvis man kjøper et polarisasjonsfilter? Må man ha noe da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hva må man ha i tilegg hvis man kjøper et polarisasjonsfilter? Må man ha noe da? Vet ikke? Syns jeg har hørt noe om det på andre plasser i forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå