Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy shit. dette ser kult ut.
Snodig, og andre.

 

Kanskje en ide å hinte om innhold, og ekstrem lastetid når vi lenker til slikt? Det at høytalerne sto på gjorde ikke opplevelsen bedre, hoppa himmelhøyt i stolen når traileren endelig starta ;-)

 

Ikke for å være grinete gubbe her, men et hint hadde gjort seg. Det handler om omtanke og respekt for andre sin tidsbruk, om du skjønner :-)

 

Dette skriver jeg like mye til meg selv som til deg Snodig, jeg kunne godt funnet på å gjort noe lignende.

Lenke til kommentar
Holy shit. dette ser kult ut.
Snodig, og andre.

 

Kanskje en ide å hinte om innhold, og ekstrem lastetid når vi lenker til slikt? Det at høytalerne sto på gjorde ikke opplevelsen bedre, hoppa himmelhøyt i stolen når traileren endelig starta ;-)

 

Ikke for å være grinete gubbe her, men et hint hadde gjort seg. Det handler om omtanke og respekt for andre sin tidsbruk, om du skjønner :-)

 

Dette skriver jeg like mye til meg selv som til deg Snodig, jeg kunne godt funnet på å gjort noe lignende.

 

Jeg lever av å skremme grinete gubber, så nei.

 

:D

Lenke til kommentar
Jeg lever av å skremme grinete gubber, så nei.

 

:D

:thumbup:

Den smilien gir feil finger, men du tar kanskje budskapet :)

 

Litt mer seriøst Snodig: At jeg skvatt var egentlig ikke så viktig. Hjertesukket handla mye mer om lastetid (ca 2 minutter), og at innholdet er såpass uinteresant for en del av oss.

Respekt for andres tid altså.

 

Er det bare jeg som føler det slik, eller er det god nettkotyme å varsle eventuell lang lastetid for lenker?

Lenke til kommentar
Telezoom ER oppskrytt. Med mindre du ikke MÅ være et stykke unna motivet.

Det er jeg helt enig i, hvis man da ikke bruker kompresjonen av perspektivet kreativt. Og det er det uhyre få som gjør. Det er som sagt av barn og fulle folk man skal høre sannheten... noen ganger :tease:

 

Når det gjelder snOdigs link så hoppet jeg av leeeeenge før det ble aktuelt med jump-start av hjertet. Jeg gidder ikke vente flere minutter for å se noe så døvt som en trailer for et fordømt dataspill :nei:

Lenke til kommentar
Men det er vel slik at sånt som god kotyme har kidza driti i siden 70-tallet.

 

Tom

Jeg var fjortis på 70-tallet. Og ja, hvis ikke det skjedde allerede på 1870-tallet :)

 

Men da som nå, så fantes det gamle grinete gubber. Det fantes òg en sterk justis innafor fjortis-gruppa. Vi oppdro hverandre, og hadde internett vært en del av vår hverdag, ville vi nok kjefta på hverandre for sånn lenking.

 

Men ikke la dette bli en big-deal. Det fortjener det ikke.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som sjekker hvor linker leder til før man klikker? www.gametrailers.com har neppe så mye innhold som interesserer meg, så da gidder jeg heller ikke å klikke...
Nei, jeg gjør det ofte.

 

Men jeg synes egentlig ikke det er min jobb.

 

En annen ting er at jeg egentlig så hvor landet lå, så det var selvfølgelig mitt valg å ikke aborte.

 

Det til tross, så tenkte jeg det kunne være nyttig å diskutere litt lenkeskikk. Sånn for vår felles trivsel :)

Lenke til kommentar
Jeg er i godlynnet fordi jeg fant en skvett Bushmills Single Malt bakerst i barskapet, og sprit holder seg dårlig hvis den lagres for lenge, he he he. Tror jeg.... I alle fall i kveld.

Du lykkens rosin :thumbup:

 

Tom

Jepp, det er jeg akkurat nå. Sett bort fra at jeg har overraskende myk og elastisk hud til å være så gammel som jeg er. Det sier i alle fall pigerne.

 

Rosiner er forresten hovedingrediensen til hjemmebrent i Iran. Det er faktisk veldig godt, men også veldig "farlig". Jeg husker en historie fra mine yngre dager. Jeg hadde shottet x antall deilige iranske hjemmebrentglass, og var i toppform da jeg ankom Garage. Det siste jeg husker er at jeg drakk øl og kranglet med en kjent filmregissør, og neste stopp var å våkne i mitt eget hjem, med et digert hjørne av et ventilasjonsrør som dyne. Det viste seg at jeg i løpet av nattet hadde hektet alle dørene av hengslene (sett bort fra ytterdørene som var store nok), og slept med meg røret fra gaten og opp til tredje etasje. I iveren hadde jeg også knust lokket til min Thorens, men ellers var ingen skjede skadd.

 

Morsomme minner i og med at jeg faktisk ikke var fyllesyk dagen etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...