IceFox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøv... Fader ass. Fortsatt ikke fått ramma inn det fra Fotovideo. haha.... Mitt kom opp samme kvelden Hvilket fargerom fungerer best til utskrift av tiff: Prophoto RGB eller aRGB? aRGB er vel det smarteste. Uten å være sikker... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror ikke det er spes mange printere som klarer å printe fargerommet til Profoto RGB uansett. Adobe RGB er vel industry standar ca. Evt. kiosker bruker vel egne fargerom som ligger rundt sRGB. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 noen i oslo som er og tar bilder av dette el? : http://atvs.vg.no/player/?id=20635 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dagbladet melder om voldsomme gatekamper i Oslo på fremsiden. Er dere Akam-oslo-folk der å tar bilder? Nix, men det lukter visst tåregass på kontoret, kan driftsgjengen melde om. Jeg hadde gått fra jobb før bråket startet, men driftsgutta tok visst noen bilder ut vinduet: http://h4x.no/dump/pictures/demo/ http://dump.karlstad.be/pix/demonstrasjon/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei. En annen som spurte om det samme. Jeg begynner forresten å bli lei av at folk ikke skjønner at vi har ytringsfrihet i Norge. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tåregass er jo bare kos. Hey. lukter nok digg inne på JP i morra tidlig. Sprøtt å se folk "Ta av" sånn som de gjør her. Starte en fredlig demonstrasjon og så kommer det noen som blir helt ape ikke bra. men da ser vi jo hva slags folk det er som holder på "der nede" Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei. En annen som spurte om det samme. Jeg begynner forresten å bli lei av at folk ikke skjønner at vi har ytringsfrihet i Norge. Jo, men samtidig er det fryktelig trist at Norge nå er blitt et land der man har hatt en demonstrasjon for krig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er desverre mange som ikke har skjønt at å gjengjelde urett med urett ikke løser noen ting. Og at det strider mot menneskerettighetene. Men det er vel den "faste gjengen" med bråkmakere som passer på å lage kvalm også. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nix, men det lukter visst tåregass på kontoret, kan driftsgjengen melde om. Jeg hadde gått fra jobb før bråket startet, men driftsgutta tok visst noen bilder ut vinduet:... Er jo kjipt da, å nettopp ha dratt fra kontoret så foregår slikt rett utafor etterpå. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 noen i oslo som er og tar bilder av dette el? : http://atvs.vg.no/player/?id=20635 Syke saker. Veldig spent på å se hvordan det er der i morra tidlig. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei. En annen som spurte om det samme. Jeg begynner forresten å bli lei av at folk ikke skjønner at vi har ytringsfrihet i Norge. Jo, men samtidig er det fryktelig trist at Norge nå er blitt et land der man har hatt en demonstrasjon for krig. Og at norske parlamentarikere er lei av at 30 års blodig undertrykkelse får så mye oppmerksomhet. Det minner mest om andre land enn Norge. La oss undertrykke de forferdelige fakta som finnes, for vi er lei av å høre om dem. Blah... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Doh. Har jo vernemaske i skapet. Skulle gjerne vært der nede og tatt bilder. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hver gang noe reportasjevennlig skjer ønsker jeg å være der. Dette er intet unntak. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, hadde vært litt kult å ta turen, men neh... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) ..."en fotograf kom lettere til skade, etter å ha blitt slått i hodet"... Endret 8. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp, la merke til det. Men jeg må bare passe på å ikke nyte alkohol før jeg drar, jeg er urimelig modig for å være så feig som jeg er. Har jeg drukket er jeg skikkelig feig, da blir jeg snodig nok rasjonell og resonnerende. Men jo, jeg vil dit. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ny dugnad. Forventer minst et fullmåne bilde av samtlige her i løpet av året. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, så det nettopp. Tror nesten jeg måtte tatt med hjelmen min også. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har jeg drukket er jeg skikkelig feig, da blir jeg snodig nok rasjonell og resonnerende. Det er av barn og fulle folk man skal høre sannheten, pleide man å si før i tiden. Og du er jo begge deler somme tider :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tull og ball. Du er PMunormal. Gotta hurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå