Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

To kameraer er pro! :D Hva har du tenkt til å bruke fisheyen til?

 

Bensert = bensinstasjon?

 

Går ikke så veldig bra med sparingen min heller. Nå som jeg jobber på Japan Photo er det i hvertfall ikke mindre fristende å bruke lønna på fotoutstyr. Vanskelig å motstå muligheten til å ta med seg noe hjem, for at det senere blir trukket av lønna... Spontankjøp is a bitch! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To kameraer er pro! :D Hva har du tenkt til å bruke fisheyen til?

 

Bensert = bensinstasjon?

 

Går ikke så veldig bra med sparingen min heller. Nå som jeg jobber på Japan Photo er det i hvertfall ikke mindre fristende å bruke lønna på fotoutstyr. Vanskelig å motstå muligheten til å ta med seg noe hjem, for at det senere blir trukket av lønna... Spontankjøp is a bitch! :p

 

Jobber på JP?! Urettferdig, hvor gammel er du? Blir det litt rabatt og eller?

Lenke til kommentar
Det eneste som komer til være ugreit med å jobbe på JP, MR. Olsen, det er at du må selge Canon, Olympus, Pentax og Sony også - ikke bare Nikon.

 

Tåler du det presset ;)

 

Tom

 

Du, jeg skal selge de det som gir de mest for penga, så intet problem.

 

Forestill dere Olsen bak disken på JP når han blir utsatt for en litt kverulerende, fuglefotograferende Kanonfotograf... Det blir ikke pent. :fun:

 

Haha, jeg klarer da å oppføre meg ute blant folk da, er jo bare her ting går over styr.

 

Det verste som kan skje her inne er at jeg blir utestengt...

Lenke til kommentar
Nå er simen på bærtur, linker til sitt eget kontrollpanel

 

Så utnytter jeg denne posten til å spørre hva en lensebaby er god for.

 

Her har vi rette link

 

lensbabies er kult. Og du kan ta kreative bilder. Alt er manuelt så en må regne med en viss innkjøringstid. Til gjengjeld sparer en masse tid som en ellers ville måtte gjort i PS for å få tilsvarende bilder.

Billig og bra.

Lenke til kommentar
helt enig, men er det noen som har erfaring fra både nikon og canon her.

Jeg er vel (på sett og vis) en av de. Har hatt Nikon - den gang det var analogt som gjaldt. Og har Canon nå. Men det er også folk her som har hatt Nikon og gått over til Canon. Andre har gått motsatt vei. Og noen har begge deler.

 

Hvis du må ha Nikon eller Canon, og kan ikke bestemme deg. Gå til butikken og prøv kameraene. Så kjøper du det du liker best. Men prøv andre merker også. Du blir ikke mindre kul av å eie Olympus, Pentax eller Sony.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...