Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet" Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En del canon utstyr som ble satt opp i dag, pga valutakurser. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet" Da er det snø i vente Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet" Da er det snø i vente den er liksom ikke "på" månen men i skylaget under og ser ut som den er sånn 100 meter i diameter.. bilde kommer straks xD Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 En del canon utstyr som ble satt opp i dag, pga valutakurser. Hm, jaja det blir vel fort f4 IS i staden då... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor kraftige studioblitser burde jeg kjøpe? 150W eller 300W? Hva trenger jeg til et lite hjemmestudio? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trenger ikke mere enn 150W alt etter bruk. Men min. 300W anbefales fra min side ihvertfall. Vet aldri når du trenger litt ekstra power =D Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor kraftige studioblitser burde jeg kjøpe? 150W eller 300W? Hva trenger jeg til et lite hjemmestudio? 300 watt med 100w varmelamper funker ganske fint ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet" Da er det snø i vente den er liksom ikke "på" månen men i skylaget under og ser ut som den er sånn 100 meter i diameter.. bilde kommer straks xD Fenomen å fenomen. Er noe som skjer veldig ofte. Er månen som skiner på skyene, og lyset blir spredt rundt. Skjer når skylaget er tynt, som tåke. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 sånn.. da var månen tatt bilde av sammen med ringen sin.. Fy flate jeg hater utelamper og 14mm. FLAAAARE! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Til et lite hjemmestudio vil fylles med lys fra mindre kraftige hoder, men om du vil lyssette en større forsamling/område vil du trenge mer enn 300Ws etter min erfaring. En annen positiv ting ved å ha kraftige blitser er at oppladningstiden på lavere kraft er langt raskere enn på de mindre kraftige blitsene ved samme lysmengde. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Regner med det blir en sånn pakke da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 noen i østlandsområdet som har sett på månen???? er en diger ring rundt den...stikker ut nå for å se om ikke jg kan forevige "fenomenet" Da er det snø i vente Er nok det. Er meldt snø om 3-4 timer - ifølge yr. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) sånn.. da var månen tatt bilde av sammen med ringen sin.. Fy flate jeg hater utelamper og 14mm. FLAAAARE! Steike for en bokeh Nesten så nifst at det ble tøft Endret 7. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) hehe.. 30s F7,1 på sigma 14mm f2,8 iso 200med nikon D700. blir sånn av det.. den linsa var visst dyr engang kanskje dette blir mitt årets første BK.... Endret 7. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Som dere vet, så er det en del av oss på forumet som er glad i god whisky. Her er et eksempel på hvordan man ikke skal nyte god whiskey: Tror ikke dette er representativt for foumets medlemmer. Tom Klassiker. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Klassiker. Det var ikke deg som er inspirerte Frode Øverli? edit: Stripen der Pondus og Jokke driver med ølsmaking er ikke noe dårligere Tom Endret 7. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå snør det triangonelt her ute. Lurer på om triangonelle bilder blir bra, hvis det er noe som heter det Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) "when the liquor was gone, the fun was gone" Episke ord Inc: Whaaaaat? Endret 7. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 "when the liquor was gone, the fun was gone" Episke ord Einstein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå