Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min stemme høers nok mer ut som om jeg har noe veldig stort sittende fast i halsen på det verste.. etter ett par host er den normal igjen :p

Mistet nettopp stemmen totalt... mens jeg sto med en kunde. Det virket nok litt... tja... snodig ;)

 

Måtte stenge butikken, og ta noen minutter i kjelleren. Etter litt hosting og pleie av halsen så er den sånn noenlunde i orden igjen. Får håpe den holder de siste tre timene.

Lenke til kommentar
Fælt på jobb ja.

Akkurat no sit eg og retusjerer fine damer med ei kanne nytrakta kaffi og god musikk på sida. Lese litt Numéro og surfe litt på nettet mellom slaga gjer eg òg. I tillegg har eg straks fri.

Heilt forferdeleg.

 

Føler med deg mens jeg teller ned.. bare 236 minutt igjen.

Lenke til kommentar

Hehe.. takk Tom. Føler meg ganske så fotogen i dag.

 

Er godt å vite at man har godt utstyr langs veien til å ta foto av seg selv i en fartsfyllt situasjon. Klarer det jo ikke selv mener jeg, så hvorfor ikke benytte seg av muligheten?

 

Blir nok et flott foto ja. :D men dyrt, godt jeg allerede har brukt opp noen kroner på et fullt brukbart kamera jeg kunne tatt det bildet med, men sånn kan det gikk :p

 

Da er det bare å vente på dommen ;)

Skal legge ut bildet i bildekritikken hvis jeg får det tilsendt, så kan vi alle slakte det ;):D

Lenke til kommentar

Noen som husker at jeg leverte inn en blitz til rep i fjor sommer? Den er tydeligvis ferdig først nå :p

 

Har jo akkuratt blåst bort julepenger og stipendpenger på ny data, bare flaks at mormor og bestefar var på besøk når de ringte, så fikk jeg et lite tilskudd, samt at mamma sa hun kunne spleise med meg.

Lenke til kommentar
Skal legge ut bildet i bildekritikken hvis jeg får det tilsendt, så kan vi alle slakte det ;):D

For det første. Du får aldri tilsendt bildet, kun et forelegg. Hvis du ikke godtar forelegget, så tror jeg du har en mulighet for å reise inn og se på bildet. Men du får ikke en kopi selv. Uansett hvor godt bildet er.

 

For det andre, hvis skiltet ditt er møkkete, så er det mulig at de kan se nummeret ditt for det, ihvertfall hvis lyset treffer skiltet med den riktig vinkelen.

 

Beklager at jeg gnir salt i såret. Men det er som de sier: Eget hell er det beste, men andres ulykke er heller ikke å forakte...

 

Tom

Lenke til kommentar
Skal legge ut bildet i bildekritikken hvis jeg får det tilsendt, så kan vi alle slakte det ;):D

For det første. Du får aldri tilsendt bildet, kun et forelegg. Hvis du ikke godtar forelegget, så tror jeg du har en mulighet for å reise inn og se på bildet. Men du får ikke en kopi selv. Uansett hvor godt bildet er.

 

For det andre, hvis skiltet ditt er møkkete, så er det mulig at de kan se nummeret ditt for det, ihvertfall hvis lyset treffer skiltet med den riktig vinkelen.

 

Beklager at jeg gnir salt i såret. Men det er som de sier: Eget hell er det beste, men andres ulykke er heller ikke å forakte...

 

Tom

hehe.. sant det :p jaja, vi får nå se hvordan det går.. hadde jo hvert gøy å hatt på veggen hjemme.

Lenke til kommentar

På Mythbusters testa de om man kunne kjøre så fort at kameraet ikke rakk å få et skikkelig bilde. Da fikk de hjelp av en fyr som var ansvarlig for fotoboksene, og viste at de brukte Nikon D200. Med et lite lyssterkt zoomobjektiv av en eller annen grunn.

 

Men er vel blitsen som fryser bevegelsen her uansett. Uten å ha sett det selv. Er det sterk blits?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...