archanios Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Om nokon skulle bli sendt ut frå Forsvaret til slike typer stridigheiter, så måtte det nok vore norske styrkar involvert på ein eller annan måte, i tillegg ville dei nok ikkje sendt ein som er i førstegangstjenesten, men heller ein fast ansatt hos Forsvarets Mediesenter, evt nokon frå Forsvarets Forum (eller F som det heiter no) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Er ikke Unifil nedlagt for lenge siden, da? ikke spør meg... driver ikke gorpium med foto i forsvaret? Tror mer det er krigsfoto og dokumentering her i Forsvaret han holder på med. Krigsfotografer er journalister som reiser rundt. Det stemmer nok det, og det norske forsvaret er vel ikke representert i Gaza lenger, og da er det nok ikke så mye å ta bilder av for en norsk forsvars-fotograf. Dessuten tror jeg han må verve seg for å bli sendt til Afghanistan, og nå holder han på med førstegangstjeneste. De sender nok kun fast personell til utenlandstjeneste. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva nissen gjør på fri-tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva nissen gjør på fri-tiden. Den holder vel neppe i 364 dager Får håpe han har flere ... Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Nei. Det lengste jeg har kommet er Sverige. Tror mer det er krigsfoto og dokumentering her i Forsvaret han holder på med. Krigsfotografer er journalister som reiser rundt. Ja. Presse, dokumentering, illustrasjon og ellers det som trengs av billedmateriale. Dessuten tror jeg han må verve seg for å bli sendt til Afghanistan, og nå holder han på med førstegangstjeneste. De sender nok kun fast personell til utenlandstjeneste. Riktig. Han fra avdelingen vår som nylig ble sendt til Afghanistan er løytnant og har vært i Forsvaret noen år. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Den holder vel neppe i 364 dager Får håpe han har flere ... Tom Skal ikke se bort fra det Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Kjære landsmenn! Det har kommet meg for øre at vår for tiden (på ubestemt tid) fraværende maskot og fluefotograf par excellence, Marius Olsen, blir ansvarlig for alle sine ugjerninger i dag, 7. januar. Pjokken blir voksen (i det minste i rettslig forstand) - 18 år og allting. Gratulerer med dagen, Marius! Endret 6. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skal vi slippe han tilbake da, kanskje han har blitt voksen på andre måter også? Nei nå måtte jeg småle litt Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gratz med dagen Mr. Olsen . Francis Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gratulerer med dagen Olsen! Yay, begynner på en 12 timers reise til Lofoten om en time og 30 min. Når jeg er der oppe, skal jeg låse meg inne i mørkerommet med god musikk og bedrive magi. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gratulerer med dagen, gutt Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer m dagen, Mr. Olsen! Dine FRISKE meningsytringer og dine fantastiske bilder (fluebildene dine er noe av det flotteste jeg har sett) var hovedgrunnen til at jeg begynte å følge denne tråden. Du har en beundringsverdig evne til selvkritikk og streng,(men som regel rimelig korrekt og saklig) kritikk av andres prestasjoner. Håper å se deg tilbake på forumet snart! -Lazy Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tror det er på tide med bingen for meg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjære landsmenn! Det har kommet meg for øre at vår for tiden (på ubestemt tid) fraværende maskot og fluefotograf par excellence, Marius Olsen, blir ansvarlig for alle sine ugjerninger i dag, 7. januar. Pjokken blir voksen (i det minste i rettslig forstand) - 18 år og allting. Gratulerer med dagen, Marius! GRATULEREEERRR BOI! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jau da, gratts til Olsen. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer med dagen Mr Olsen! Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Slenger meg på gratulantene. Får se om en øltørst Mr Olsen kommer på julebordet vårt på lørdag. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg må vel henge meg på gratulasjonene jeg også! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Slenger meg på gratulantene. Får se om en øltørst Mr Olsen kommer på julebordet vårt på lørdag. Sist jeg hørte var dety vel kun disse "damene"(jente?) som kunne holde han borte... Kan jo gratulere deg her inne også jeg M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå