Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Om nokon skulle bli sendt ut frå Forsvaret til slike typer stridigheiter, så måtte det nok vore norske styrkar involvert på ein eller annan måte, i tillegg ville dei nok ikkje sendt ein som er i førstegangstjenesten, men heller ein fast ansatt hos Forsvarets Mediesenter, evt nokon frå Forsvarets Forum (eller F som det heiter no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder :hmm: eller tar du bare bilder i Norge?

Er ikke Unifil nedlagt for lenge siden, da?

ikke spør meg... driver ikke gorpium med foto i forsvaret?

Tror mer det er krigsfoto og dokumentering her i Forsvaret han holder på med. Krigsfotografer er journalister som reiser rundt.

Det stemmer nok det, og det norske forsvaret er vel ikke representert i Gaza lenger, og da er det nok ikke så mye å ta bilder av for en norsk forsvars-fotograf. Dessuten tror jeg han må verve seg for å bli sendt til Afghanistan, og nå holder han på med førstegangstjeneste. De sender nok kun fast personell til utenlandstjeneste.

Lenke til kommentar
gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder :hmm: eller tar du bare bilder i Norge?

Nei. Det lengste jeg har kommet er Sverige.

 

 

Tror mer det er krigsfoto og dokumentering her i Forsvaret han holder på med. Krigsfotografer er journalister som reiser rundt.

Ja. Presse, dokumentering, illustrasjon og ellers det som trengs av billedmateriale.

 

Dessuten tror jeg han må verve seg for å bli sendt til Afghanistan, og nå holder han på med førstegangstjeneste. De sender nok kun fast personell til utenlandstjeneste.

Riktig. Han fra avdelingen vår som nylig ble sendt til Afghanistan er løytnant og har vært i Forsvaret noen år.

Lenke til kommentar

Kjære landsmenn! Det har kommet meg for øre at vår for tiden (på ubestemt tid) fraværende maskot og fluefotograf par excellence, Marius Olsen, blir ansvarlig for alle sine ugjerninger i dag, 7. januar.

 

Pjokken blir voksen (i det minste i rettslig forstand) - 18 år og allting. Gratulerer med dagen, Marius! :woot:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Gratulerer m dagen, Mr. Olsen! Dine FRISKE meningsytringer og dine fantastiske bilder (fluebildene dine er noe av det flotteste jeg har sett) var hovedgrunnen til at jeg begynte å følge denne tråden. Du har en beundringsverdig evne til selvkritikk og streng,(men som regel rimelig korrekt og saklig) kritikk av andres prestasjoner. Håper å se deg tilbake på forumet snart!

 

-Lazy

Lenke til kommentar
Kjære landsmenn! Det har kommet meg for øre at vår for tiden (på ubestemt tid) fraværende maskot og fluefotograf par excellence, Marius Olsen, blir ansvarlig for alle sine ugjerninger i dag, 7. januar.

 

Pjokken blir voksen (i det minste i rettslig forstand) - 18 år og allting. Gratulerer med dagen, Marius! :woot:

GRATULEREEERRR BOI!

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...