ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kvadratisk avatar ftw. Og gjerne med ramme. Blow me Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg fikk lyst på den nye MBP 17" Får håpe at Norsk Tipping ringer snart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 deilig, ny maskin oppe å går. 6gb ram, 2x 3Gh intel core og 500gb hadd til å fylle oppe med junky bilder Vindu 64bit er jammen rask på enkelte områder Det er nok 2x3GHz med 6GB som er raskt. Hadde du brukt noe annet enn Windows, så hadde det gått raskt heeele tiden Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hm. Selvom dollaren ligger på 7,- ca får jeg fremleis 4 Pocket Wizards for prisen av to her i Norge. Nå må jeg bare tjene noen penger og finne ut når kompisen min drar til USA. hm. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hm. Selvom dollaren ligger på 7,- ca får jeg fremleis 4 Pocket Wizards for prisen av to her i Norge. Nå må jeg bare tjene noen penger og finne ut når kompisen min drar til USA. hm. Du får Cybersync til ca halve prisen av Pw igjen Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hm. Selvom dollaren ligger på 7,- ca får jeg fremleis 4 Pocket Wizards for prisen av to her i Norge. Nå må jeg bare tjene noen penger og finne ut når kompisen min drar til USA. hm. Dog ulovlig. Men å forstyrre radiofrekvenser et millisekund et par ganger i minuttet burde nok gå fint. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hm. Ja det var det ja. Får håpe jeg ikke avfyrer noe annetnår jeg holder på. Jeg tror jeg må undersøke litt mer om disse trådløse triggerne. Er det noen som har erfaringer med noe annet en PW's? Triggerne kommer nok til å bli brukt mainly ute i det fri. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvordan da ulovlig? Tenkte ikke over at disney har copyright på figurer Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tok et bilde av hurtigruta som gikk på grunn i trondheim idag. Tatt med mobil da jeg kun hadde 70-300mm med meg... Politimannen stoppet meg i porten og jeg sa hva pokker? han sa jeg ikke kunne komme inn om jeg ikke var journalist---er du journalist spurte han i det samme han så kameraet mitt... ja sa jeg- stig på sa da den koslige politimannen da... Løgn? Jeg sa jo kun ja! ;p Godt nytt år forresten... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ja sa jeg- stig på sa da den koslige politimannen da... Genialt "Tenk om et tre veltet og vi var rett under det?" sa Nasse Nøff. "Tenk om det ikke veltet," sa Brumm, da han hadde tenkt seg om en stund. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hm.Ja det var det ja. Får håpe jeg ikke avfyrer noe annetnår jeg holder på. Jeg tror jeg må undersøke litt mer om disse trådløse triggerne. Er det noen som har erfaringer med noe annet en PW's? Triggerne kommer nok til å bli brukt mainly ute i det fri. radio poppers er vell så og si noe av det som er på samme nivå: Du kan bruke ttl men du har fortsatt ikke like lang rekkevidde. Jeg har fire stykker fra amerika og digger dem. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) deilig, ny maskin oppe å går. 6gb ram, 2x 3Gh intel core og 500gb hadd til å fylle oppe med junky bilder Vindu 64bit er jammen rask på enkelte områder Det er nok 2x3GHz med 6GB som er raskt. Hadde du brukt noe annet enn Windows, så hadde det gått raskt heeele tiden Tom AMEN, Tom Endret 6. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 deilig, ny maskin oppe å går. 6gb ram, 2x 3Gh intel core og 500gb hadd til å fylle oppe med junky bilder Vindu 64bit er jammen rask på enkelte områder Det er nok 2x3GHz med 6GB som er raskt. Hadde du brukt noe annet enn Windows, så hadde det gått raskt heeele tiden Tom AMEN, Tom Jeg må nok skrive under på det samme, selv om jeg som Win-bruker ikke liker det. Den raskeste maskinen jeg kjente til for 10 år siden var en Apple Power PC som kjørte Linux. Jeg var nok ikke så mye hjemme etter at jeg sluttet på gymnaset, Simon. Jeg var ofte på turne eller reportasjetur til jeg flyttet for meg selv. Men jeg kunne nok betalt litt for det... Selv om det ikke kostet noe for mine foreldre å holde rommene mine tomme, dog med min lillebror som bruker av hovedrommet. En annen sak er at jeg brukte veldig lite penger på meg selv. Har aldri hatt behov for så mye, serru. Men jeg var sikkert litt krass da jeg skrev det om å betale for seg hjemme. En god del foreldre er såpass bemidlede at de ikke bryr seg, men klager de over ens forbruk så bør man tenke seg litt om... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 deilig, ny maskin oppe å går. 6gb ram, 2x 3Gh intel core og 500gb hadd til å fylle oppe med junky bilder Vindu 64bit er jammen rask på enkelte områder Det er nok 2x3GHz med 6GB som er raskt. Hadde du brukt noe annet enn Windows, så hadde det gått raskt heeele tiden Tom AMEN, Tom Jeg må nok skrive under på det samme, selv om jeg som Win-bruker ikke liker det. Den raskeste maskinen jeg kjente til for 10 år siden var en Apple Power PC som kjørte Linux. Jeg var nok ikke så mye hjemme etter at jeg sluttet på gymnaset, Simon. Jeg var ofte på turne eller reportasjetur til jeg flyttet for meg selv. Men jeg kunne nok betalt litt for det... Selv om det ikke kostet noe for mine foreldre å holde rommene mine tomme, dog med min lillebror som bruker av hovedrommet. En annen sak er at jeg brukte veldig lite penger på meg selv. Har aldri hatt behov for så mye, serru. Men jeg var sikkert litt krass da jeg skrev det om å betale for seg hjemme. En god del foreldre er såpass bemidlede at de ikke bryr seg, men klager de over ens forbruk så bør man tenke seg litt om... har dere prøvd win 64 bit på lightroom 64 bit og photoshop 64 bit? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hmm.. bruker vindu til vanlig (med div modifiseringer..) men jeg venter egentlig bare på bedre spill støtte i linux. Neste gang jeg installerer et nytt os blir det linux, Garantert. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tafset litt på en Pentax Super-A med SMC 35-105mm f/3.5 og SMC 28mm f/2.8 og det var en fin erfaring. Er veldig sugen på å kjøpe analogt og da gjerne med manuell fokus. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Er ikke Unifil nedlagt for lenge siden, da? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Er ikke Unifil nedlagt for lenge siden, da? ikke spør meg... driver ikke gorpium med foto i forsvaret? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 gorpium: kan du bli bedt om å dra ut i felten f.eks. ved gaza for å ta bilder eller tar du bare bilder i Norge? Er ikke Unifil nedlagt for lenge siden, da? ikke spør meg... driver ikke gorpium med foto i forsvaret? Tror mer det er krigsfoto og dokumentering her i Forsvaret han holder på med. Krigsfotografer er journalister som reiser rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå