ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hva tror godtfolket? Don't like it. Men kan lett brukes. Wohooooo. Mulig at jeg har senebetennelse i armen >.>. Endret 6. januar 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sjekk ut "thumbsene" jeg har lagt ut på dagboken på Deviantart. Mange gode, unge fotografer der ja. http://ustedalen.deviantart.com/journal/22417922/ Trodde alle bildene var dine med en gang. Mange gode, unge fotografer ja. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 hmm... trøtt og på jobb æsj... Kanskje bevege seg rundt og teste lensbaby på D700 i dag da Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har sett det verre. Mye verre. Men har vel sett det før også. Tom Den er så konstruktiv. Samme tilbakemelding på Carlsberg. Men positivt er det vel. Ja, den er på langt nær orginal. Men den er clean og safe. Og jeg er som sagt ingen typograf, så er særlig usikker på URL-en i logoen. Du skjønner at nå som jeg skal begynne med TFP-shoots tenker jeg å legge signatur i bildene mine. Uansett hvor mye du hater det, er det praktisk, ettersom bildene gjerne blir lagt ut på diverse Modell/Fotograf-sider. Og da blir det litt lettere å komme i kontakt vettu. Signatur i bildene på porteføljen min, skal du derimot få lete lenge etter. Hvorfor ikke bare bruke enkel signatur med bare webadresse straight fra Lightroom / Bridge? Mye enklere, og den er ihvertfall liten og diskre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Wohooooo. Mulig at jeg har scenebettenelse i armen >.>. Senebetennelse, mener du vel. Eller Sceneskrekk ? Tom Endret 6. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Senebetennelse. Litt trøtt idag ja Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Woohoo! Sceneskrekk i armen. Det hadde vært tingen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Dette blir en lang dag... Edit: Jeg får bare sitte her og glede meg til midten/slutten av neste uke da jeg forhåpentligvis har fått ny pccccccccccccccccc. Og kan spille COD World At War og Farcry 2. GLEDEGLEDEseg Endret 6. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 COD5 tar alt for mye tid :| Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte Cod5 Når mirrors edge kom ut. Har ikke åpnet det enda Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har det liggende hjemme. Hadde ett gavekort så kjøpte jeg det + pakke med de 3 første splinter cell spillene. den crappy bærbaren min er selvfølgelig alt for ræva for å spille COD5 tho, så venter på stasjonæren... (Selv med ALT på minimum og 640*480 oppløsning snakker vi maks 20 FPS) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Haha Hva skal det bety? The short story.. Kunne dratt ut på et meningsfult fotooppdag, men det ble ikke noe av det. Loker på kontoret og prøver å få kontakt med noen folk som ikke kommer på jobb før etter min arbeidstid anyway. Oh, og det var for å få kontakt med de som ikke kommer på jobb etter min arbeidstid at jeg ikke kunne være med på et meningsfullt fotooppdrag.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Sitter her og driver butikken på Sandnes alene i dag jeg. Og så langt har jeg hatt ca 10-15 kunder. På 2 timer. Bare 7 igjen. Wuhu. Edit: Forøvrig; greit å kunne sitte her inne og høre på radio 1 når jeg ser folk gå forbi i drittværet utfor Endret 6. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 bahhh.. noen som gidder å hente en babb et eller annet sted i ski og kjøre den bort til meg i industriveien el? finner ingen sjapper som kjører ut jeg ass... kjipt å sitte alene på jobb og ikke kunne kjøre å hente seg mat engang Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte Cod5 Når mirrors edge kom ut. Har ikke åpnet det enda Ps3? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Venter på mirrors edge til pc jeg. Blir genialt veit jeg. Har runna cod 5 i multiplayer med en kompis i co-op mode over nett. Snart skal single player delen få en runde også. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjøpte Cod5 Når mirrors edge kom ut. Har ikke åpnet det enda Ps3? HELL NO! 360 veteran jeg gitt. Me and xBoffen på GOW = Pur Pwnage. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Venter på mirrors edge til pc jeg. Blir genialt veit jeg. Det ser veldig kult ut til PC. Veldig bra grafikk. Men akkurat det spillet var veldig digg å spille med kontroll, og litt usikker på hvor bra kontrollene vil være på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå