Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett det verre. Mye verre. Men har vel sett det før også.

 

Tom

Den er så konstruktiv. :p Samme tilbakemelding på Carlsberg. Men positivt er det vel.

 

Ja, den er på langt nær orginal. Men den er clean og safe. Og jeg er som sagt ingen typograf, så er særlig usikker på URL-en i logoen.

 

Du skjønner at nå som jeg skal begynne med TFP-shoots tenker jeg å legge signatur i bildene mine. Uansett hvor mye du hater det, er det praktisk, ettersom bildene gjerne blir lagt ut på diverse Modell/Fotograf-sider. Og da blir det litt lettere å komme i kontakt vettu. :)

 

Signatur i bildene på porteføljen min, skal du derimot få lete lenge etter. ;)

 

Hvorfor ikke bare bruke enkel signatur med bare webadresse straight fra Lightroom / Bridge?

Mye enklere, og den er ihvertfall liten og diskre.

Lenke til kommentar

Jeg har det liggende hjemme. Hadde ett gavekort så kjøpte jeg det + pakke med de 3 første splinter cell spillene. den crappy bærbaren min er selvfølgelig alt for ræva for å spille COD5 tho, så venter på stasjonæren...

 

(Selv med ALT på minimum og 640*480 oppløsning snakker vi maks 20 FPS)

Lenke til kommentar
Haha :p Hva skal det bety? :hmm:

The short story..

 

Kunne dratt ut på et meningsfult fotooppdag, men det ble ikke noe av det. Loker på kontoret og prøver å få kontakt med noen folk som ikke kommer på jobb før etter min arbeidstid anyway. Oh, og det var for å få kontakt med de som ikke kommer på jobb etter min arbeidstid at jeg ikke kunne være med på et meningsfullt fotooppdrag..

Lenke til kommentar

Sitter her og driver butikken på Sandnes alene i dag jeg. Og så langt har jeg hatt ca 10-15 kunder. På 2 timer. Bare 7 igjen. Wuhu.

 

Edit: Forøvrig; greit å kunne sitte her inne og høre på radio 1 når jeg ser folk gå forbi i drittværet utfor :)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...