Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg mener forøvrig at alle dere som bor hjemme, men kjøper utstyr for titalls tusener i året også bør betale en slant til deres foreldre for mat og tak over hodet. Det er endel av læreprosessen. Og hvis dere ikke gjør det, så har foreldrene sin soleklare rett til å klage over dyre innkjøp.

 

Betaler 2k i måneden for å bo hjemme, jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øyekatar er noe dritt........ rømmer tilbake til et mørkt rom igjen..............

Mye dritt som feiler deg for tida a! :p Hadde ikke du influensa også?

Nei, ikke influensa, man en kraftig forkjølelse i romjula. Når den begynte å gi seg så slo det ut på øynene istedenfor. Var til legen i dag og fikk noen øyendråper, så det gir seg vel i løpet av et par dager. Føler meg alt litt bedre, selv om øynene er blodskutte og fæle fortsatt.

Lenke til kommentar
Puh! Da var fotoessayet levert! Syns det er litt svak oppslutning om denne utfordringen - eller sitter alle og poster for harde livet?

Nei, jeg var litt treig på å få med meg den. Har vel forsåvidt aldri vært med noen utfordring før heller. Vinner bare konkurransene jeg. :p

 

Ser ikke ut som du er redd for ISO 6400 nei.

Hvertfall ikke redd for skumle mørke buseNETTfolk :p

 

 

nei, nå må jeg køye.....

Lenke til kommentar

Fy søren, nå gleder jeg meg til å komme opp til Lofoten igjen. Da kommer Rolleiflexen i hus, jeg skal igjen begi meg inn i mørkerommet (det er som magi å stå der i lange nattetimer), lønningen fra julen kommer i slutten av måneden, så da blir det kjøpt inn enn "ny" Pentax ME Super og en tur til Praha, og rett å slett få jobbet med foto igjen. :wee:

Lenke til kommentar
Puh! Da var fotoessayet levert! Syns det er litt svak oppslutning om denne utfordringen - eller sitter alle og poster for harde livet?

Virker som om det ble en litt for tøff utfordring. Men julen er jo en travel tid for mange,så man burde kanskje lagt listen litt lavere. Samtidig var de før stresset/opptatt i Akam redaksjonen; slik at de fikk ikke laget en histore om det på forsiden før jul.

 

Tom

Lenke til kommentar
Det er bare tull at Visa Electron har en limit på 2500. Kanskje 10k, men i alle fall ikke under 6k. Jeg har sett folk kjøpe laptop med slike kort.

 

Electronkortet jeg brukte hadde en grense på langt over 2500 kroner, så jeg har mine tvil på at det har en grense på 2500 kr per dags dato, da har det gått kraftig ned de siste årene. så dette stemmer nok.

Lenke til kommentar
Har sett det verre. Mye verre. Men har vel sett det før også.

 

Tom

Den er så konstruktiv. :p Samme tilbakemelding på Carlsberg. Men positivt er det vel.

 

Ja, den er på langt nær orginal. Men den er clean og safe. Og jeg er som sagt ingen typograf, så er særlig usikker på URL-en i logoen.

 

Du skjønner at nå som jeg skal begynne med TFP-shoots tenker jeg å legge signatur i bildene mine. Uansett hvor mye du hater det, er det praktisk, ettersom bildene gjerne blir lagt ut på diverse Modell/Fotograf-sider. Og da blir det litt lettere å komme i kontakt vettu. :)

 

Signatur i bildene på porteføljen min, skal du derimot få lete lenge etter. ;)

Lenke til kommentar
Den er så konstruktiv. :p Samme tilbakemelding på Carlsberg. Men positivt er det vel.

 

Ja, den er på langt nær orginal. Men den er clean og safe. Og jeg er som sagt ingen typograf, så er særlig usikker på URL-en i logoen.

 

Du skjønner at nå som jeg skal begynne med TFP-shoots tenker jeg å legge signatur i bildene mine. Uansett hvor mye du hater det, er det praktisk, ettersom bildene gjerne blir lagt ut på diverse Modell/Fotograf-sider. Og da blir det litt lettere å komme i kontakt vettu. :)

 

Signatur i bildene på porteføljen min, skal du derimot få lete lenge etter. ;)

Trodde det var til webben. Men som signatur, så er den ikke så dum. Men URL-en er nok lurt å ha med. Clean og Safe er alltid trygt. Og det er noe som tåler tidens tann.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg mener forøvrig at alle dere som bor hjemme, men kjøper utstyr for titalls tusener i året også bør betale en slant til deres foreldre for mat og tak over hodet. Det er endel av læreprosessen. Og hvis dere ikke gjør det, så har foreldrene sin soleklare rett til å klage over dyre innkjøp.

Vær ærlig nå, min gode mand, ville De gjort det således da De var ung? Ikke det nej?

 

Nettopp.

 

Og folkens, man sier ikke "Canon EOS 1D mark III", man sier "marktren" eller "endeen" eller "treern" eller "makk".

 

Ikke "Canon EOS 1D mark III".

 

Capish?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...