Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke. Siste dag med 40D'en og nå er jeg t.o.m gammel nok til en øl etterpå :D

Har du solgt 40D'en altså? For å gjøre hva for noe videre? :)

Drikke øl, ser du vel.

 

Tom

haha - sell your camera - drink beer!

 

makes sense ^^)

Slutte med foto :D Neida. 5D Mark II :D

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Ny poll? Huff. Hvis dette skjer mister den aktuelle moderator all respekt i mine øyne. En avstemning er en avstemning. Resultatet som kommer ut av den er det riktige. Den første vel og merke. Tror jeg har forklart mine påstander lenger opp her.

Que?

Kommet nær en sitat sheit.

Lenke til kommentar
HUNDREOGTITUSEN? 110000? for en pc????????

Reagerer du slik når noen sier de har kjøpt et 50mm f/14? :p

Vet det finnes folk som kjøper høytalere til 400.000 så hvorfor ikke en laptop. Men en 50mm f14 finnes ikke og dermed en skrivefeil. :p

En nabo av en kompis på Karmøy har hifi som overgår min kompis 250.000 hifi omtrent ti ganger. Effektforsterkeren (Audio Note Ongaku) koster 1,2 mill alene, og høyttalerne (også Audio Note) skal visst koste 900.000. Hva annet han har vet jeg ikke, så jeg tippet på totalprisen.

 

Edit: Tidligere nabo.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Slutte med foto :D Neida. 5D Mark II :D

 

Du også? Jeg bestilte min like før jul, med 24-105mm f4L IS (som du har jeg 24-70 fra før) og MP-E 65mm f2.8. Gleder meg som en unge!

 

Var det du som solgte unna en hel del hasseblads for litt siden? Hvordan gikk det? Du hadde en fin whiskeybase forresten. Gledet meg å se at du ikke hadde Bells, JD eller noe annet dritt. Jeg har en forkjærlighet for Laphroaig selv.

 

Jeg vil oppgradre fra mitt 400D.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
HUNDREOGTITUSEN? 110000? for en pc????????

Reagerer du slik når noen sier de har kjøpt et 50mm f/14? :p

Vet det finnes folk som kjøper høytalere til 400.000 så hvorfor ikke en laptop. Men en 50mm f14 finnes ikke og dermed en skrivefeil. :p

En nabo av en kompis på Karmøy har hifi som overgår min kompis 250.000 hifi omtrent ti ganger. Effektforsterkeren (Audio Note Ongaku) koster 1,2 mill alene, og høyttalerne (også Audio Note) skal visst koste 900.000. Hva annet han har vet jeg ikke, så jeg tippet på totalprisen.

Edit: Tidligere nabo.

Regner med at det var mye bråk fra det huset ;)

Lenke til kommentar
HUNDREOGTITUSEN? 110000? for en pc????????

Reagerer du slik når noen sier de har kjøpt et 50mm f/14? :p

Vet det finnes folk som kjøper høytalere til 400.000 så hvorfor ikke en laptop. Men en 50mm f14 finnes ikke og dermed en skrivefeil. :p

En nabo av en kompis på Karmøy har hifi som overgår min kompis 250.000 hifi omtrent ti ganger. Effektforsterkeren (Audio Note Ongaku) koster 1,2 mill alene, og høyttalerne (også Audio Note) skal visst koste 900.000. Hva annet han har vet jeg ikke, så jeg tippet på totalprisen.

Edit: Tidligere nabo.

Regner med at det var mye bråk fra det huset ;)

Det kommer ikke bråk fra slike høytalere. Det heter Ufin lyd :p

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Nei. Tror du det produseres anlegg av typen Denon + Cerwin Vega i den prisklassen? Og at trance/hip hop/heavy-diggere overhodet vet at slik finnes? Nei, der i gården spilles det jazz og klassisk.

 

Fantastisk godt måte å ta selvmord på, da. Sett på "Requim", finn frem koret på Dies Irae, ta vekk isolasjonen forran subben og legg hodet inntil. Blastoff.

Lenke til kommentar
Var det du som solgte unna en hel del hasseblads for litt siden? Hvordan gikk det? Du hadde en fin whiskeybase forresten. Gledet meg å se at du ikke hadde Bells, JD eller noe annet dritt. Jeg har en forkjærlighet for Laphroaig selv.

Bell's er ingen eksklusiv whisky, men det er en grei onsdagswhisky.

 

Laphroaig er for enkel i smaken. Eeegenltig litt kjedelig. Glenmorangie ftw. ;)

Lenke til kommentar
Bell's er ingen eksklusiv whisky, men det er en grei onsdagswhisky.

Går ikke. Drikker Highland Park på onsdager.

 

Laphroaig er for enkel i smaken. Eeegenltig litt kjedelig. Glenmorangie ftw. ;)

Øøøyy! Ikke diss Laphroaig. Den er helt grei. Selv om Caol Ila er bedre. Ardbeg har også et brukbare saker.

 

Tom

Lenke til kommentar
Nei. Tror du det produseres anlegg av typen Denon + Cerwin Vega i den prisklassen? Og at trance/hip hop/heavy-diggere overhodet vet at slik finnes? Nei, der i gården spilles det jazz og klassisk.

 

Fantastisk godt måte å ta selvmord på, da. Sett på "Requim", finn frem koret på Dies Irae, ta vekk isolasjonen forran subben og legg hodet inntil. Blastoff.

Sub? De gutta bruker ikke slik billig dritt. Men så er ikke høyttalere til nærmere mill veldig små heller. Dessuten ville en slik død bli smertefull. Heller en tur i parken og kjøpe fire doser med usunne saker.

 

Jeg tror Ongaku er på 50w. Rør, selvsagt. Og ikke billige rør...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...