Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Dersom jeg vinner i lotto skal jeg ta ut alle pengene i femtilapper. Bare for å ha en koffert med penger.

Husker første "lønninga" jeg fikk. Hadde jobba gjennom sommeren på gården til pappa, tok så mange av de 7000 kronene i 50-lapper jeg kunne.

Det er bare så mye kulere å gå med titalls lapper enn visa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var en kunde som kjøpte en Sony a900 + en 50 1.4. Han la 31 lapper bordet. :p

Talte gjennom et par ganger da, ja.

Husker da jeg kjøpte macbooken, hadde med ca 8k i lapper, alle mindre enn 500 pluss rundt 200 i 20kroninger. Resten betalte jeg med kort. Tror dama på elkjøp HATA meg. Like greit, de fucka meg på en deal medosx leopard noen uker etter som resulterte i en reiseregning på ca 200.

Lenke til kommentar
Gleder meg som f.. til den nye pcen kommer.. minien tar litt vel lang tid på å rendre råfilene nå..

Hehe, ja her og. maskinen lugger og lagger med LR og PS oppe på full dur. Ikke lett å sjonglere 500MB bildefiler fram og tilbake :D

For å si det sånn , man må planlegge nøye før man sender fil til f.eks fotosjåpp eller tilbake til lysrom, den prosessen tar jaffal den tiden det tar å tømme 3 glass med cognac (uten å styrte den da)

Lenke til kommentar
Dersom jeg vinner i lotto skal jeg ta ut alle pengene i femtilapper. Bare for å ha en koffert med penger.

Syntes det faktisk ser litt artig ut :D ha penger i en litt eldre koffert (sånn som f.eks. Egon Olsen har hatt)

Jepp. Og kjøpe et hus. :D

Hadde kjørt stilen helt ut. Hatt, solbriller, lang frakk, sort dress, hvit skjorte med slips og sorte skinnhansker. Og en sigar. Folk pleier ikke å protestere mot folk som røyker sigar om de har penger og later som om de ikke engang har HØRT om røykeloven. ;)

Husker da jeg kjøpte macbooken, hadde med ca 8k i lapper, alle mindre enn 500 pluss rundt 200 i 20kroninger. Resten betalte jeg med kort. Tror dama på elkjøp HATA meg. Like greit, de fucka meg på en deal medosx leopard noen uker etter som resulterte i en reiseregning på ca 200.

Betalte min første laptop kontant. Det kortet hadde grense for betaling, men morsomt nok ikke uttak. Tror den kostet 110000. :p

Lenke til kommentar
Jeg la 11 tusen lapper på bordet når jeg kjøpte 24-70 en. Det var litt morro.

why? kunne du ikke bruke kort?

Sperre når man er under 18. ;)

De fleste kort har sperrer på uttak, men ingen på bruk.

Visa Electron som sikkert thomas har, har en sperre på 2500kr i bruk (butikk, bankterminaler osv) mens en grense som en setter individuelt på uttak fra minibank.

Lenke til kommentar

Syntes det faktisk ser litt artig ut :D ha penger i en litt eldre koffert (sånn som f.eks. Egon Olsen har hatt)

Jepp. Og kjøpe et hus. :D

Hadde kjørt stilen helt ut. Hatt, solbriller, lang frakk, sort dress, hvit skjorte med slips og sorte skinnhansker. Og en sigar. Folk pleier ikke å protestere mot folk som røyker sigar om de har penger og later som om de ikke engang har HØRT om røykeloven. ;)

Betalte min første laptop kontant. Det kortet hadde grense for betaling, men morsomt nok ikke uttak. Tror den kostet 110000. :p

HUNDREOGTITUSEN? 110000? for en pc????????

Lenke til kommentar
Visa Electron som sikkert thomas har, har en sperre på 2500kr i bruk (butikk, bankterminaler osv) mens en grense som en setter individuelt på uttak fra minibank.

Hadde, vel å merke. Har både Visa og Mastercard nå. Ikke sikker på om jeg hadde grense på 2500. Tror jeg hadde mer. Mulig grensen ble redusert, men for 3 år siden hentet jeg PC-en min på postkontoret og dro kortet for 15k.

Det var dyrt. Får man ikke a900 til 24000,- og 50mm til 2800,-?

Regna med at noen kom til å reagere på det, ja. Tror han kjøpte en 35 1.4 også, pluss minnekort og noe annet stæsj. Husker bare at jeg tok i mot 31k. ;)

Lenke til kommentar
@ spilldiskusjonen - PS3 + cod4 = 3,2k ;)

Jeg har hatt spillet lenge, men har aldri egentlig kommet oss i gang med det.. bør jeg snart begynne? Er så opptatt med andre spill atm.. samt samle tophies :p

Har Xbox atm. Har ingen problemer med aim eller noe (spiller/spillte(tenker jeg leaver nå) på lag med spons og greier, vunnet litt her og der), ser kun på det som en myte, at en må ha mus og tastatur for å spille FPS.

Ble dog lei av xboxen, fikk lyst til å prøve noe nytt og litt annerledes. Liker ikke helt retninga onlinespillinga på konsoll beveger seg, heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...