Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Hvordan er 1000D i forhold til 40D på iso 100-400? Vurderer å kjøpe meg det viss jeg ikke får råd til 5D Mark II på neste lønning. 1000D funker vell relativt bra når man setter opp ett par blitser, iso 100, 1/250, f/4 da det hovedsakelig er objektivet det går ut på?

Kom plutselig til å tenke på den ideen din her ZoDz, hvordan ville i det hele tatt 1000D tålt vekten av f.eks. 24-70mm 2.8L montert på (dersom du fotograferer fra stativ)?

Vil festesystemet til så lette (og med dårligere byggekvalitet) tåle optikk på 1kg?

mulig jeg undervurderer dagens dslr ;)

Nå skal uansett ikke 1000D få ha på 24-70L :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er 1000D i forhold til 40D på iso 100-400? Vurderer å kjøpe meg det viss jeg ikke får råd til 5D Mark II på neste lønning. 1000D funker vell relativt bra når man setter opp ett par blitser, iso 100, 1/250, f/4 da det hovedsakelig er objektivet det går ut på?

Kom plutselig til å tenke på den ideen din her ZoDz, hvordan ville i det hele tatt 1000D tålt vekten av f.eks. 24-70mm 2.8L montert på (dersom du fotograferer fra stativ)?

Vil festesystemet til så lette (og med dårligere byggekvalitet) tåle optikk på 1kg?

mulig jeg undervurderer dagens dslr ;)

Godt... så for meg en skikkelig voldtekt, dersom det skulle vært tilfelle... ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet det høres arrogant og jævla tåpelig ut. Men jeg vil til Gaza. POKKER.

Kan rapportere at den nordiske delen av Gaza(Israelske ambassaden, Parkveien), er stille som bare det. Slang kameraet over skulderen og gikk de 50meterene det er, bare for å finne åtte politibiler, fire motorsykler, to innsatslederbiler samt en haug med politifolk til fots. Opprørere var det fint lite av.. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg og, med National Geographic-sekken min. Slik jeg ville til USA i høst da orkanene herja som verst.

Jeg ville til Georgia. Husker en russisk kompis av meg knakk sammen av latter da noen forslo at han skulle bruke 'Georgia' som font på visittkortene hans, i parantes bemerket, heh.

Kan rapportere at den nordiske delen av Gaza(Israelske ambassaden, Parkveien), er stille som bare det. Slang kameraet over skulderen og gikk de 50meterene det er, bare for å finne åtte politibiler, fire motorsykler, to innsatslederbiler samt en haug med politifolk til fots. Opprørere var det fint lite av.. :hrm:

Skaff deg en campingvogn eller finn deg et sted i nærheten å sove, kan bli fete fotomuligheter. :)

Lenke til kommentar

Men det vil ikke være noe problem. Det er en solid ramme inni all plasten som ojektivfatning og stativfeste er festet til. Men det blir som som å putte en V8 inn i Toyota Aygo.

Tom

Men det er jo en skikkelig god ide :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...