ZoDz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er 1000D i forhold til 40D på iso 100-400? Vurderer å kjøpe meg det viss jeg ikke får råd til 5D Mark II på neste lønning. 1000D funker vell relativt bra når man setter opp ett par blitser, iso 100, 1/250, f/4 da det hovedsakelig er objektivet det går ut på? Kom plutselig til å tenke på den ideen din her ZoDz, hvordan ville i det hele tatt 1000D tålt vekten av f.eks. 24-70mm 2.8L montert på (dersom du fotograferer fra stativ)? Vil festesystemet til så lette (og med dårligere byggekvalitet) tåle optikk på 1kg? mulig jeg undervurderer dagens dslr Nå skal uansett ikke 1000D få ha på 24-70L Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan er 1000D i forhold til 40D på iso 100-400? Vurderer å kjøpe meg det viss jeg ikke får råd til 5D Mark II på neste lønning. 1000D funker vell relativt bra når man setter opp ett par blitser, iso 100, 1/250, f/4 da det hovedsakelig er objektivet det går ut på? Kom plutselig til å tenke på den ideen din her ZoDz, hvordan ville i det hele tatt 1000D tålt vekten av f.eks. 24-70mm 2.8L montert på (dersom du fotograferer fra stativ)? Vil festesystemet til så lette (og med dårligere byggekvalitet) tåle optikk på 1kg? mulig jeg undervurderer dagens dslr Nå skal uansett ikke 1000D få ha på 24-70L Godt... så for meg en skikkelig voldtekt, dersom det skulle vært tilfelle... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå skal uansett ikke 1000D få ha på 24-70L Men det vil ikke være noe problem. Det er en solid ramme inni all plasten som ojektivfatning og stativfeste er festet til. Men det blir som som å putte en V8 inn i Toyota Aygo. Tom Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vet det høres arrogant og jævla tåpelig ut. Men jeg vil til Gaza. POKKER. Kan rapportere at den nordiske delen av Gaza(Israelske ambassaden, Parkveien), er stille som bare det. Slang kameraet over skulderen og gikk de 50meterene det er, bare for å finne åtte politibiler, fire motorsykler, to innsatslederbiler samt en haug med politifolk til fots. Opprørere var det fint lite av.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg vet det høres arrogant og jævla tåpelig ut. Men jeg vil til Gaza. POKKER. Jeg og, med National Geographic-sekken min. Slik jeg ville til USA i høst da orkanene herja som verst. Jeg ville til Georgia. Husker en russisk kompis av meg knakk sammen av latter da noen forslo at han skulle bruke 'Georgia' som font på visittkortene hans, i parantes bemerket, heh. Jeg vet det høres arrogant og jævla tåpelig ut. Men jeg vil til Gaza. POKKER. Kan rapportere at den nordiske delen av Gaza(Israelske ambassaden, Parkveien), er stille som bare det. Slang kameraet over skulderen og gikk de 50meterene det er, bare for å finne åtte politibiler, fire motorsykler, to innsatslederbiler samt en haug med politifolk til fots. Opprørere var det fint lite av.. Skaff deg en campingvogn eller finn deg et sted i nærheten å sove, kan bli fete fotomuligheter. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) noen som har fulgt med på reklame? digger den her... så den først igår EDIT: er fra miljøagentene... Endret 4. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har fulgt med på reklame? digger den her... så den først igår EDIT: er fra miljøagentene... Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har fulgt med på reklame? digger den her... så den først igår EDIT: er fra miljøagentene... Fy faen som jeg hater de reklamene der. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hmm, hvordan utvider man til Iso 3200 på 30D? Sinnsykt mørkt der, og man må pumpe Iso for å få greie lukkertider.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg blir både sint og skuffet over de reklamene der. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 noen som har fulgt med på reklame? digger den her... så den først igår EDIT: er fra miljøagentene... Fy faen som jeg hater de reklamene der. Blir fort lei de, men personlig liker jeg de inntil videre Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå skal uansett ikke 1000D få ha på 24-70L Men det vil ikke være noe problem. Det er en solid ramme inni all plasten som ojektivfatning og stativfeste er festet til. Men det blir som som å putte en V8 inn i Toyota Aygo. Tom Men det er jo en skikkelig god ide Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg savner reklamer som fordømmer Toyota Prius, som skader miljøet mye mer enn noen Volvo XC90. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Så det at det var et "miljøforslag" på facebook: "Halver CO2 utslipp - Nekt kvinner å kjøre bil".... lo litt da jeg leste fordelene forslaget ville medføre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hmm, hvordan utvider man til Iso 3200 på 30D? Sinnsykt mørkt der, og man må pumpe Iso for å få greie lukkertider.. Setter på Custom function 08 - Iso Expansion. Da kan du velge ISO 3200 Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Gleder meg som f.. til den nye pcen kommer.. minien tar litt vel lang tid på å rendre råfilene nå.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har dritlyst til å kjøpe stasjonær PC sjøl, har penga, men jeg tror en viss dame ved navn Mamma ikke har dritlyst til at jeg skal kjøpe den. Vurderer å bare bestille, uten å nevne noe, men da slipper jeg helvette løs. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis det er uten skjerm, tastatur og diverse så får du en god pc for under 7000 lappen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jurgis. Kan man ikke stille blenderen selv på videofunksjonen på 5D? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå