tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jaja, sikkert morro med film, jeg har ikke cash til å kjøpe det... Det kan du bryne deg på senere. Blir ikke helt borte med det første. Blir vel som med vinyl; blir ikke kvitt det. Tom Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvordan klarer filmen å holde følge med 4,5 b/s? Vil ikke det slite veldig på ytterkantene? Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvordan klarer filmen å holde følge med 4,5 b/s? Vil ikke det slite veldig på ytterkantene? Vel håper du er klar over at 35mm film er den samme filmen som blir brukt i filmkameraer, da snakker vi 24 bilder per sekund, riktignok bare halv størelse men alikevel. Film tåler mye, ingen fare når det kommer til denslags, et problem kan dog være russiske kameraer som ofte filmframtrekkere i metal, dette kan lett skape en liten sprekk i filmen og nå det først skjer kan den lett ryke tvert over. Zenit er dritt for film, generelt Zenit er dritt, har ikke telling på hvor mange filmer jeg har fått ødelagt av mine. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg er så N.N som det går ann å bli. Vedder 1000px på at ingen merket at jeg skrev denne posten..... ... Edit nr63: Herrgud da, jeg skulle jo quote fra side 9ti og etterellerannet.. Endret 24. april 2008 av Inc Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 jo, dessverre... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Tentamen gikk bra i år og. /ironi on topic: har tatt en film med b/w film nå, får se om jeg får fremkalt den en dag, må bare få cash først.. Endret 25. april 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Aah, hadde tentamen på Ondag, fuckings crap... ---------------------------------------------- I dag skal jeg knipse bilder, håper atter igjen på insekter, men må fikse noe som demper sola, og det kan bli et problem. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Vel håper du er klar over at 35mm film er den samme filmen som blir brukt i filmkameraer, da snakker vi 24 bilder per sekund, riktignok bare halv størelse men alikevel. Film tåler mye, ingen fare når det kommer til denslags, et problem kan dog være russiske kameraer som ofte filmframtrekkere i metal, dette kan lett skape en liten sprekk i filmen og nå det først skjer kan den lett ryke tvert over. Zenit er dritt for film, generelt Zenit er dritt, har ikke telling på hvor mange filmer jeg har fått ødelagt av mine. Ja, men film i kamera blir vel utsatt for "av og på" i større grad enn i filmkameraer, der det går mer jevnt? Tentamen.. jeg savner tentamen. Har tre-timers eksamen i moderne sosiolgisk teori om noen uker. Jeg vil heller ha 6 timer stil i nynorsk enn å utsette meg for det lille helv... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Tentamen.. jeg savner tentamen. Har tre-timers eksamen i moderne sosiolgisk teori om noen uker. Jeg vil heller ha 6 timer stil i nynorsk enn å utsette meg for det lille helv... Hvis det er noe jeg ikke savner, så er det 6 timer med nynorsk stil ... Nynorsk undervisningen jeg hadde på ungdomskolen* og gymnaset, drepte all interesse for målformen. Det er først etter at jeg leste et par bøker med Are Kalvø (ca 20 år etter) at jeg har sluttet å ha fundamentalistiske holdninger på området ... Tom Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Da var tentamenene ferdig for i år, nå står eksamen som neste på lista. Har bare mattetall i hodet nå, må få dem bort med en liten fototur om 1t eller 2. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Noen nettbutikker som selger ett billig sett med alt man trenger for å fremkalle 35mm film? Lenke til kommentar
Happyday Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 chatte-tråd ! Hva går det ut på da tro ? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 chatte-tråd !Hva går det ut på da tro ? Snakkte om fotorelaterte ting som ikke passer i andre tråder, og ellers litt små snakk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) chatte-tråd ! Hva går det ut på da tro ? Det står i første innlegg i tråden. Ups, beklager. Linken skal være rettet nå. Endret 25. april 2008 av Simen1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Nå er simen på bærtur, linker til sitt eget kontrollpanel Så utnytter jeg denne posten til å spørre hva en lensebaby er god for. Her har vi rette link Endret 25. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Så utnytter jeg denne posten til å spørre hva en lensebaby er god for. 1. Lære seg hvordan et tilt & shift objektiv virker 2. TTa bilder av et litt mer artistisk karakter 3. Fordi det er moro Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Så utnytter jeg denne posten til å spørre hva en lensebaby er god for. Etter mitt syn ikke noe annet enn å øve på å bruke fingra, men det har jeg tastaturet til. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan er 50,- for fremkalling av 35mm film prismessig? Noen plasser i stvg man kan få det billigere? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 ungdomskolen* Nå fikk du meg til å scrolle til bunnen av siden, men der fant jeg jo ingen fotnote!? WTF? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Fremkalling som i scan, og du får digitale filer, eller som i du får de på papir? Oo Høres ikke ille ut uansett, ihvertfall. Tror jeg betalte lignende for en film som jeg fikk utlever på CD. Evt. så var det 2 filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå