Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke noe galt i å legge ut åte til rovdyr eller rovfugler. Men det er jo lov å bruke hodet litt mtp mengde og sted. I Norge er det jo lov med åtejakt på f.eks. rev, men det er restriksjoner for hva som kan legges ut. Noe som at hjort er OK men ikke f.eks en sel. Det skal altså bare være noe som "hører hjemme" der. Så er det sikkert noen restriksjoner jeg ikke kjenner til fordi jeg ikke legger ut åte til hverken jakt eller foto.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil du smake flatneven? :p

Åh, kom igjen! Jeg skal nok til Bergen i overskuelig framtid, sjanser til det blir det nok av. ;)

Hehe. I'll be gentle. :p

Litt vennlig spanking, altså. Det spørs om Aetius synes det er noen god ide :hmm:

 

Neh, jeg legger meg ikke opp i hvem hun banker livdriten ut av.

Tsk tsk. Litt vennlig spanking har lite eller ingenting med å banke livdriten ut av, Are. Det funker dårlig til denslags voksne mennesker imellom.

Lenke til kommentar
Var ikke lett å få svar på dette forsikrings greine. Ingen her som har forsikring på cam? sjekket gjensidiges hjemmeside nå. der koster Kamera med verdi på 6 000 kroner en årlig pris 150 kroner. Egenandel på 10%.

Prisen stiger nok greitt etter verdien på utstyret.

 

spørs en del på behovet ditt, en vanlig verdiforsikring vil nok kunne dekke deg godt. Dog så vil det variere hvilke vilkår som gjelder og hva som dekkes. Det blir dermed vanskelig å anbefale deg noe spesielle produkter da hvert selskaap vil ha forskjellig vilkår for sine forsikringer.

For øybelikket er jeg forsikret gjennom arbeidsgiver for 25 000 straks jeg krysser grensen til Oslo, og 25 000 fra Vesta.

Dog bytter jeg over til verdiforsikring hos arbeidsgiver når jeg flytter ut senere i år siden jeg får god pris.

Lenke til kommentar
Vil du smake flatneven? :p

Åh, kom igjen! Jeg skal nok til Bergen i overskuelig framtid, sjanser til det blir det nok av. ;)

Hehe. I'll be gentle. :p

Litt vennlig spanking, altså. Det spørs om Aetius synes det er noen god ide :hmm:

 

Neh, jeg legger meg ikke opp i hvem hun banker livdriten ut av.

Tsk tsk. Litt vennlig spanking har lite eller ingenting med å banke livdriten ut av, Are. Det funker dårlig til denslags voksne mennesker imellom.

 

Tja, det spørs likevel om ikke forsøk på å spanke Snirfle vil føre til grisebanking fra henne selv. ;)

Lenke til kommentar
So you like it rough, Are? :p

Litt for røft for meg, virker det som. Gorpium også, som lover å være gentle. Og slikt sier man ikke til noen som man ønsker å banke. Jeg bare tolker teksten slik den står, og kan ikke se at Snirfle har protestert på løftet om gentle spanking enda. Kanskje hun også liker det røft? Synes du fremdeles at vennlig spanking er en god ide fra Gorpiums side?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...