sn0dig Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er så gøyt å ta bilder av folk som synes de ser stygg ut på alle bildene. Like gøy hver gang jeg tar bilder av dama mi... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Woho! I morra blir årets første tur i bakken! Tryvann. EDIT: Sesongens første også, egentlig. Endret 1. januar 2009 av IceFox Lenke til kommentar
vikingfjord Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er så gøyt å ta bilder av folk som synes de ser stygg ut på alle bildene. Like gøy hver gang jeg tar bilder av dama mi... Kjenner til det... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Da er jeg igang med postskriving av fotoessayet mitt. Flere som holder på å poster sitt nå? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tsh, da e det bare å skjerpe seg Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hmm.. lurer på å forsikre litt foto utstyr, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gøyt? er ikke noe som heter gøyt, din bergenser! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Gøyt høres ut som navnet på en sykdom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 apropos forsikring, sånn ca. hva koster det egentlig? Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Bor du på Eide PM? edit Forsikring - her må nesten hver enkelt høre, for dette er temmelig innviklet. Jeg har en utvidet reiseforsikring, som dekker opp til kr 30000,- så fort jeg går ut ytterdøra. Vanlig reiseforsikring krevde minst en natt overnatting og er vel opp til kr 10000,-. Det var heller ikke egenandel på dette produktet. Verdiforsikring er også en mulighet. Pris på dette produktet var det vanskelig å få uten å levere komplett liste over utstyr og verdi. Endret 2. januar 2009 av arela Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Var ikke lett å få svar på dette forsikrings greine. Ingen her som har forsikring på cam? sjekket gjensidiges hjemmeside nå. der koster Kamera med verdi på 6 000 kroner en årlig pris 150 kroner. Egenandel på 10%. Prisen stiger nok greitt etter verdien på utstyret. Endret 2. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg har verdisakforsikring og betaler ca 700-800kr året for verdier opp til 35000 (hvis jeg husker rett). Reiseforsikring kan ha litt sære vilkår, jeg knuste min mobil ved et uhell og fikk beskjed om at reiseforsikringen ikke dekte skader som jeg påførte selv. Hadde mobilen blitt knust i en bag jeg sendte med fly så hadde den dekt det. edit: Det som er forsikret er videokamera, fotoapparat + objektiv, bag, minnekort osv. Endret 2. januar 2009 av stoners Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bor du på Eide PM? Nei, mine foreldre bor så og si i sentrum. Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bruker å kjøre gjennom på tur til hytta på Averøy Har også tremenning der. Fint nede ved Nåsavatnet Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Noen av våre som er på ferde her tro? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hmm... jeg lo godt da jeg så teltet og leste "fotograf?" Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) hmm... jeg lo godt da jeg så teltet og leste "fotograf?" små-lo litt da jeg så teltet Dersom et objektiv koster 3500kr her i norge og 3000kr i USA, burde jeg da kjøpe det i Norge eller ta det med hjem fra ferien jeg skal ha der om noen uker Endret 2. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Mitt neste "objektiv" dersom jeg vinner stort i lotto snart. Endret 2. januar 2009 av Aetius Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Huff.. stygt det der fra dagbladet. Så det er dette som er trikset til dyktige naturfotografer? Åte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kjøpe objektivet i Norge. 500kr er det verdt for 5 års reklamasjonsrett. Pluss at du får objektivet nå. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå