Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt mange ekstra kroner når prisen i utgangspunktet er så lav?

 

Dægern, det var vanskelig å velge årets beste Akam-bidrag. Hvordan er det egentlig mulig å velge et bilde som ekstra godt i forhold til andre gode? Forskjellen på de beste bildene er jo ideen, og jeg liker ikke å sortere mine bilder kvalitativt på den måten. De er jo like gode på hver sin måte. Det humoristiske UFO-bildet, de dekorative trappene i hjembyen med de fantastiske, sydlandske fargene. Sideinngangen til Kadedralkirken i Bergen med det fantastiske fargespillet i steinveggen. Det futuristiske parkeringshuset. Vanskelig, vanskelig. Men jeg endte opp med "Epilog for Duchamps", som på en måte representerer mine tanker best ;)

Lenke til kommentar
Dægern, det var vanskelig å velge årets beste Akam-bidrag. Hvordan er det egentlig mulig å velge et bilde som ekstra godt i forhold til andre gode? Forskjellen på de beste bildene er jo ideen, og jeg liker ikke å sortere mine bilder kvalitativt på den måten. De er jo like gode på hver sin måte. Det humoristiske UFO-bildet, de dekorative trappene i hjembyen med de fantastiske, sydlandske fargene. Sideinngangen til Kadedralkirken i Bergen med det fantastiske fargespillet i steinveggen. Det futuristiske parkeringshuset. Vanskelig, vanskelig. Men jeg endte opp med "Epilog for Duchamps", som på en måte representerer mine tanker best ;)

Det skal ikke være lett :)

 

Du har ihvertfall et argument for valget ditt ... Men det hadde vørt kjekt om da la in en link til selve bildekritikk tråden.

 

Har ikke bestemt meg selv for bilde selv enda.

 

Tom

Lenke til kommentar
Du har ihvertfall et argument for valget ditt ... Men det hadde vørt kjekt om da la in en link til selve bildekritikk tråden.

Det er gjort nå. Takk for påminnelsen, det gjør posten mer brukervennlig for dere.

 

Angående av/på. Jeg lar svært ofte kamera stå på hele tiden, selv når jeg legger det tilbake i bagen.

Vær beredt - alltid beredt! Gammel patruljeleder i Ugle-patruljen, 1. Eide Speidertropp ;)

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Er så gøyt å ta bilder av folk som synes de ser stygg ut på alle bildene.

hehe

 

"Ble det bra?"........."Neeei"

 

"Dette da?"........."egentlig ikke"

 

"Dette ble et blinkskudd"......."synes ikke jeg var så fin der"

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...