Bruker-93156 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) hehe, hørtes morro ut da. mohahahaha... Endret 24. april 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hehe, hørtes morro ut da. Joda - det er mye moro med enkle ting. Men det blir ikke det samme som eldgamle kameraer med utrolig flott mekanikk. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 hva med de nye kameraene med utrolig flott mekanikk? Drar nå, snakkes senere Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hva med de nye kameraene med utrolig flott mekanikk? Drar nå, snakkes senere Mission Complete, og spionen forlater arenaen øyeblikkelig. Hele aprilfesten min har blitt et vissvass, og de to neste ukene er det eksamen og prøver, gleder meg til slutten av mai, da blir det mye fotografering. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Samme her, har øyenstikkere og libeller i nærheten som skal klekke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gleder meg til at fargene kommer tilbake jeg Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hos meg er dette bare side 66. Fremdeles på side 10 jeg ;-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Holga er ikke sist på lista... Kopp fortalte hvordan man knipset med en fyrstikkeske, film og teip Så kommer sølvoksid på glass med sort "forheng" og magnesium-blitspulver ;-) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis man ikke har kjøpt renseutsyr for 2.5 millioner kronasjer til linso, er det noe annet som finnes i det fleste norske hjem som kan brukes istedet? Hos meg er dette bare side 66. Fremdeles på side 10 jeg ;-) Er det fordi du har så stor.... skjerm? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er det fordi du har så stor.... skjerm? Nei. Han leser bare litt sakte MaritimTim Endret 24. april 2008 av fototim Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hva med de nye kameraene med utrolig flott mekanikk? Hvilke da, er vel svært få samtidige kameraer som er mekaniske, flott elektronikk har de derimot Av mekaniske kamaraer som produserer i dag snakker vi vel stort sett bare merker som Leica, Zeiss IKON og Cosina Voigtlander, og selv disse er ofte hybrider med elektrisk og mekanisk lukker. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Hvis man ikke har kjøpt renseutsyr for 2.5 millioner kronasjer til linso, er det noe annet som finnes i det fleste norske hjem som kan brukes istedet? Hos meg er dette bare side 66. Fremdeles på side 10 jeg ;-) Er det fordi du har så stor.... skjerm? Han har 200innlegg per side Var og så hos en gammel proffotograf som tok bilder med slr på slutten av 80, begynnelsen av 90-tallet. Må si jeg ble mektig imponert over de bildene som ble tatt da. Uten noe bildebehandling, eller alt det digitale som skjer inni kamerane idag. Helt ferkst fra kameraet, skulle nesten ikke tro det. Endret 24. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Var nede hos JP i ettermiddag og hentet EF-S 10-22mm som jeg hadde bestilt. Snadder. Det viste seg at de hadde opprydningsalg, hvor de solgte diverse ing som de bare ville bli kvitt. Så jeg endte opp med å ta med denne kameraten hjem, til en veldig hyggelig pris. Ja, det er et EOS 3 hus - et av de beste analoge husene til Canon, som ikke heter EOS-1 (et eller annet). Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Grattis med nytt hus, selv om jeg ikke ville hatt canon om det ble kastet etter meg. Lenke til kommentar
modin Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 På mange ommeråder er EOS 3 bedre enn EOS 1n, som var et typisk pressehus optimert for fart og ergonomi. EOS 3 var optimert for god lysmåling feks. lysmåleren i kameraet slår nesten aldri feil, man kan vist skyte slides under alle forhold. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Grattis med nytt hus, selv om jeg ikke ville hatt canon om det ble kastet etter meg. Dette vil du ikke ha kastet etter deg - blir du truffet, så havner du på sykehuset På mange ommeråder er EOS 3 bedre enn EOS 1n, som var et typisk pressehus optimert for fart og ergonomi. EOS 3 var optimert for god lysmåling feks. lysmåleren i kameraet slår nesten aldri feil, man kan vist skyte slides under alle forhold. Jeg mener å huske at det er flere på dette forumet som har kommet med positive utalelser om dette kameraet; så jeg kunne ikke si nei til dette tilbudet Har en Velvia på lur; så det blir prosjektet mitt etter pinse. Edit: Satte inn en BW400 nå - enda litt igjen av april. Tom Endret 24. april 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Skal jobbe under Russetreffet 08, lurer på om jeg skal skaffe meg Canon 50mm f/1.8 og 1gb ekstra ram av lønna Endret 24. april 2008 av Pirja Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Trenger du ekstra RAM til et russetreff? 50mm f/1.8 er ikke dem dummeste dy kan investere i, nei. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Trenger du ekstra RAM til et russetreff? 50mm f/1.8 er ikke dem dummeste dy kan investere i, nei. Mente kjøpe ram til pcen av lønna jeg får. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Juhu, innlegg 2000 i denne tråden ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå