Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Fy faen fairytale er en dårlig låt. Hørte den første gang nå, fysjom.

Seriøst? Hvor har du gravd deg ned? Låten har jo gått på de fleste tv kanaler og radiostasjoner de siste månedene. For å ikke nevne 4-5 artikkler på vg og dagbladet hver dag den siste måneden.

Ja ja.. Dere får være så uenige dere bare vil, men det faktum at Rybak slo minst to rekorder og utklasset konkurransen står uansett igjen. :D

Hvilke to?

Flest poeng og...?

flest 12-poengere.

OG størst differanse til 2. plass.

3 rekorder alså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen fairytale er en dårlig låt. Hørte den første gang nå, fysjom.

Seriøst? Hvor har du gravd deg ned? Låten har jo gått på de fleste tv kanaler og radiostasjoner de siste månedene. For å ikke nevne 4-5 artikkler på vg og dagbladet hver dag den siste måneden.

Leser bare aftenposten, ser ikke på tv og hører ikke på radio.

Lenke til kommentar
Skal bestille noe til 580$ fra B&H photo. Kan jeg be dem skrive prisen til 25$ utpå, slik jeg slipper toll? Men kommer det mva i tilegg?

Toll får du avhengig av hva du kjøper. Er det noe elektronisk du kjøper deg så får du ikke noe toll.

Tror ikke B&H Photo/Video er såpass "useriøse" at de skriver at verdien er $25. De har jo et ganske godt rykte.

Det kommer merverdiavgift (MVA) i tillegg, og eventuell fortollingsgebyr (som oftest 200-400 kr avhengig av hvem som fortoller).

Edit: Var litt treg ja :p

Endret av AsbjørnH
Lenke til kommentar
Det kommer merverdiavgift (MVA) i tillegg, og eventuell fortollingsgebyr (som oftest 200-400 kr avhengig av hvem som fortoller).

Fortollingsgebyr hos posten er ca 100,- for varer med verdi mellom 200,- og 1000,-, og 200,- for verdi over 1000,-

Endret av phax
Lenke til kommentar

2 cool 4 being 2 cool 4 school

Russefeiringa er harry og dyrt. Gadd den ikke.

Mulig jeg stikker inn å ser på de andre, men jeg vet ikke om jeg gidder å stå opp tidlig for det, russetoget var kjedelig den ene gangen jeg har sett det, jeg tviler på at dette året er noe spesiellt annerledes.

Lenke til kommentar
Russefeiringa er harry og dyrt. Gadd den ikke.

Mulig jeg stikker inn å ser på de andre, men jeg vet ikke om jeg gidder å stå opp tidlig for det, russetoget var kjedelig den ene gangen jeg har sett det, jeg tviler på at dette året er noe spesiellt annerledes.

Er man på van,

er man ingen superman!

Nei, jeg har brukt minimalt tid og penger på russetiden...

17.Mai blir nok en nerdedag for min del... SKAL ha 6 på matteeksamen neste uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...